Saloon on kuulemma onnlena tilalle aukeamassa Armas yökerho.
Netistä katselin ikärajoja, niin ke K18 ja pe&la K20.
Yleensä nuo nuret alle 20v on töissä tai koulussa arkisin ja viikonloppuisin ei pääse ikärajan takia.
Mihis ne Salolais nuoret menee sit viikonloppunaa?
Aika kummaa että tämän kokoisessa kaupungissa nuoria karsitaan näin kovalla kädellä.
Mitä mieltä muut ovat asiasta?
Yökerho Armas, Salo
4
1657
Vastaukset
- Huhhahheijakkaa
Näinhän se menöö.. Lisää rahaa tarvitaan jatkuvasti ja sitä haetaan nyt vanhempien ihmisten kukkaroista.. Mutta onneksi löytyy vielä Rikala :)
- card mage
sanompa vaan huonot on jutut. ja avajais vkl oli kyllä 18-40
niin salolaisena menen yleensä zetaan (ilmainen) tai sit pulpukkaa (the disco ja 3e narikka enne 12)
tai sitten suureen rikalaan. riippuu esiintyjist ja illast mut muuten...
jos porukalla niin suosittelen wanhaa mestaria, siel voi jutella.
jos bailaa nii noihin muihi.
- Zoomie
Jos vähänkään yöelämässä on liikkunut niin tietää että nuoriso menee paikkaan kuin paikkaan. Tarvitseeko olla joku eristetty menomesta mihin ei sitten muun ikäiset "uskalla" mennä.
- gnuu
jos tyypillinen sedula-touhu niin ainakin naiset pääsee sisään vaikka ei oliskaan kahtakymmentä. lisäksi ikäraja yleensä laskee vähän avaamisen jälkeen kun huomataan että ei tuu tarpeeks rahaa muuten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997823- 1075607
- 2754861
- 494823
- 753584
- 502838
- 622564
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222458Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292402- 412284