Kauhajoen Puutalokymppi:

PuuhaPete

Mitä mieltä olette Kauhajoen Puutalokymppi Oy:n tarjoustalosta Kotiapila B-citystä? Olen pyytänyt ko. yritykseltä tarjouksen ja se oli mielestäni edullinen moneen muuhun verrattuna. Jetta ja Kannustalo jäivät hintavertailussa kauas taakse.

33

12165

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tarjous

      Meillä myös tarjouspyyntö sisässä ihan vertailun vuoksi, yksi jo saatiinkin eikä se ainakaan vaikuttanut kovin kilpailukykyiseltä. Aika vähän taitavat taloja myydä kun ei missään tilastoissa näy, ja ei oikein toiminta vakuuta jos edellisestä konkurssista on muutama vuosi.

      • PuuhaPete

        Yksi konkurssi takana? Kerro lisää.
        Selvitin, Kaupparekisterin mukaan yritys on perustettu vuonna 2000, eikä yrityksellä pitäisi olla talousongelmia. Taloustiedot tuli kysyttyä ja nekin näyttävät olevan yrityksellä kunnossa toisin kuin Jetalla. Miksei konkurssista kerrota mitään kaupparekisterissä? Vai oletko tämän satuillut/kuvitellut itse. Kannustalolla asiat olivat myöskin hyvin.


      • tarjous
        PuuhaPete kirjoitti:

        Yksi konkurssi takana? Kerro lisää.
        Selvitin, Kaupparekisterin mukaan yritys on perustettu vuonna 2000, eikä yrityksellä pitäisi olla talousongelmia. Taloustiedot tuli kysyttyä ja nekin näyttävät olevan yrityksellä kunnossa toisin kuin Jetalla. Miksei konkurssista kerrota mitään kaupparekisterissä? Vai oletko tämän satuillut/kuvitellut itse. Kannustalolla asiat olivat myöskin hyvin.

        Yritys perustettu vuonna 2000, eli neljä vuotta on aikaa konkurssista, talotehdas on ollut samalla paikallaan paljon kauemmin.


      • Vierestä seurannut.
        tarjous kirjoitti:

        Yritys perustettu vuonna 2000, eli neljä vuotta on aikaa konkurssista, talotehdas on ollut samalla paikallaan paljon kauemmin.

        Puutalo tai omatalo oli ennen Kauhajoella, mutta jonkin ihmeen takia tämä siirrettiin Sonkajärvelle. Sekoitat ilmeisesti puutalon, puutalokymppiin? Omatalon tai puutalon henkilökuntaan kuulunutta porukkaa on tietääkseni perustanut puutalokympin. Vai tiedätkö asiasta enemmän? Hämmästelen suuresti, kun puhut konkursseista, vaikka sinulla ei ole todisteita.


      • Varma tietäjä
        Vierestä seurannut. kirjoitti:

        Puutalo tai omatalo oli ennen Kauhajoella, mutta jonkin ihmeen takia tämä siirrettiin Sonkajärvelle. Sekoitat ilmeisesti puutalon, puutalokymppiin? Omatalon tai puutalon henkilökuntaan kuulunutta porukkaa on tietääkseni perustanut puutalokympin. Vai tiedätkö asiasta enemmän? Hämmästelen suuresti, kun puhut konkursseista, vaikka sinulla ei ole todisteita.

        Puutalo tai omatalo oli todellakin ennen Kauhajoella, mutta jonkin ihmeen takia tämä siirrettiin Sonkajärvelle? Sekoitat ilmeisesti puutalon, puutalokymppiin? Puutalokympin henkilökunta on
        täysin omatalon vanhaa työporukkaa. Kauhajoella
        90-luvun puolivälissä jäi työttömäksi 200-ihmistä, kun tehdas siirrettiin sonkajärvelle.
        Uudet työntekijät koulutettiin ja vanhat jäi nuoleen näppejään. 10 uskalikkoa lähti 2000-vuonna liikkeelle ja perusti 10-talon. Nyt kuulemma ovat reilusti velaton yritys ja valmistavat laadukkaita puuelementtitaloja ja autotalleja ympäri suomen. 40-taloa/vuosi ja autotalleja 150-200.


      • tarjous
        Varma tietäjä kirjoitti:

        Puutalo tai omatalo oli todellakin ennen Kauhajoella, mutta jonkin ihmeen takia tämä siirrettiin Sonkajärvelle? Sekoitat ilmeisesti puutalon, puutalokymppiin? Puutalokympin henkilökunta on
        täysin omatalon vanhaa työporukkaa. Kauhajoella
        90-luvun puolivälissä jäi työttömäksi 200-ihmistä, kun tehdas siirrettiin sonkajärvelle.
        Uudet työntekijät koulutettiin ja vanhat jäi nuoleen näppejään. 10 uskalikkoa lähti 2000-vuonna liikkeelle ja perusti 10-talon. Nyt kuulemma ovat reilusti velaton yritys ja valmistavat laadukkaita puuelementtitaloja ja autotalleja ympäri suomen. 40-taloa/vuosi ja autotalleja 150-200.

        Nimistä en tarkemmin tiedä, olen 100% varma että yritys on tehnyt konkurssin muutama vuosi sitten sillä kaverini menetti maksamansa käsirahan talopaketista noin 15000mk, yritys toimi silloin eri nimellä kuin nyt mutta talotehdas sama. Huom! kaverilla oli sama myyjä kuin minulla nyt (tässä tarjous touhussa).

        Yritys voi nykyään silti olla ihan hyvä.


      • Asiakas
        tarjous kirjoitti:

        Nimistä en tarkemmin tiedä, olen 100% varma että yritys on tehnyt konkurssin muutama vuosi sitten sillä kaverini menetti maksamansa käsirahan talopaketista noin 15000mk, yritys toimi silloin eri nimellä kuin nyt mutta talotehdas sama. Huom! kaverilla oli sama myyjä kuin minulla nyt (tässä tarjous touhussa).

        Yritys voi nykyään silti olla ihan hyvä.

        Olen hieronut kauppaa jo vähän aikaa yrityksen
        kanssa ja käsirahaa ei oteta. Ensimmäinen maksu tulee kuulemma vasta lupakuvista ja tämän jälkeen toimituksien mukaan. Olen mieltynyt Kotiapilaan ja kaupat teen varmaan tässä kuukauden aikana. Kunhan kaikki loksahtaa muuten kohdalleen. Ihan asialliselta yritys on tuntunut.


      • tarjous
        Asiakas kirjoitti:

        Olen hieronut kauppaa jo vähän aikaa yrityksen
        kanssa ja käsirahaa ei oteta. Ensimmäinen maksu tulee kuulemma vasta lupakuvista ja tämän jälkeen toimituksien mukaan. Olen mieltynyt Kotiapilaan ja kaupat teen varmaan tässä kuukauden aikana. Kunhan kaikki loksahtaa muuten kohdalleen. Ihan asialliselta yritys on tuntunut.

        No kylläpäs on nyt tarkkaa näiden nimikkeiden kanssa tänään, tuota juuri tarkoitin, konkurssin yhteydessä kaverini sai kyllä ne piirustukset mutta ei muuta, teki sitten pitkästä kyseisillä kuvilla myyntitalon.

        Mutta vertaas nyt niitä maksuehtoja myös muihin talotoimittajiin, ei ne nyt ihan samalla viivalla ainakaan minun papereissa, eräässä toisessa saamassani tarjouksessani elementit maksetaan vasta useita päiviä toimituksen jälkeen, näin jää aikaa reklamointiin jos tarvetta.


      • raksanammattilainen
        tarjous kirjoitti:

        Nimistä en tarkemmin tiedä, olen 100% varma että yritys on tehnyt konkurssin muutama vuosi sitten sillä kaverini menetti maksamansa käsirahan talopaketista noin 15000mk, yritys toimi silloin eri nimellä kuin nyt mutta talotehdas sama. Huom! kaverilla oli sama myyjä kuin minulla nyt (tässä tarjous touhussa).

        Yritys voi nykyään silti olla ihan hyvä.

        Tiedätkö mitä lupakuvat maksavat? Lupakuvien hintahaarukka hipoo 1500 Eurosta aina 3000 Euroon riippuen lupakuvien laajuudesta. Eli todellisuudessa kaverisi ei hävinnyt käsirahaa. Mieti vähän mitä yrität ihmisille selvittää. Vai olisiko lupakuvat mielestäsi pitänyt saada ilman?


      • tarjous
        raksanammattilainen kirjoitti:

        Tiedätkö mitä lupakuvat maksavat? Lupakuvien hintahaarukka hipoo 1500 Eurosta aina 3000 Euroon riippuen lupakuvien laajuudesta. Eli todellisuudessa kaverisi ei hävinnyt käsirahaa. Mieti vähän mitä yrität ihmisille selvittää. Vai olisiko lupakuvat mielestäsi pitänyt saada ilman?

        No ei kaveri kyllä kovin onnellinen ollut tapahtuneen jälkeen. Aika kalliit kuvat sulla.
        Ihan hyvä firma se voi silti olla vai olenko muuta väittänyt, saamani tarjous vaan ei oikein vakuuta, mutta ehkä sulla on parempi tarjous osunut kohdalle ja silloin kaikki on hyvin.


      • Kalle
        tarjous kirjoitti:

        No ei kaveri kyllä kovin onnellinen ollut tapahtuneen jälkeen. Aika kalliit kuvat sulla.
        Ihan hyvä firma se voi silti olla vai olenko muuta väittänyt, saamani tarjous vaan ei oikein vakuuta, mutta ehkä sulla on parempi tarjous osunut kohdalle ja silloin kaikki on hyvin.

        Oletko lukenut ja verrannut tarjouksen oikein? Hinta ei täsmää, jos vertaat pienelementtejä ja suurelementtejä keskenään. Aivan eri asia. Lisäksi kattomateriaaleissa jne. suuria eroja. Aluskatteen laatu voi halvemmalla tarkoittaa made in hong kong aluskatetta. Kannattaa tarkistaa erilaisia asioita ennenkuin tekee harkitsemattoman päätöksen. Näin asioita seuraavana ihmiset eivät aina tiedä mitä ostavat.


      • tarjous
        Kalle kirjoitti:

        Oletko lukenut ja verrannut tarjouksen oikein? Hinta ei täsmää, jos vertaat pienelementtejä ja suurelementtejä keskenään. Aivan eri asia. Lisäksi kattomateriaaleissa jne. suuria eroja. Aluskatteen laatu voi halvemmalla tarkoittaa made in hong kong aluskatetta. Kannattaa tarkistaa erilaisia asioita ennenkuin tekee harkitsemattoman päätöksen. Näin asioita seuraavana ihmiset eivät aina tiedä mitä ostavat.

        Vertaaminen kannattaa sillä Puutalokympin tarjoussisältö on suppea ja paperilla vaikeasti luettava, tarkoitan että mitään extraa ei tule mukana, tämä ei välttämättä huono asia sillä moni haluaa niin, kuten myyjäkin sanoi että edes kattotiiliä ei kannatta ottaa pakettiin sillä ne saa halvemmalla muualta.


      • PAVEL
        tarjous kirjoitti:

        Vertaaminen kannattaa sillä Puutalokympin tarjoussisältö on suppea ja paperilla vaikeasti luettava, tarkoitan että mitään extraa ei tule mukana, tämä ei välttämättä huono asia sillä moni haluaa niin, kuten myyjäkin sanoi että edes kattotiiliä ei kannatta ottaa pakettiin sillä ne saa halvemmalla muualta.

        Koitapa tutkia asia, paljonko valitsemasi talotehdas nettoaa pölynimureista, jääkaapeista
        ja kaikista muista höysteistä. Vertaa käymällä paikallisessa kodinkoneliikkeessä ja pyydä pakettitarjous samoista tuotteista kuin saat talosi mukana. Yllätys voi olla todella negatiivinen kun huomaat, että hinta onkin kovempi. Tiilikatetta ei moni muukaan firma tarjoa, sillä rautakaupoilla on paremmat ja edullisemmat hinnat ja siihen vielä asennus päälle. Laskekaa ihmiset hyvät, ennenkuin puhutte!


      • tarjous
        PAVEL kirjoitti:

        Koitapa tutkia asia, paljonko valitsemasi talotehdas nettoaa pölynimureista, jääkaapeista
        ja kaikista muista höysteistä. Vertaa käymällä paikallisessa kodinkoneliikkeessä ja pyydä pakettitarjous samoista tuotteista kuin saat talosi mukana. Yllätys voi olla todella negatiivinen kun huomaat, että hinta onkin kovempi. Tiilikatetta ei moni muukaan firma tarjoa, sillä rautakaupoilla on paremmat ja edullisemmat hinnat ja siihen vielä asennus päälle. Laskekaa ihmiset hyvät, ennenkuin puhutte!

        mutta jos on kaksi samanhintaista tarjousta jossa toisessa on paljon "romua" mukana niin ei tarvitse miettiä kumman ottaa.


      • ala vetää
        tarjous kirjoitti:

        Yritys perustettu vuonna 2000, eli neljä vuotta on aikaa konkurssista, talotehdas on ollut samalla paikallaan paljon kauemmin.

        on tää kaveri joka yrittää esittää vilpitöntä mutta esittääkin tyhmää.. ala vetää ja painu jonnekkin paremmille markkina kanavoille.. vai onko rahat kaikki?


      • ottaa hermoon
        ala vetää kirjoitti:

        on tää kaveri joka yrittää esittää vilpitöntä mutta esittääkin tyhmää.. ala vetää ja painu jonnekkin paremmille markkina kanavoille.. vai onko rahat kaikki?

        koittaa tuoda firman nimeä esille puhtaasti... ilmeisesti hakukoneiden vuoksi.. olen samaa mieltä ala vetääääääää...


    • Tietopankki

      Talotehtaita on mennyt nurin aina. Ainakin seuraavat herrala-talot, jeo-talo (samaa konsernia kuin jetta). Näin meille ihmisille hullutetaan ja uskotellaan, että rakentaminen on rehellistä. Suomesta ei kovin montaa vähintään kerran konkurssia tehnyttä talopaketti toimittajaa löydy.

      • 5% koko liikevaihdosta

        Milloin Herrala siiten meni konkurssiin? Käsittääkseni Herrala taloja tarjottiin jo 80-luvulla kun meinasin rakentaa taloa ostin vanhan silloin.


      • Utelias

        Mitenkäs Jetalla hurisee? Keväällä kerrottiin, että melkein menokengässä? Hirveästi lainaa. JEO kaatui ja Jetta sai tilauskannat? Onko Jetta muuten pienelementtitehdas?


    • vertaillut

      Kun tarkastelet pakettien sisältöä ja niiden laajuutta sekä laatua niin huomaat että Kannustalo painii ihan eri sarjassa kuin joku Jettatalo tai Puutalokymppi...

      • rrr

        menee, verrataan 1 kpl talopaketti toiseen 1 kpl talopakettia ja hintaero on silloin tietysti johduttava siitä että kalliimpi koettaa saada enemmän voittoa. Niin se "osaava" vertailija sitten valitsee sen halvan, ja kirjoittaa nettiin kuinka viisas tuli oikein oltua kun ei mennyt "vedätykseen", voi helv....


    • MAINOSTELIJA

      LOPETTAKAA JO TUO MAINOSTAMINEN!!!!!!!!!!!
      PYYTÄLÖ KYMMPPIII...HUHHUH

      • Muna

        Kerropas meille muille, miten voi keskustella talopaketeista jos ei firman nimeä saisi mainita?


    • Papparaanen

      Olen nähnyt Puutalokympin Kotiapilan ja seurannut sen valmistumista. Todella hyvä ratkaisu perheen taloksi. Kaikki meni naapurin talossa hyvin ja voin suositella yhdeksi vaihtoehdoksi. Kyllä poijat osaa taloja tehdä. Itse rakensin aikanani omatalon paketin ja hyvin on 15 vuotta kestänyt. Kauhajokista alkuperää tämäkin talo.

    • Utelias

      Mitä olette mieltä ko. firman autotalleista/varastoista? Olen luultavasti tilaamassa autotallia. Olen kysynyt muiltakin valmistajilta, mutta muiden firmojen autotalli hinnat kun hipovat pilviä. Puutalokympin hinnat löytyvät sivuilta www.puutalokymppi.com.
      Kertokaa mielipiteitä?

      • Puupää

        Ostin viime vuonna mallin KP35. Tyytyväinen olen ollut. Kaikki tarpeellinen puutavara löytyi paketista. Seinät valmiita pienelementtejä ja helppo pystyttää näin toimistomiehellekin. Peltikate täytyi ostaa itse. Mutta hinta jäi silti todella edulliseksi. Suosittelen


      • tutkinut

        auto suoji, ei niinkään autotalleja.. runko tehty 95 lankusta erittäin kevytrakenteisesti ja koolattu 45 välit joihin kiinnitetty ulkovuori.. ei siis mitään toiveita tehdä lämpimäksi. tulee mieleen kevyt rakenteinen grillikatos


      • Autotallin rakentanut
        tutkinut kirjoitti:

        auto suoji, ei niinkään autotalleja.. runko tehty 95 lankusta erittäin kevytrakenteisesti ja koolattu 45 välit joihin kiinnitetty ulkovuori.. ei siis mitään toiveita tehdä lämpimäksi. tulee mieleen kevyt rakenteinen grillikatos

        Olin kaveria auttamassa autotallin valmistuksessa. Kaveri tilasi elementit Kauhajoen Puutalokymppi Oy:sta. Jatkoimme tallin lämpimäksi lisäkoolauksen avulla ja tosi hyvä tuli. Lämpö on pysynyt sisällä ja auton huoltoakin kaveri on tehnyt siellä. Et sellasta.


      • Ressu
        Autotallin rakentanut kirjoitti:

        Olin kaveria auttamassa autotallin valmistuksessa. Kaveri tilasi elementit Kauhajoen Puutalokymppi Oy:sta. Jatkoimme tallin lämpimäksi lisäkoolauksen avulla ja tosi hyvä tuli. Lämpö on pysynyt sisällä ja auton huoltoakin kaveri on tehnyt siellä. Et sellasta.

        Minkä verran lisäeristys tulee maksamaan?
        Kiinnostaa edulliset hinnat. Tosi näppärä kokonaisuus kaikenkaikkiaan. Sain esitteen viime viikolla ja näyttää että aion harkita tallia vakavissani. Toinen vaihtoehto on pitkästä rakentaminen, mutta tuntuu kovatöisemmältä.


      • mie vaan

        Oletko selvittänyt mitä siihen toimitukseen sisältyy, jospa hintaero johtuu siitä.
        Ikkunat ilman laseja, päätykolmiot verhous
        irtotavarana, ilman vesikatetta, ilman räystäslaudoituksia, jne.


      • Sivusta seuraava
        mie vaan kirjoitti:

        Oletko selvittänyt mitä siihen toimitukseen sisältyy, jospa hintaero johtuu siitä.
        Ikkunat ilman laseja, päätykolmiot verhous
        irtotavarana, ilman vesikatetta, ilman räystäslaudoituksia, jne.

        Silti Suomen edullisin autotallipaketti.


    • MieVaan

      on juuri tuollainen paketti ja muutto on edessä viikon sisällä.
      Tämä on meidän kolmas rakentamamme talo ja ainakin meillä on kaikki sujunut todella hyvin.
      Materiaaleja on ollut riittävästi, työn laatu hyvää, en ainakaan minä osaa moittia yhtään.

    • Anonyymi

      Miksi näitä vanhoja juttuja pidetään ikuisesti täällä? Ei ole enää tätäkään yritystä olemassa. Zzzzz….

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1898
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      133
      1888
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1838
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1630
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1256
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe