Morjenttes piiiitkästä aikaa. Montaa vanhaa tuttuu ei näy, mut Oskari ainaski on vieraillu sivuilla: Sulle kaikkee hyvää, samoin ku Pörrille. Tars lukee vähä kauemmaks juttui, et näkis, onks joukossa muitakin tuttui ku Sefu, jolle kans terkkuja.
Ite eelleen sätkyttelen hengissä day by day.
Masennukseltani en enää kykene täällä kovin taajaan käymään, mut koitan taas joskus pistäytyä.
Ja terkut kaikille "vanhoille" kamuille, joitten kaa muinoin kirjuuteltiin.
Terkuin Karbidi
Torstaki 19.11.2009
5
263
Vastaukset
Terve Karbidi ! Kyllä tosiaan, aika harvaksi ilmoittelu on jäänyt. Raittiina on kyllä saanut olla jo pitemmän aikaa, vain päivä kerrallaan. Voimia ja raittiutta sinulle.
T. LemaPitkästä aikaa! Raittiina on oltu, tällä hetkellä possulentsussa mutta siihenkään tautiin en viinaa tänään ota, raitis torstai. Käyhän karbidi vähän useammin moikkaamassa meitä ja s-postiakin saa kirjoittaa.
- voipytty
vaikka emme kovin tuttuja olekaan. Päivä kerrallaan minäkin olen pysynyt mukana sekä täällä palstalla että maailmalla tovereitten kanssa vertaistukea hyödyntäen. Poikkea taas palstalle.
- Oskari5
Pitkästä aikaa olet tullut tervehtimään. Täältä on todellakin kadonnut useita sellaisia nimimerkkejä, jotka olivat vuosia mukana.
Mukavaa lukea, että muistelet vielä meitäkin.
"Kirjuuttelen" Sinulle sähköpostissa muutaman rivin ihan lähiaikoina.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut ja Tall poppy -syndrooma
Persut ovat uhranneet käytännössä koko elämänsä lannistaakseen tai sabotoidakseen yksilöitä, jotka erottuvat joukosta ky54698Oot mahtava tyyppi
En tiedä luetko palstaa. Koitan siitä huolimatta. Oot mun mielestä tosi erityinen tyyppi. Nopeesti taisin ihastua. Jot434568Orpo: Seuraavalla hallituksella ei ole yhtään enempää rahaa
Valtiovarainministeriön virka-arvion mukaan julkisen talouden sopeutuksen tarve on noin kymmenen miljardia euroa ensi va1553653Suomen kieli hiipuu vähitellen Vantaalla
nykytahdilla jo joka kolmas vantaalainen on vieraskielinen 2030-luvun alussa. Maahanmuutto, suomalaisten alhainen synty313470Miksi vihereät ja vasemmisto haluavat tuhota tämän maan?
He halusivat, että kannabis tulisi lailliseksi? - eikö kylliksi nuoria tuhota jo nyt huumeilla? - kannabis tuhosi minun1063466Sofia servasi Pikku-Villen suvereenisti
– Ihanko tosissaan tuleva sosiaali- ja terveysministeri hyökkää oppositiopuolueen puheenjohtajaa vastaan siksi, että täm452936Ikävän karkoitukseen klassikkokysymys
Mikä biisi saa hymyn huulille ja ajatukset mukavasti siihen yhteen ja ainoaan? 🤩 Laita biisin sanat, älä linkkiä. Alo121060Pahimman luokan hasardi
sellainen sinä olet. Sut pitäis peitellä varoituskolmioilla ja vilkkuvaloilla, rajata lippusiimalla ja varustaa silmälap74889Elämäni rakkaus
Sitä sinä olet minulle ollut. Siksi tämä on kai niin vaikeaa. Jos sinä luopuisit niin ehkä se tulisi luonnostaan sitten63809- 93762