Lapsikauppaa...

Toinen-Tuleminen

4

287

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lpasi on tärkein!

Käyppä kattomassa teini-ikäistä nuorta joka on lapsuutensa ensi hetkistä asti ollut pelinappula ja seilannut tätä reittiä: biologiset vanhemmat- lastenkoti-biologinen koti-lastenkoti-tukiperhe-biologinen perhe-lastenkoti-sijaisperhe-ja ehkä biologisen perheen viinanhuuruisia puheluja...
      Tiiäkkö millainen lapsi tuossa rumpassa kasvaa?

Minä en ikinä haluaisi tuollaista elämää itselleni, olisin varmaan jo päättänyt päiväni kun juureni olisi revitty rikki liian monta kertaa. Ja en ikiä toivo tuollaista kohtaloa yhdellekään lapselle.

Toivon että joka ikinen lapsi saa oman ja pysyvän kodin joka on turvallinen, siellä saa fyysistä ja psyykkistä huolenpitoa rakakudella annettuna.

Sijaisperhe saa työstään rahaa, se voi tehdä liian suuren kiusauksen siihen ryhtymisestä.

Adoptiossa lapsesta tulee perheen jäsen ja siinä ei rahaa liiku.

Olen ihan samaa mieltä Pelan kanssa. Lapset kärsivät liikaa. Jos elämä ei bioperheessä onnistu niin silloin on ajateltava lapsen parasta!

• Kasmander

kuin edellinen, eli adoptio olisi mainio juttu lapsen kannalta. Sitä en kuitenkaan allekirjoita, että sijaisvanhemmuudesta saisi niin paljon rahaa, että se oikein houkuttelisi ryhtymään siihen. Sijaisvanhemmille korvataan lapsesta koituvat kulut. Sitäpaitsi sijaisvanhemmista on huutava pula.

• jkljljkl

No on se rankkaa silloinkin kun nuoren äidin lasta hoitaa isovanhemmat

• tuhkat pesästä
        jkljljkl kirjoitti:

No on se rankkaa silloinkin kun nuoren äidin lasta hoitaa isovanhemmat

Pohjolan adoptiolasten ikonin Jari-Veikko Kauppisen merkkipäivänä 20.11. jälleen taas.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      51
      3725
    2. Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia

jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si
      Maailman menoa
      117
      2728
    3. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      619
      2387
    4. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      20
      2077
    5. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      84
      1984
    6. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      43
      1718
    7. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      20
      1678
    8. Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.

Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      142
      1642
    9. Millainen kaivattusi luonne on?

Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?
      Ikävä
      97
      1506
    10. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      28
      1476
    Aihe