Doris

runo64

Kaihoisan katseen hän luo kaukaisuuteen
tauko paikallaan
sielun näkymä lämpimän ajatuksen tuo
kahlitsee hetkeksi kaipaukseen jostakin.

Niin syöksyvät tähdet taivaan kannen ääriin
paljon asiaa mukanaan
toivetta aivan sydämestä
kotiin tulosta johonkin.

Tie mukaansa imaisee ja rytmiinsä ottaa
näkymää edestä taakseen jättää
eilistä huomisen tieltä siirtää pois.

Hän valosta pimeään matkustaa
jossain joku yöksi pysäyttää
vaikka unelmat pitävät elämää sisällään
koti ja perhe
eivät saa otettaan sittenkään

ja onko niin väliäkään
kun kaikki jää tähden lennon varaan vain

toiveeseen ...

(henkilö kuvaus)

6

194

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies-v57

      Sinun jälkeesi jäivät vain
      tyhjät ajatukseni päähäni ja
      kuiviin kolutut haluni vartalooni.
      Minussa ei ollut enää virtaa olla
      Mies. Olit käyttänyt minut loppuun.

      Oli ollut aika sinun elämässä.

      Olit sivellyt lihaksiini itseäsi ja
      kiimaasi. Kohosin erektioon, kun
      niin halusit ja syöksyin sisääsi kehosi
      vihjeestä, Rakkauden kuurnaan. Sitten
      pääötit vain, että se saa jäädä.

      En enää ollut aika sinussa.

      Venuksesi kuivui minulle ja sulkeutui.
      Ja minä kuohittuna jäin tummaan
      varjoosi. Kipuilin kaikesta meneesstä ja
      aloin vihat kaikkia feminismin iskulauseita.
      Olin ollut niin pitkään ylkierroksilla käyvä
      Mies.

      Omiin fiktioihinsa uppoutunut. Ja kun
      sain sinut katoamaan varjoihin ja
      hiekkatuullen mukaan, olin tyhjä omassa
      itsessäni. olin lopussa, tyhjentyneenä.
      Tuhosin tiedostoistani kaiken sinusta.

      En enää tyydytä Rakkauden nälkääsi
      ja minulla oli kuiva jano..


      http://www.youtube.com/watch?v=1PK2R0IwCiY

      Kiitos Runostasi.

      Kun on käynyt Rakkaudessa ylimmässä, avaruudessa,
      raapinut kynsin tähtisikelmiä ja suudellut sivuutettua
      Venusta, nähnyt kapenevan kuun vierestä..

      Silloin katsoo alas, rypistynyttä itseään tyhjentyneenä..

      Kaikikensa antanut kuohittu, minä ennen kuunvalo
      sokaisi, odottava hämärä Hänessä herätti..

      Nyt kuivuneena, Rakkauden aarteet vuotaneena
      nuokkuen..

      kuitenkin...kunhan on levätty ja Hän kutsuu..

      Sinulta taas erilaista Rakkausrunoa,
      jossa oli mystistä kerrontaa ja ajatuksen kulkua..

      Vaati useamman lukukerran päästä sisälle ja ajatukseen
      ja kiinnittyä tekstiisi..

      Sujuvat säkeet ja tunteen kulku ja viihdyin,
      loppuun saakka mukanaan pitävä teksti..

      Erilaisena kovasti hyvä Rakkausrunosi..

      Iloa ja kannustusta päivääsi
      hyvä Ystävä..

      • runo64-1

        ... esiin astuu pimeästä
        menneisyyden
        niin se sen hetken täyttää
        ja vuorollaan rakastaa
        kunnes aamunkajo taivaanrantaan hiipii
        on aika takaisin sen astua
        pimeään
        ja takaisin käydä varjoksi sydämeeni
        ensi yönä saan taas rakastaa uutta
        varjoa menneisyyden
        kenen vuoro ? ...

        olipas mestarilta hienoa sanojen tanssia
        ja intohimojen pyörettä.
        hienoja kappaleita ja mikä loistava loppu taas,
        olen mykistynyt
        joten hyvä ystävä hyvä !!!

        no yritin kuvata todellista henkilöä
        jolla tuntuu olevan pitkä matka kotiin
        oli se missä lie sitten mutta joskus kai löytyy ...

        kiitos hyvä ystäväin kyläilystä ja runostasi.
        toivotan kaikkea hyvää viikonlopun aattopäivääsi.


    • lindalinda1

      pitää runosi sisällään -
      jotenkin myös lohduttomuutta

      ' kun kaikki jää tähdenlennon varaan vain '

      Olemme joskus yksin, vaikka ympärillä olisi
      kuinka paljon ihmisiä. Emme vain pysty tavoittamaan
      sitä tärkeintä, elämänlangan ylläpitämistä.
      Hyvin taidokkaasti koottu runo, joskin hyvin tumma.

      Kiitos lukuhetkestä ja voimia päivääsi.

      • runo64-1

        ... ovat sellaisia
        että ne jäävät kuin tähdenlennon varaan
        ja eikä voi uskoa niiden toteutuvan
        milloinkaan.

        no onhan tämä vähän tummaa
        mutta sellaista se elämä yleensä on
        ja joskus vain muutuu vähän paremmaksi
        pienine valonpilkkahduksineen.

        kiitos vierailustasi rakas ystäväin ja mestarini.
        toivotan paljon sykähdyttäviä kauniita asioita päivääsi
        lämmöllä sydämestäni.


    • runo..Välillä näkee,vieraan ihmisen,joka säteilee suorastaan.. No,hänen ympärilleen ,mielijuvitus rakentaa
      täydellisen kertomuksen,joka ei todellisuudessa pidä paikkaansa,mutta eihän se haittaa mitään.On kuin tähdenlento,tosiaankin..Sellaiset ihmiset,tuovat valoa pimeään päivään,tietämättään. Hienon runon olit keksinyt.. Onko pohjalla,oikea tapahtuma..Sellainen voisi olla..Kiitos taas tästä,hyvä on! Vettä sataa,mutta emme anna pimeyden masentaa mieltä.. Jatkamme reippaana.. Voi hyvin! t.Irkky

      • runo64-1

        ... näissä no runoissani on jokin todellisuus pohja
        vaikkakin se voikin löytyä monen kerroksen takaa.

        no puhelin soitto jonka sain tämän synnytti
        ja ihmettelin siinä että taas ollaan kaukana menossa ...

        no täällä ei ole mustaa maata
        mutta ei lumi enään valoaan tavallaan suo
        kun päivän hämärä sen lannistaa.

        kiitos rakas ystäväin hyvistä ajatuksia synnyttävästä palautteesta
        ja nyt toivottelen symppiksille hyviä viikonloppuja
        lämmöllä sydämestäni.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      132
      1387
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      901
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      553
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      494
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      36
      441
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe