Mulla ihan hirvee veli!!!! Ja pas(h)a olo!!

Karsee veli!!

En halua vaikuttaa valittajalta mutta tälläinen on mun veli: Iltasin kun oon menossa nukkuun se kattoo omasta huoneestaan bb-24/7, se tietty on niin kuuro että se ei kuule kun se on mulle liian kovalla, meteli kuuluu mun huoneeseen (joka siis on vain tolpilla eristetty ''puoli'' mun vanhempien makkarista**juhuu**)
ja mä en pääse nukkumaan, sitten kun mul alkaa koulu 8.00 ja mun on herättävä 5.30 koska asun josain kuusessa ja bussi hakee mut 7.15. Sitten päivällä veljeni siivoaa aina keittiötä kloorilla (puhdistusaineella) ja koko keittiö haisee ja mun pää särkee! Sitte jos sanon siitä sille sen vastaus kuuluu näin ''-Mun pää ei särje eli toi sun pään särkeminen on vaan tekosyy...'' Sitten kun meille tuli naapurista uus kissa (ne oli allergisia) niin se tykkää olla veljeni huoneessa. Kun taas meidän muut kissat, kun ne tulee palotikkaita pitkin veljeni ikkunalle ulkoa, niin veljeni ottaa kastelukannun ja loiskuttaa vettä kisujen päälle, kerran yksi kissoistamme (kuollut jo) tipahti silloin ja mursi melkein tassunsa. Sitten sille uudelle kissalle se ei tee mitään, ja mä en edes saa mennä silittämään kissaa koska se on sen huoneessa, sitä paitsi huone on minun isäni työhuone ja veljeni makuuhuone!!! Että ottaa pattiiin!!! Kun mulla on vielä kaiken lisäks pas(h)a olo karsee ripuli!!! Haluisitteko itellenne tollasen eläin- ja ihmisrääkkääjän!!????

4

1662

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asdasdasdasdasd

No, ei se nyt niin kauhee veli oo, jos se kerran siivookin...

• pinkberry.

ei tota voi sanoa siivoomiseks! :o pakkomielle se ennemminki on. ja kerro vanhemmilles, että et saa nukuttua.

• tyttöä

ei tota voi sanoa siivoomiseks! :o pakkomielle se ennemminki on. ja kerro vanhemmilles, että et saa nukuttua.

Samaa mieltä..kannattaa kertoa vanhemmille,koska siitä on apua kun vanhemmat puuttuu asiaan,

• Mummelidaiia

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      101
      1835
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      59
      1190
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      461
      1179
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      170
      1063
    5. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      58
      841
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      132
      837
    7. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      49
      786
    8. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      84
      773
    9. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      728
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      57
      691
    Aihe