http://www.osnews.com/story/5602/Nine_Language_Performance_Round-up_Benchmarking_Math_File_I_O/page3/
Paljon parjaamanne Visual Basic hakkaa gcc:t sun muut puhumattakaan monien fanittamasta Pythonista. Python on nimensä veroinen: suurikokoinen, hidas ja tukahduttaa tehokkaasti.
Hahaaa. Kiemurtelen lattialla perse repeämispisteessä.
Opensoosiohjelmointi on vitsi
13
218
Vastaukset
- Pentti Nelonen
hehee. Jotenkin odotettua
Mitenkä tämä uutinen. Taitaa mikkis kohta vapista.
http://fin.afterdawn.com/uutiset/artikkeli.cfm/2009/11/19/google_esitteli_chrome_kayttojarjestelman
- Pentti Nelonen
Ubuntuhan käyttää tuota pyhonia paljon. Ei ihme, että matelee kuin virustartunnan saanut Python.
- Pentti Nelonen
menes kellariin!
- Pentti Nelonen
siellä on kylmää ja pimeetä ja yksi äipän linux-kone
- Pentti Nelonen
Päivän jymypaukku. Visual Basic on Pthonia parempi. Kyllä tämä nyt lämmittää monta vuotta.
Parasta on Linuxistien täydellinen hiljaisuus ja tappionsa nieleminen. - Vista-fani
On Pentti Sohaissut oikein kunnolla avoimeen paskakasaan, kun ei vieläkään tule älähdyksen älähdystä.
Lukekaa myös tekstit
"All tests took place on a Pentium 4-based computer running Windows XP"
sekä
"I am by no means an expert in benchmarking; I launched this project largely as a learning experience and welcome suggestions on how to improve these benchmarks"
Tässä ehkäpä parempi testi koska se on tehty sekä Linux että Windows-koneessa
http://www.biomedcentral.com/1471-2105/9/82exergy kirjoitti:
Lukekaa myös tekstit
"All tests took place on a Pentium 4-based computer running Windows XP"
sekä
"I am by no means an expert in benchmarking; I launched this project largely as a learning experience and welcome suggestions on how to improve these benchmarks"
Tässä ehkäpä parempi testi koska se on tehty sekä Linux että Windows-koneessa
http://www.biomedcentral.com/1471-2105/9/82Ubuntua ei ole tehty Pythonilla joka kieltämättä on hidas kaikessa. Tässä pari periaatetta
Benchmarking programming languages?
How can we benchmark a programming language?
We can't - we benchmark programming language implementations.
How can we benchmark language implementations?
We can't - we measure particular programs.
The fastest programming language?
It depends: The fastest programming language for which programmers?
The fastest programming language for which tasks? The fastest
programming language from which sample of language implementations?exergy kirjoitti:
Ubuntua ei ole tehty Pythonilla joka kieltämättä on hidas kaikessa. Tässä pari periaatetta
Benchmarking programming languages?
How can we benchmark a programming language?
We can't - we benchmark programming language implementations.
How can we benchmark language implementations?
We can't - we measure particular programs.
The fastest programming language?
It depends: The fastest programming language for which programmers?
The fastest programming language for which tasks? The fastest
programming language from which sample of language implementations?No mihin ne teidän "veitsenterävät" vastaiskunne nyt jäivät? Odotan kommenttejanne. Ei löydy "Pojat hei" wikistä joten turha plärätä niitä.
exergy kirjoitti:
No mihin ne teidän "veitsenterävät" vastaiskunne nyt jäivät? Odotan kommenttejanne. Ei löydy "Pojat hei" wikistä joten turha plärätä niitä.
Jos asia olisi noin yksioikoinen kuin mitä Pentin "penkki" näyttää niin miten selittäisitte sen että uusinkin Ubuntu on nopea yli 5 vuotta vanhassa koneessa, myös sellaisessa jossa Vista ja Seiska ei edes pyörisi kunnolla. Väitteenne ei siis mitenkään voi pitää todellisuudessa paikkaansa, tiedätte sen itsekin kun hetken mietitte.
Mitä tulee kyseiseen tutkijaan niin kyllähän hän on omalla sarallaan asiantuntija mutta enimmäkseen kaveri on touhunnut Javan kanssa ja hänen intressinsä on tutkia Java-koodin nopeutta versus muut.
Kirjoitn tämän muuten Pythonilla joten teidän on ehkä raskasta lukea teksitäni, sori.
- etheht
"Visual Basic hakkaa gcc:t"
evvk. - Sju-
Hommaa pienimunaisempi mies niin ei tarvitse kiemurrella lattialla perse repeämispisteessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1221251
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa283929- 43845
- 33631
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html144610- 38577
- 52551
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244528508Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44501Wille antoi juuri potkut 29 suojatyöläiselle!
Soste aloittaa yt:t, jos kaikki menee hyvin, niin 29 suojatyöläistä 31:sta saa kenkää. Mitäpä sostelaiset jos menisitte242470