Opensoosiohjelmointi on vitsi

Pentti Nelonen

13

218

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pentti Nelonen

      hehee. Jotenkin odotettua

    • Pentti Nelonen

      Ubuntuhan käyttää tuota pyhonia paljon. Ei ihme, että matelee kuin virustartunnan saanut Python.

    • Pentti Nelonen

      menes kellariin!

      • Pentti Nelonen

        siellä on kylmää ja pimeetä ja yksi äipän linux-kone


    • Pentti Nelonen

      Päivän jymypaukku. Visual Basic on Pthonia parempi. Kyllä tämä nyt lämmittää monta vuotta.

      Parasta on Linuxistien täydellinen hiljaisuus ja tappionsa nieleminen.

    • Vista-fani

      On Pentti Sohaissut oikein kunnolla avoimeen paskakasaan, kun ei vieläkään tule älähdyksen älähdystä.

      • Lukekaa myös tekstit

        "All tests took place on a Pentium 4-based computer running Windows XP"

        sekä

        "I am by no means an expert in benchmarking; I launched this project largely as a learning experience and welcome suggestions on how to improve these benchmarks"

        Tässä ehkäpä parempi testi koska se on tehty sekä Linux että Windows-koneessa

        http://www.biomedcentral.com/1471-2105/9/82


      • exergy kirjoitti:

        Lukekaa myös tekstit

        "All tests took place on a Pentium 4-based computer running Windows XP"

        sekä

        "I am by no means an expert in benchmarking; I launched this project largely as a learning experience and welcome suggestions on how to improve these benchmarks"

        Tässä ehkäpä parempi testi koska se on tehty sekä Linux että Windows-koneessa

        http://www.biomedcentral.com/1471-2105/9/82

        Ubuntua ei ole tehty Pythonilla joka kieltämättä on hidas kaikessa. Tässä pari periaatetta

        Benchmarking programming languages?

        How can we benchmark a programming language?
        We can't - we benchmark programming language implementations.

        How can we benchmark language implementations?
        We can't - we measure particular programs.

        The fastest programming language?

        It depends: The fastest programming language for which programmers?
        The fastest programming language for which tasks? The fastest
        programming language from which sample of language implementations?


      • exergy kirjoitti:

        Ubuntua ei ole tehty Pythonilla joka kieltämättä on hidas kaikessa. Tässä pari periaatetta

        Benchmarking programming languages?

        How can we benchmark a programming language?
        We can't - we benchmark programming language implementations.

        How can we benchmark language implementations?
        We can't - we measure particular programs.

        The fastest programming language?

        It depends: The fastest programming language for which programmers?
        The fastest programming language for which tasks? The fastest
        programming language from which sample of language implementations?

        No mihin ne teidän "veitsenterävät" vastaiskunne nyt jäivät? Odotan kommenttejanne. Ei löydy "Pojat hei" wikistä joten turha plärätä niitä.


      • exergy kirjoitti:

        No mihin ne teidän "veitsenterävät" vastaiskunne nyt jäivät? Odotan kommenttejanne. Ei löydy "Pojat hei" wikistä joten turha plärätä niitä.

        Jos asia olisi noin yksioikoinen kuin mitä Pentin "penkki" näyttää niin miten selittäisitte sen että uusinkin Ubuntu on nopea yli 5 vuotta vanhassa koneessa, myös sellaisessa jossa Vista ja Seiska ei edes pyörisi kunnolla. Väitteenne ei siis mitenkään voi pitää todellisuudessa paikkaansa, tiedätte sen itsekin kun hetken mietitte.

        Mitä tulee kyseiseen tutkijaan niin kyllähän hän on omalla sarallaan asiantuntija mutta enimmäkseen kaveri on touhunnut Javan kanssa ja hänen intressinsä on tutkia Java-koodin nopeutta versus muut.

        Kirjoitn tämän muuten Pythonilla joten teidän on ehkä raskasta lukea teksitäni, sori.


    • etheht

      "Visual Basic hakkaa gcc:t"

      evvk.

    • Sju-

      Hommaa pienimunaisempi mies niin ei tarvitse kiemurrella lattialla perse repeämispisteessä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      122
      1251
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      283
      929
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      845
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      631
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      144
      610
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      577
    7. 52
      551
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      508
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      501
    10. Wille antoi juuri potkut 29 suojatyöläiselle!

      Soste aloittaa yt:t, jos kaikki menee hyvin, niin 29 suojatyöläistä 31:sta saa kenkää. Mitäpä sostelaiset jos menisitte
      Maailman menoa
      242
      470
    Aihe