Opensoosiohjelmointi on vitsi

Pentti Nelonen

13

218

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pentti Nelonen

      hehee. Jotenkin odotettua

    • Pentti Nelonen

      Ubuntuhan käyttää tuota pyhonia paljon. Ei ihme, että matelee kuin virustartunnan saanut Python.

    • Pentti Nelonen

      menes kellariin!

      • Pentti Nelonen

        siellä on kylmää ja pimeetä ja yksi äipän linux-kone


    • Pentti Nelonen

      Päivän jymypaukku. Visual Basic on Pthonia parempi. Kyllä tämä nyt lämmittää monta vuotta.

      Parasta on Linuxistien täydellinen hiljaisuus ja tappionsa nieleminen.

    • Vista-fani

      On Pentti Sohaissut oikein kunnolla avoimeen paskakasaan, kun ei vieläkään tule älähdyksen älähdystä.

      • Lukekaa myös tekstit

        "All tests took place on a Pentium 4-based computer running Windows XP"

        sekä

        "I am by no means an expert in benchmarking; I launched this project largely as a learning experience and welcome suggestions on how to improve these benchmarks"

        Tässä ehkäpä parempi testi koska se on tehty sekä Linux että Windows-koneessa

        http://www.biomedcentral.com/1471-2105/9/82


      • exergy kirjoitti:

        Lukekaa myös tekstit

        "All tests took place on a Pentium 4-based computer running Windows XP"

        sekä

        "I am by no means an expert in benchmarking; I launched this project largely as a learning experience and welcome suggestions on how to improve these benchmarks"

        Tässä ehkäpä parempi testi koska se on tehty sekä Linux että Windows-koneessa

        http://www.biomedcentral.com/1471-2105/9/82

        Ubuntua ei ole tehty Pythonilla joka kieltämättä on hidas kaikessa. Tässä pari periaatetta

        Benchmarking programming languages?

        How can we benchmark a programming language?
        We can't - we benchmark programming language implementations.

        How can we benchmark language implementations?
        We can't - we measure particular programs.

        The fastest programming language?

        It depends: The fastest programming language for which programmers?
        The fastest programming language for which tasks? The fastest
        programming language from which sample of language implementations?


      • exergy kirjoitti:

        Ubuntua ei ole tehty Pythonilla joka kieltämättä on hidas kaikessa. Tässä pari periaatetta

        Benchmarking programming languages?

        How can we benchmark a programming language?
        We can't - we benchmark programming language implementations.

        How can we benchmark language implementations?
        We can't - we measure particular programs.

        The fastest programming language?

        It depends: The fastest programming language for which programmers?
        The fastest programming language for which tasks? The fastest
        programming language from which sample of language implementations?

        No mihin ne teidän "veitsenterävät" vastaiskunne nyt jäivät? Odotan kommenttejanne. Ei löydy "Pojat hei" wikistä joten turha plärätä niitä.


      • exergy kirjoitti:

        No mihin ne teidän "veitsenterävät" vastaiskunne nyt jäivät? Odotan kommenttejanne. Ei löydy "Pojat hei" wikistä joten turha plärätä niitä.

        Jos asia olisi noin yksioikoinen kuin mitä Pentin "penkki" näyttää niin miten selittäisitte sen että uusinkin Ubuntu on nopea yli 5 vuotta vanhassa koneessa, myös sellaisessa jossa Vista ja Seiska ei edes pyörisi kunnolla. Väitteenne ei siis mitenkään voi pitää todellisuudessa paikkaansa, tiedätte sen itsekin kun hetken mietitte.

        Mitä tulee kyseiseen tutkijaan niin kyllähän hän on omalla sarallaan asiantuntija mutta enimmäkseen kaveri on touhunnut Javan kanssa ja hänen intressinsä on tutkia Java-koodin nopeutta versus muut.

        Kirjoitn tämän muuten Pythonilla joten teidän on ehkä raskasta lukea teksitäni, sori.


    • etheht

      "Visual Basic hakkaa gcc:t"

      evvk.

    • Sju-

      Hommaa pienimunaisempi mies niin ei tarvitse kiemurrella lattialla perse repeämispisteessä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1254
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      121
      1133
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    4. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      45
      855
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      843
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      316
      797
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe