Renaultin myynti kasvoi 40%...

Grand_Espace_IV

...EU ja EFTA -maissa verrattuna vuoden takaiseen lokakuuhun.
Tuore automallisto alkaa mennä kaupaksi ja etenkin kun laatu on vuoden 2007 jälkeen valmistetuissa viimeinkin kunnossa. Tuosta taulukosta selviää, että Renault Group (mukaanlukien Dacia ja Nissan) on lokakuussa sijalla II. VW Groupin jälkeen!

ACEA:
http://www.acea.be/

...ja sieltä tiedosto:
16/11/2009 PASSENGER CARS: Registrations rise 11.2% in October

7

663

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jamais, au grand jam

syö siis sinäkin p**kaa!!

• ei kärpänen

Miljoona suomalaista kärpästä on sitä mieltä että Skeida Octavia ja VW Golf ovat maailman parhaat autot kun kerran raamatussa (ilmestyy 20 kertaa vuodessa) niin sanotaan.

Ovatko nämä suomalaiset kärpäset oikeassa vai iskivätkö nekin kätensä siihen ihteensä?

• Meksu ykkönen
        ei kärpänen kirjoitti:

Miljoona suomalaista kärpästä on sitä mieltä että Skeida Octavia ja VW Golf ovat maailman parhaat autot kun kerran raamatussa (ilmestyy 20 kertaa vuodessa) niin sanotaan.

Ovatko nämä suomalaiset kärpäset oikeassa vai iskivätkö nekin kätensä siihen ihteensä?

Uudessa Vagniikan Maailmassa on koeajossa Megane III sport tourer 1,4 turbokoneella. Toimittajan mielestä kannattaa ehdottomasti käydä koeajamassa myös Skeida Octavia ennen ostopäätöstä. Oliko Megane liian hyvä kun piti noin suoraan kehottaa toisen merkin pariin.

Itse en ainakaan vaivaudu vag-merkkejä koeajamaan, ovat niin vastenmielisiä monessa suhteessa.

• Kemal from Atatürk
        ei kärpänen kirjoitti:

jotka ei lue ko. raamattua uskaltautuvat sitten ostamaan jotota sorillan tai hasan almeiran

• Rönöö5

5 meni kaupaksi eilen ja 7 tänään, myynninnousu huikeat 40 prozenttia, vaimitenseoli...

• rrrrr...

Minua ei haittaa yhtään vaikka joka toisella ei olisi samanlaista autoa kuin minulla. Pääasia että auto on hyvä. Jos olisi autonvaihto lähellä niin kyllä menisin katsomaan tarkkaan Megane-farkun 1.4-koneella. Ihan sama vaikka naapuri olisi ostanut Corollan, vai mikä se oli...

• MB S 500
        rrrrr... kirjoitti:

Minua ei haittaa yhtään vaikka joka toisella ei olisi samanlaista autoa kuin minulla. Pääasia että auto on hyvä. Jos olisi autonvaihto lähellä niin kyllä menisin katsomaan tarkkaan Megane-farkun 1.4-koneella. Ihan sama vaikka naapuri olisi ostanut Corollan, vai mikä se oli...

Kaksi ensimmäistä lausettasi on oikein. Sitten kyllä lisäisin, että ranskalaisilta pitäisi kieltää autonvalmistus kokonaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma

Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?
      Sinkut
      317
      1737
    2. Odotan sitä hetkeä

kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh
      Ikävä
      75
      1264
    3. Olen melko vakuuttunut

etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok
      Ikävä
      83
      1257
    4. Leijonat Maailmanmestareita!

Ihanaa Leijonat, ihanaa!!!
      Maailman menoa
      133
      1136
    5. Muistatko kaivattusi

Syntymäpäivän? Päivämäärä riittää. 🌹
      Ikävä
      68
      853
    6. Sinä siellä lähistöllä

Tahtoisin tutustua paremmin 💫
      Ikävä
      48
      823
    7. Minkälaisessa asennossa

Haluaisit kaivattusi kanssa olla?
      Ikävä
      80
      813
    8. Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!

https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro
      Maailman menoa
      117
      777
    9. Mulla on ikävä

sua nainen ja niitä katseita ❤️ Lupaatko, että katseemme kohtaa taas?
      Ikävä
      48
      770
    10. Sitä saattaa vähän hölmöillä

rakkauspäissään, jos tunteita on enemmän kuin osaa käsitellä. Alkuhölmöilyt on söpöä ja sallittavaa.
      Ikävä
      60
      716
    Aihe