Renaultin myynti kasvoi 40%...

Grand_Espace_IV

...EU ja EFTA -maissa verrattuna vuoden takaiseen lokakuuhun.
Tuore automallisto alkaa mennä kaupaksi ja etenkin kun laatu on vuoden 2007 jälkeen valmistetuissa viimeinkin kunnossa. Tuosta taulukosta selviää, että Renault Group (mukaanlukien Dacia ja Nissan) on lokakuussa sijalla II. VW Groupin jälkeen!

ACEA:
http://www.acea.be/

...ja sieltä tiedosto:
16/11/2009 PASSENGER CARS: Registrations rise 11.2% in October

7

605

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jamais, au grand jam

      syö siis sinäkin p**kaa!!

      • ei kärpänen

        Miljoona suomalaista kärpästä on sitä mieltä että Skeida Octavia ja VW Golf ovat maailman parhaat autot kun kerran raamatussa (ilmestyy 20 kertaa vuodessa) niin sanotaan.

        Ovatko nämä suomalaiset kärpäset oikeassa vai iskivätkö nekin kätensä siihen ihteensä?


      • Meksu ykkönen
        ei kärpänen kirjoitti:

        Miljoona suomalaista kärpästä on sitä mieltä että Skeida Octavia ja VW Golf ovat maailman parhaat autot kun kerran raamatussa (ilmestyy 20 kertaa vuodessa) niin sanotaan.

        Ovatko nämä suomalaiset kärpäset oikeassa vai iskivätkö nekin kätensä siihen ihteensä?

        Uudessa Vagniikan Maailmassa on koeajossa Megane III sport tourer 1,4 turbokoneella. Toimittajan mielestä kannattaa ehdottomasti käydä koeajamassa myös Skeida Octavia ennen ostopäätöstä. Oliko Megane liian hyvä kun piti noin suoraan kehottaa toisen merkin pariin.

        Itse en ainakaan vaivaudu vag-merkkejä koeajamaan, ovat niin vastenmielisiä monessa suhteessa.


      • Kemal from Atatürk
        ei kärpänen kirjoitti:

        Miljoona suomalaista kärpästä on sitä mieltä että Skeida Octavia ja VW Golf ovat maailman parhaat autot kun kerran raamatussa (ilmestyy 20 kertaa vuodessa) niin sanotaan.

        Ovatko nämä suomalaiset kärpäset oikeassa vai iskivätkö nekin kätensä siihen ihteensä?

        jotka ei lue ko. raamattua uskaltautuvat sitten ostamaan jotota sorillan tai hasan almeiran


    • Rönöö5

      5 meni kaupaksi eilen ja 7 tänään, myynninnousu huikeat 40 prozenttia, vaimitenseoli...

      • rrrrr...

        Minua ei haittaa yhtään vaikka joka toisella ei olisi samanlaista autoa kuin minulla. Pääasia että auto on hyvä. Jos olisi autonvaihto lähellä niin kyllä menisin katsomaan tarkkaan Megane-farkun 1.4-koneella. Ihan sama vaikka naapuri olisi ostanut Corollan, vai mikä se oli...


      • MB S 500
        rrrrr... kirjoitti:

        Minua ei haittaa yhtään vaikka joka toisella ei olisi samanlaista autoa kuin minulla. Pääasia että auto on hyvä. Jos olisi autonvaihto lähellä niin kyllä menisin katsomaan tarkkaan Megane-farkun 1.4-koneella. Ihan sama vaikka naapuri olisi ostanut Corollan, vai mikä se oli...

        Kaksi ensimmäistä lausettasi on oikein. Sitten kyllä lisäisin, että ranskalaisilta pitäisi kieltää autonvalmistus kokonaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2860
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      115
      2135
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1554
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      70
      1003
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      911
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      884
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      880
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      785
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      736
    Aihe