Renaultin myynti kasvoi 40%...

Grand_Espace_IV

...EU ja EFTA -maissa verrattuna vuoden takaiseen lokakuuhun.
Tuore automallisto alkaa mennä kaupaksi ja etenkin kun laatu on vuoden 2007 jälkeen valmistetuissa viimeinkin kunnossa. Tuosta taulukosta selviää, että Renault Group (mukaanlukien Dacia ja Nissan) on lokakuussa sijalla II. VW Groupin jälkeen!

ACEA:
http://www.acea.be/

...ja sieltä tiedosto:
16/11/2009 PASSENGER CARS: Registrations rise 11.2% in October

7

630

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jamais, au grand jam

syö siis sinäkin p**kaa!!

• ei kärpänen

Miljoona suomalaista kärpästä on sitä mieltä että Skeida Octavia ja VW Golf ovat maailman parhaat autot kun kerran raamatussa (ilmestyy 20 kertaa vuodessa) niin sanotaan.

Ovatko nämä suomalaiset kärpäset oikeassa vai iskivätkö nekin kätensä siihen ihteensä?

• Meksu ykkönen
        ei kärpänen kirjoitti:

Miljoona suomalaista kärpästä on sitä mieltä että Skeida Octavia ja VW Golf ovat maailman parhaat autot kun kerran raamatussa (ilmestyy 20 kertaa vuodessa) niin sanotaan.

Ovatko nämä suomalaiset kärpäset oikeassa vai iskivätkö nekin kätensä siihen ihteensä?

Uudessa Vagniikan Maailmassa on koeajossa Megane III sport tourer 1,4 turbokoneella. Toimittajan mielestä kannattaa ehdottomasti käydä koeajamassa myös Skeida Octavia ennen ostopäätöstä. Oliko Megane liian hyvä kun piti noin suoraan kehottaa toisen merkin pariin.

Itse en ainakaan vaivaudu vag-merkkejä koeajamaan, ovat niin vastenmielisiä monessa suhteessa.

• Kemal from Atatürk
        ei kärpänen kirjoitti:

jotka ei lue ko. raamattua uskaltautuvat sitten ostamaan jotota sorillan tai hasan almeiran

• Rönöö5

5 meni kaupaksi eilen ja 7 tänään, myynninnousu huikeat 40 prozenttia, vaimitenseoli...

• rrrrr...

Minua ei haittaa yhtään vaikka joka toisella ei olisi samanlaista autoa kuin minulla. Pääasia että auto on hyvä. Jos olisi autonvaihto lähellä niin kyllä menisin katsomaan tarkkaan Megane-farkun 1.4-koneella. Ihan sama vaikka naapuri olisi ostanut Corollan, vai mikä se oli...

• MB S 500
        rrrrr... kirjoitti:

Minua ei haittaa yhtään vaikka joka toisella ei olisi samanlaista autoa kuin minulla. Pääasia että auto on hyvä. Jos olisi autonvaihto lähellä niin kyllä menisin katsomaan tarkkaan Megane-farkun 1.4-koneella. Ihan sama vaikka naapuri olisi ostanut Corollan, vai mikä se oli...

Kaksi ensimmäistä lausettasi on oikein. Sitten kyllä lisäisin, että ranskalaisilta pitäisi kieltää autonvalmistus kokonaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      175
      2968
    2. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      64
      2566
    3. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      203
      2220
    4. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      73
      1849
    5. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      102
      1773
    6. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1651
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      102
      1452
    8. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      217
      1151
    9. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1120
    10. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1079
    Aihe