Baby Born, kylpynukke ja pingviini...

Joululahjoja...

Onko kokemuksia seur. tuotteista:
Olen ajatellut ostaa 3 v (kohta 4v) tytölle lahjaksi nuken, joka pissaa vaippaan tai nuken, jota kylvetetään ammeessa. Ystäväni kertoi, ettei kannata ostaa, koska nuken sisään jää aina hiukan vettä ja saattaa tulla myöh. hometta, samoin kylpynuken kanssa. Amme, jossa suihku mukana, saattaa kerätä hometta vesiletkuihin. Mitä mieltä?
Ajattelin myös interaktiivista pingviiniä, joka laulaa, tanssii, synnyttää munasta poikasen ja hoivaa sen
heilunnallaan uneen, onko tämä vain sellainen hetken huumaa lelu, oisko perusnukke parempi?
Mietin myös legoista, Aurinkoinen kotia, jota tyttö toivoo, onko liikaa pikku osia hukattavaksi ja eikö melkein paremmin pysty tekemään kaikkea kivaa normilegoista, tuolla aurinkoisen kodin kamoilla ei ehkä niin tule leikittyä vai mitä ajattelette? Samoin, kuin saattaisi käydä nukkekodinkin kanssa.
Tyttö tykkää rakentaa normilegoista vaikkapa sirkuksen, kodin, eläinsairaalan...
KIITOS VINKEISTÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2

1114

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hegohego osta lego

itse en osta baby bornia vaikka sitä onkin toivottu.syy -> todella ylihintainen,mauton ja kuinka kauan sillä oikeastaan leikitään...eli eiköhän se ihan tavallinen nukke kelpaa.tai saa luvan kelvata :).tosin tämä on VAIN minun mielipiteeni.jos jollekkin se merkki on niin tärkeä niin voi sen ostaa.perus legopaketti jota voi täydentää sitä mukaan kun aihetta on.on tosi hyvä idea!meillä lapset leikkii minun vanhoilla legoilla.ja itse leikin mummolassa pienenä isäni legoilla.siis ovat kestävät ja kehittävät.niistä keksii aina uutta ja muunneltavuus valtava.tärkeintä ei kuitenkaan ole lahjan arvo tai se itse lahja.kunhan olet lapselle läsnä :).itse vein siskontytön (3v.) korkeasaareen paketin sijaan.

• äitskäli

Meidän 1 1/2 vuotiaalla on baby born nukke. Paijailee ja hoitaa sitä. Mutta vielä ei olla kylvetetty/syötetty, joten en osaa sanoa meneekö homeeseen sisältä... Mutta suosittu nukke on, niinkuin kaikki muutkin nuket.

Itse suosin legoja lahjana. Ovat kuitenkin aina suosiossa ja ns. iättömiä. Meillä kaikki lapset alle 10v leikkivät yhdessä näillä lego duploilla. Isommat 5v--> leikkii myös pikkulegoilla. Ja Legot ovat yllättävän kestäviä. Lapsemme leikkivät samoilla legoilla, millä itse olemme leikkineet 25-30 vuotta sitten.

Pngviinistä en osaa sanoa. Kuulostaa kyllä mielenkiintoiselta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat

Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude
      Maailman menoa
      155
      13536
    2. Aamun Riikka: työttömyydessä lähestytään viime laman synkintä vaihetta

Nopeasti mentiiin upean Marinin hallituksen ennätystyöllisyydestä toiseen ääripäähän, kohti Suomen historian kurjimpia t
      Maailman menoa
      75
      9813
    3. Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat

Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h
      Maailman menoa
      99
      9172
    4. Suomen velka kasvoi ennätysvauhtia - Mäkynen repostelee

– Velka kasvoi eniten tilaston historiassa, Mäkynen kirjoittaa. – Vuoden 2025 toisella neljänneksellä selvästi eniten k
      Maailman menoa
      21
      8159
    5. Giorgia Meloni vs Riikka Purra

Kyllä Italian pääministeri on kauniimpi ja seksikkäämpi, kuin Suomen valtiovarainministeri Riikka Purra. Mitä jotkut näk
      Maailman menoa
      40
      6783
    6. 150
      6195
    7. Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija

https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua
      Maailman menoa
      76
      4336
    8. Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %

Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy
      Maailman menoa
      40
      3952
    9. Ohhoh. Kokoomusvirkamiehen mukaan Suomessa ei ole työttömyyskriisiä

Kun kokoomuksen johtama hallitus epäonnistuu täydellisesti talouspolitiikassaan, niin aikaisemmin erittäin pahaksi määri
      Maailman menoa
      24
      3415
    10. En lähde armeijaan enkä siviilipalvelukseen

Maanantaina telkan uutisissa toistamiseen kerrottiin tästä luuserista, joka kärsii muka "masennuksesta", mutta nauraa rä
      Maailman menoa
      402
      1308
    Aihe