Onko kokemuksia seur. tuotteista:
Olen ajatellut ostaa 3 v (kohta 4v) tytölle lahjaksi nuken, joka pissaa vaippaan tai nuken, jota kylvetetään ammeessa. Ystäväni kertoi, ettei kannata ostaa, koska nuken sisään jää aina hiukan vettä ja saattaa tulla myöh. hometta, samoin kylpynuken kanssa. Amme, jossa suihku mukana, saattaa kerätä hometta vesiletkuihin. Mitä mieltä?
Ajattelin myös interaktiivista pingviiniä, joka laulaa, tanssii, synnyttää munasta poikasen ja hoivaa sen
heilunnallaan uneen, onko tämä vain sellainen hetken huumaa lelu, oisko perusnukke parempi?
Mietin myös legoista, Aurinkoinen kotia, jota tyttö toivoo, onko liikaa pikku osia hukattavaksi ja eikö melkein paremmin pysty tekemään kaikkea kivaa normilegoista, tuolla aurinkoisen kodin kamoilla ei ehkä niin tule leikittyä vai mitä ajattelette? Samoin, kuin saattaisi käydä nukkekodinkin kanssa.
Tyttö tykkää rakentaa normilegoista vaikkapa sirkuksen, kodin, eläinsairaalan...
KIITOS VINKEISTÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Baby Born, kylpynukke ja pingviini...
2
948
Vastaukset
- hegohego osta lego
itse en osta baby bornia vaikka sitä onkin toivottu.syy -> todella ylihintainen,mauton ja kuinka kauan sillä oikeastaan leikitään...eli eiköhän se ihan tavallinen nukke kelpaa.tai saa luvan kelvata :).tosin tämä on VAIN minun mielipiteeni.jos jollekkin se merkki on niin tärkeä niin voi sen ostaa.perus legopaketti jota voi täydentää sitä mukaan kun aihetta on.on tosi hyvä idea!meillä lapset leikkii minun vanhoilla legoilla.ja itse leikin mummolassa pienenä isäni legoilla.siis ovat kestävät ja kehittävät.niistä keksii aina uutta ja muunneltavuus valtava.tärkeintä ei kuitenkaan ole lahjan arvo tai se itse lahja.kunhan olet lapselle läsnä :).itse vein siskontytön (3v.) korkeasaareen paketin sijaan.
- äitskäli
Meidän 1 1/2 vuotiaalla on baby born nukke. Paijailee ja hoitaa sitä. Mutta vielä ei olla kylvetetty/syötetty, joten en osaa sanoa meneekö homeeseen sisältä... Mutta suosittu nukke on, niinkuin kaikki muutkin nuket.
Itse suosin legoja lahjana. Ovat kuitenkin aina suosiossa ja ns. iättömiä. Meillä kaikki lapset alle 10v leikkivät yhdessä näillä lego duploilla. Isommat 5v--> leikkii myös pikkulegoilla. Ja Legot ovat yllättävän kestäviä. Lapsemme leikkivät samoilla legoilla, millä itse olemme leikkineet 25-30 vuotta sitten.
Pngviinistä en osaa sanoa. Kuulostaa kyllä mielenkiintoiselta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä561968Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1651678Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701398Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2411357Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2281295Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3391169- 1281155
- 781106
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3161080IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3361070