Mistähän johtuu,että jotkut ohjelmat mtv3 katsomossa eivät näy vaikka ovat ilmaisia tulee joku iso herjakyltti (enkun kielinen)esim emmerdale ei näy,käyttis on xp.
mtv3 katsomo
5
285
Vastaukset
Auttaisi paljon jos tietäisi mitä siinä kyltissä lukee mutta otappa yhteyttä MTV3:n asiakaspalveluun.
- 19+1+2
Ei skulaa kunnolla. Sitten kun saa avattua, niin eka mainostauolla katkeaa. Välillä kun eka jakso non katottu, toista ei saa avattua. Tänään pelasi taas .
- Nopea,
Liittymän nopeus pitää olla vähintään n. 750mb/s. YLE:n Areena näkyy hyvin 512mb/s.
- Apua?
Mulla itsellä on 2 megan netti ja esim ruutu.fi toimii kunnolla mutta katsomo lagittaa jo 10 minuutin katsomisen jälkeen. Maikkarin nettimittauksessa näyttää kahta megaa mutta siltikään ei toimi lagimatta vaikka katsoisi huonommalla kuvanlaadulla.. :/ Mikä mahtaa olla ongelma? Voiko johtua windows media playeristä jota katsomo käyttää kun ruutu käyttää flashia?
- mävainmä
rakkaassa suomenmaassamme olla edes noin nopeita yhteyksiä :-) Heh..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251308
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa289956- 43845
- 33631
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html145623- 38587
- 52551
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244528518Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44501- 107488