mistä se johtuu? Onko teillä kokemuksia migreenistä?
Migreeni.. onko se päänsärkyä
14
185
Vastaukset
voin sanoa että migreeni johtuu verisuonten turvotuksesta/laajenemisesta aivoissa johon ei auta tavalliset lääkkeet yleensä.
- mikä ..
aiheuttaa. Päänsärky yksi oire.
On kokemusta, puoliso sai ekan kohtauksen kauan sitten, meni näkö toisesta silmästä kesken autolla ajon.
Pian liikuntakyky toisesta kädestä, parani pian. Tutkittiin, ja migreeniin päädyttiin.
Sai kohtauksia muutaman vuoden, nyt ei enää kahteen vuosikymmeneen.
http://www.hus.fi/default.asp?path=1,32,818,1733,4484,1988 - viivi-amaldiina
jos pääsee valloilleen on aivan kauheaa.
Minulla alkaa näkökentän sumentumana sahalaitaa ja pallpja näkyy toispuoleisesti, heti silloin pitää ottaa särkylääke, sit kohta on ohitse ja särky ei kerkeä alkaa, eikä myöskään se pahoinvointi. - ...
Katos tuolta:
http://keskustelu.suomi24.fi/debate/3580
=DW=- sexandrocknroll
tai sitten reikä sydämessä.
Se ei ole verenpainetta aivoissa. - uupunut'
sexandrocknroll kirjoitti:
tai sitten reikä sydämessä.
Se ei ole verenpainetta aivoissa.Minullakin ainainen päänsärky kun en tiedä miten pääsisi vaimoa karkuun kun se vonkaa iltaisin.
- Näin vastaan minä
Minun vastaukseni on, että migreenikohtauksen aikana
minulla särkee pää
Sattuu niin,että tuntuu kuin pää poksahtais
Eli on päänsärkyä
- tämä migreeni - Lulu
Olen onneksi siitä jo parantunut, mutta kymmenisen vuotta siitä kärsin. Syytä ei kai kukaan tiedä, mutta todella pahana sen ainakin itse koin. Ei kestänyt ääniä, eikä tuoksuja. Valotkin oksettivat.
- Noviisi!!
Ei ole hajuakaan, eikä muijallanikaan!
- kaamea pak
Soon yleensä tuon ukonrääpäleen kähmintä mikä laukasee MIgreenin , Inhottaa ihan äijän
tunkeilu mun iholle . Kuvottavia hikiklönttejä ja luulevat et muija on heti valmis kun aina valmis
saunankiuas. - kun mun
kaamea pak kirjoitti:
Soon yleensä tuon ukonrääpäleen kähmintä mikä laukasee MIgreenin , Inhottaa ihan äijän
tunkeilu mun iholle . Kuvottavia hikiklönttejä ja luulevat et muija on heti valmis kun aina valmis
saunankiuas.äijällä on migreeni, vaikkei sitä kukaan ukko kähmi eikä lähmi. :=O
- philipsillllä
kun mun kirjoitti:
äijällä on migreeni, vaikkei sitä kukaan ukko kähmi eikä lähmi. :=O
Ajele partasi niin äijäsi pääsee taudista
- ------
philipsillllä kirjoitti:
Ajele partasi niin äijäsi pääsee taudista
kolmea karvaa, ja teen niistä päivittäin rusetillisen letin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä433773- 382548
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?362062- 231802
- 171709
Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?
Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai1001642- 231598
Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?
Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko991486- 241467
- 221429