Olemme muuttamassa omakotitaloon josta pitää pari huonetta tapetoida tai maalata. Vanhat tapetit oli osittain isolta matkalta revenneet joten aloin repiä niitä pois ja sen seurauksena revin haltexin pinnalta tapetin ja pelkkä levy tuli vastaan. Mitä varten tuon levyn päällä on se tapetti? Voinko siihen laittaa uuden tapetin/maalata vai mitä pitäisi tehdä?
Halltexlevystä irtosi tapettipinta
minä vaan
3
670
Vastaukset
- Kipsattu
Pois jos helposti lähtee laita kipsi tilalle tai suoraa haltexin päälle saneerauskipsi tulee hyvä tapetointi pinta.
- levylevylevy
Jos levy on hyvässä kunnossa niin en ottaisi pois.. uusi tapetti tai maali vain pintaan.
- 7+11
joku 50-luvun talo. Älä täältä kysele, ei nämä ymmärrä vanhojen talojen päälle.
Eiköhän tapetti yleensä ole sisustuksellisista syistä. Levyn voi kyllä joko maalata tai tapetoida uudelleen kunhan tekee sen oikein.
Oikea osoite
http://www.rintamamiestalo.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741