kyylä naapurissa?

Mistä näitä tulee?

miten pitäisi suhtautua, kun huomaa saaneensa riesakseen todella ärsyttävän kyylän? miten näistä pääsee eroon? lopetanko tervehtimisen rapussa ja koitan vältellä kohtaamisia?

koti on koti jossa pitäisi saada olla ja elää rauhassa, tietysti sääntöjä noudattaen, eikä niin että jokainen nenän niistäminen tai kotiintulo rekisteröidään.

toisaalta onhan se aika imartelevaa, että naapuria kiinnostaa noin kovasti minun tavallinen elämäni :DD
mutta enemmänkin ahdistaa!

antakaa tehokkaita vinkkejä miten näiden uteliaisuus saadaan loppumaan?? vai vienkö vaan rohkeasti jonkun lehdestä leikatun työpaikkailmoituksen postiluukusta, ymmärtäisiköhän se sitten vihjeen että olisi jo korkea aika hankkia töitä niin jäisi vähemmän aikaa muiden elämän pohtimiseen ja tarkkailuun.

14

2460

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyylätty

      kerrostaloissa paikasta riippumatta rivitalot omakotitalot ovat poikkeuksetta "vapaita" kyttäämisestä.Tälläiseen kokemukseen olen itse tullut ei kerrostaloa ilman perusvahteja.

      • toinen kyylätty

        Kyttääjien oma elämä on niin älyttömän tylsää että täytyy kytätä naapurin elämää. Toinen syy on kateus naapurin elämää kohtaan.


      • Inhimillinen tekijä
        toinen kyylätty kirjoitti:

        Kyttääjien oma elämä on niin älyttömän tylsää että täytyy kytätä naapurin elämää. Toinen syy on kateus naapurin elämää kohtaan.

        Meidän naapureilla sen täytyy sitten olla pikemminkin kateus. Joka tapauksessa jompi kumpi ??


        Kyseinen, ilmeisesti jonkinlaisen alhaisen astraalitason Olento on aina paikalla, kun tapahtuu, tai ottaa siitä selvää. Mikäli tämä Olento ei ehdi, muut palvelevat häntä. Nämä Olennot jotka häntä palvelevat, ovat hyvin samankaltaisia.


    • *,....,*

      välttämättä kyttää sua...jos sattuu rappun tai parvekkeelle samaan aikaan...aivan samanlailla hän voisi väittää sun kyttäävän häntä. Kannattais muuttaa landelle jos ei siedä ketään naapurina...häiriköt on eri asia. Ei ole pakko ethdä lähituttavuutta, itse ainakin päätän kenen kanssa sanon 'hyvää päivää' enempää.

      • aloittaja

        kyse mistään samaan aikaan rapussa kohtaamisista, vaan ihan oikeasta Kyttäämisestä.
        Kyselee ja utelee minkä kerkiää, joskus on tullut käymään jollain hätäisellä tekosyyllä ja katsellut koko asunnon läpi antaen omia kummallisia neuvojaan miten mikäkin kannattaisi tehdä, utelee pihalla vastaan tullessa mitä ihmeempiä asioita; kerran kysyi että kaatuiko sulta jotain viime yönä, kun kuulin sellasen kolahduksen? juu ei kaatunut, olin nimittäin yövuorossa.
        Tuo kurkkii myös välillä ikkunoista sisään, mikä on vähintäänkin ällöttävää. ja roskia viedessä on kerran kysynyt että miten sulla tulee noin paljon roskaa, blaa blaa... vittujako se sille kuuluu?

        ystäväni sanoi juuri, että oli meinannut tulla kylään muttei viitsinyt kun ei ollut varma olenko kotona, eikä halunnut tulla ovikelloa soittelemaan turhaan "kun se kyylä on siellä kuitenkin".

        ei minua haittaa jos naapuri jotain kysäisee, tulee vaikka käymään, pyytää neuvoa tms. mutta kyttäys on kyttäystä, vaikka se yritettäisiin pukea mihinkä tekosyyhyn.
        mielelläni olen hyvää pataa naapuruston kanssa, ja muiden kanssa olenkin, mutta haluan pitää oman reviirini ja kotirauhani.
        en maksa ylihintaista vuokraa siksi, että joudun olemaan jonkun häiriintyneen naapurin silmätikkuna. kun tulen pitkän päivän jälkeen kotiin, haluan voida olla siellä rauhassa.


      • Kaiken rekisteröivät
        aloittaja kirjoitti:

        kyse mistään samaan aikaan rapussa kohtaamisista, vaan ihan oikeasta Kyttäämisestä.
        Kyselee ja utelee minkä kerkiää, joskus on tullut käymään jollain hätäisellä tekosyyllä ja katsellut koko asunnon läpi antaen omia kummallisia neuvojaan miten mikäkin kannattaisi tehdä, utelee pihalla vastaan tullessa mitä ihmeempiä asioita; kerran kysyi että kaatuiko sulta jotain viime yönä, kun kuulin sellasen kolahduksen? juu ei kaatunut, olin nimittäin yövuorossa.
        Tuo kurkkii myös välillä ikkunoista sisään, mikä on vähintäänkin ällöttävää. ja roskia viedessä on kerran kysynyt että miten sulla tulee noin paljon roskaa, blaa blaa... vittujako se sille kuuluu?

        ystäväni sanoi juuri, että oli meinannut tulla kylään muttei viitsinyt kun ei ollut varma olenko kotona, eikä halunnut tulla ovikelloa soittelemaan turhaan "kun se kyylä on siellä kuitenkin".

        ei minua haittaa jos naapuri jotain kysäisee, tulee vaikka käymään, pyytää neuvoa tms. mutta kyttäys on kyttäystä, vaikka se yritettäisiin pukea mihinkä tekosyyhyn.
        mielelläni olen hyvää pataa naapuruston kanssa, ja muiden kanssa olenkin, mutta haluan pitää oman reviirini ja kotirauhani.
        en maksa ylihintaista vuokraa siksi, että joudun olemaan jonkun häiriintyneen naapurin silmätikkuna. kun tulen pitkän päivän jälkeen kotiin, haluan voida olla siellä rauhassa.

        Kurkkiiko vessan ikkunoista?

        Meidän naapuri on näinkin tehnyt, muka vahingossa!!!


      • aloittaja
        Kaiken rekisteröivät kirjoitti:

        Kurkkiiko vessan ikkunoista?

        Meidän naapuri on näinkin tehnyt, muka vahingossa!!!

        onneksi vessassa ikkunoita, jos olisi ja sieltä naapuri kurkkisi niin olisi aivan varmasti viimeinen kurkistuksensa.

        missä vaiheessa kyttäys menee häirinnän puolelle? kotirauhan rikkomiseen vaaditaan varmaan jo jotain isompaa ja konkreettisempaa...


      • Anonyymi

        Asun kerrostalossa ei mitään hajua kytätäänkö, ja jos kytätään kertoo enemmänkin tämän ihmisen elämän tyhjyydestä. Kyttääjillä ei ole omaa elämää


    • miihkanen

      Omalla kohdallani en selvinnyt erityisen kunniakkaasti naapurin kyylästä, jolla oli samanlaisia ominaisuuksia kuin sinun naapurillasi. Tosin onnekseni naapuri muutti pois ja vei melkein puoli vuotta ennen kuin todellakin uskalsin kulkea rennosti pihallamme. Mietin kuitenkin naapuristani, että niin totaaliseen kyyläämiseen tarvitaan aimo annos henkistä tasapainottomuutta ja jonkinlaista selittämätöntä tarvetta paikata omaa tarpeettomuuden tunnettaan kontroloimalla muiden tekemisiä.

      Yksi keino, mikä minua kuitenkin helpotti oli se, etten antanut itseni ajatella naapuriani silloin kun en nähnyt häntä. Kyttäys kun ei mene häiriköinnin puolelle, koska silloinhan meillä olisi mahdollisuus tuomita toisiamme lähestymiskieltoon kuin gestapolaiset= väärä naama, väärä ilmianto. Ja jos haluat välttämättä puhua naapuristasi kavereillesi ota kuulijaksi sellainen,jolla on oikein hyvä huumorintaju. Joskus kunnon nauru helpottaa oloa enemmän kuin käyttää aikaansa inhoamiseen.

      Pärjäile :)

    • Anonyymi

      Paras olla vaan välittämättä. Elä kuin koko ihmistä ei olisikaan, älä reakoi kylään millään tavalla. Jätä koko ihminen huomioimatta. Yleensä kyylät hakevat jonkilaista tyydytystä älä anna sitä. Elä vain omaa elämää !!

    • Anonyymi

      Välivalta lopettaa vittuilun tässä elämässä silloin kun sanat ei riitä😂 yleensä pelko jo siitä että saa turpaansa auttaa lopettamaan tuommoisen.

      • Anonyymi

        Aha..siis vedät turpaan jos joku sun mielestä häiritsee sun elämääsi? Montako on jo lakkarissa turpaan vedettyjä? Mahtaa olla aika paljon nauruhymiöstä päätellen. Entä jos oletkin harhainen? Juu samantekevää, turpaan vaan, jos vähänkin katsoo vinoon., se on varmin tapa.


    • Anonyymi

      Harhoilla saa hyvin kommentteja aikaiseksi !

      • Anonyymi

        Näköjään, ainakin tuo väkivalta lopettaa vittuilun- tyyppi. Vedätkö sinäkin jotain mömmöjä että selviäisit päivästä toiseen, tai kaadatko mummoja, ryöstelet ikäisiäsi..jengiväkivaltaa johuu..turpaan vaan mulkkuja, naama verille saatana - niinkö? Tuliko jo pöksyt märiksi pelkästä ajatuksesta? Lensi lertsu housuihin?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      68
      4873
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      15
      2310
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1836
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1546
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      37
      1520
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1338
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1257
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1171
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1166
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      13
      1156
    Aihe