miten pitäisi suhtautua, kun huomaa saaneensa riesakseen todella ärsyttävän kyylän? miten näistä pääsee eroon? lopetanko tervehtimisen rapussa ja koitan vältellä kohtaamisia?
koti on koti jossa pitäisi saada olla ja elää rauhassa, tietysti sääntöjä noudattaen, eikä niin että jokainen nenän niistäminen tai kotiintulo rekisteröidään.
toisaalta onhan se aika imartelevaa, että naapuria kiinnostaa noin kovasti minun tavallinen elämäni :DD
mutta enemmänkin ahdistaa!
antakaa tehokkaita vinkkejä miten näiden uteliaisuus saadaan loppumaan?? vai vienkö vaan rohkeasti jonkun lehdestä leikatun työpaikkailmoituksen postiluukusta, ymmärtäisiköhän se sitten vihjeen että olisi jo korkea aika hankkia töitä niin jäisi vähemmän aikaa muiden elämän pohtimiseen ja tarkkailuun.
kyylä naapurissa?
14
2842
Vastaukset
- Kyylätty
kerrostaloissa paikasta riippumatta rivitalot omakotitalot ovat poikkeuksetta "vapaita" kyttäämisestä.Tälläiseen kokemukseen olen itse tullut ei kerrostaloa ilman perusvahteja.
- toinen kyylätty
Kyttääjien oma elämä on niin älyttömän tylsää että täytyy kytätä naapurin elämää. Toinen syy on kateus naapurin elämää kohtaan.
- Inhimillinen tekijä
toinen kyylätty kirjoitti:
Kyttääjien oma elämä on niin älyttömän tylsää että täytyy kytätä naapurin elämää. Toinen syy on kateus naapurin elämää kohtaan.
Meidän naapureilla sen täytyy sitten olla pikemminkin kateus. Joka tapauksessa jompi kumpi ??
Kyseinen, ilmeisesti jonkinlaisen alhaisen astraalitason Olento on aina paikalla, kun tapahtuu, tai ottaa siitä selvää. Mikäli tämä Olento ei ehdi, muut palvelevat häntä. Nämä Olennot jotka häntä palvelevat, ovat hyvin samankaltaisia.
- *,....,*
välttämättä kyttää sua...jos sattuu rappun tai parvekkeelle samaan aikaan...aivan samanlailla hän voisi väittää sun kyttäävän häntä. Kannattais muuttaa landelle jos ei siedä ketään naapurina...häiriköt on eri asia. Ei ole pakko ethdä lähituttavuutta, itse ainakin päätän kenen kanssa sanon 'hyvää päivää' enempää.
- aloittaja
kyse mistään samaan aikaan rapussa kohtaamisista, vaan ihan oikeasta Kyttäämisestä.
Kyselee ja utelee minkä kerkiää, joskus on tullut käymään jollain hätäisellä tekosyyllä ja katsellut koko asunnon läpi antaen omia kummallisia neuvojaan miten mikäkin kannattaisi tehdä, utelee pihalla vastaan tullessa mitä ihmeempiä asioita; kerran kysyi että kaatuiko sulta jotain viime yönä, kun kuulin sellasen kolahduksen? juu ei kaatunut, olin nimittäin yövuorossa.
Tuo kurkkii myös välillä ikkunoista sisään, mikä on vähintäänkin ällöttävää. ja roskia viedessä on kerran kysynyt että miten sulla tulee noin paljon roskaa, blaa blaa... vittujako se sille kuuluu?
ystäväni sanoi juuri, että oli meinannut tulla kylään muttei viitsinyt kun ei ollut varma olenko kotona, eikä halunnut tulla ovikelloa soittelemaan turhaan "kun se kyylä on siellä kuitenkin".
ei minua haittaa jos naapuri jotain kysäisee, tulee vaikka käymään, pyytää neuvoa tms. mutta kyttäys on kyttäystä, vaikka se yritettäisiin pukea mihinkä tekosyyhyn.
mielelläni olen hyvää pataa naapuruston kanssa, ja muiden kanssa olenkin, mutta haluan pitää oman reviirini ja kotirauhani.
en maksa ylihintaista vuokraa siksi, että joudun olemaan jonkun häiriintyneen naapurin silmätikkuna. kun tulen pitkän päivän jälkeen kotiin, haluan voida olla siellä rauhassa. - Kaiken rekisteröivät
aloittaja kirjoitti:
kyse mistään samaan aikaan rapussa kohtaamisista, vaan ihan oikeasta Kyttäämisestä.
Kyselee ja utelee minkä kerkiää, joskus on tullut käymään jollain hätäisellä tekosyyllä ja katsellut koko asunnon läpi antaen omia kummallisia neuvojaan miten mikäkin kannattaisi tehdä, utelee pihalla vastaan tullessa mitä ihmeempiä asioita; kerran kysyi että kaatuiko sulta jotain viime yönä, kun kuulin sellasen kolahduksen? juu ei kaatunut, olin nimittäin yövuorossa.
Tuo kurkkii myös välillä ikkunoista sisään, mikä on vähintäänkin ällöttävää. ja roskia viedessä on kerran kysynyt että miten sulla tulee noin paljon roskaa, blaa blaa... vittujako se sille kuuluu?
ystäväni sanoi juuri, että oli meinannut tulla kylään muttei viitsinyt kun ei ollut varma olenko kotona, eikä halunnut tulla ovikelloa soittelemaan turhaan "kun se kyylä on siellä kuitenkin".
ei minua haittaa jos naapuri jotain kysäisee, tulee vaikka käymään, pyytää neuvoa tms. mutta kyttäys on kyttäystä, vaikka se yritettäisiin pukea mihinkä tekosyyhyn.
mielelläni olen hyvää pataa naapuruston kanssa, ja muiden kanssa olenkin, mutta haluan pitää oman reviirini ja kotirauhani.
en maksa ylihintaista vuokraa siksi, että joudun olemaan jonkun häiriintyneen naapurin silmätikkuna. kun tulen pitkän päivän jälkeen kotiin, haluan voida olla siellä rauhassa.Kurkkiiko vessan ikkunoista?
Meidän naapuri on näinkin tehnyt, muka vahingossa!!! - aloittaja
Kaiken rekisteröivät kirjoitti:
Kurkkiiko vessan ikkunoista?
Meidän naapuri on näinkin tehnyt, muka vahingossa!!!onneksi vessassa ikkunoita, jos olisi ja sieltä naapuri kurkkisi niin olisi aivan varmasti viimeinen kurkistuksensa.
missä vaiheessa kyttäys menee häirinnän puolelle? kotirauhan rikkomiseen vaaditaan varmaan jo jotain isompaa ja konkreettisempaa... - Anonyymi
Asun kerrostalossa ei mitään hajua kytätäänkö, ja jos kytätään kertoo enemmänkin tämän ihmisen elämän tyhjyydestä. Kyttääjillä ei ole omaa elämää
- miihkanen
Omalla kohdallani en selvinnyt erityisen kunniakkaasti naapurin kyylästä, jolla oli samanlaisia ominaisuuksia kuin sinun naapurillasi. Tosin onnekseni naapuri muutti pois ja vei melkein puoli vuotta ennen kuin todellakin uskalsin kulkea rennosti pihallamme. Mietin kuitenkin naapuristani, että niin totaaliseen kyyläämiseen tarvitaan aimo annos henkistä tasapainottomuutta ja jonkinlaista selittämätöntä tarvetta paikata omaa tarpeettomuuden tunnettaan kontroloimalla muiden tekemisiä.
Yksi keino, mikä minua kuitenkin helpotti oli se, etten antanut itseni ajatella naapuriani silloin kun en nähnyt häntä. Kyttäys kun ei mene häiriköinnin puolelle, koska silloinhan meillä olisi mahdollisuus tuomita toisiamme lähestymiskieltoon kuin gestapolaiset= väärä naama, väärä ilmianto. Ja jos haluat välttämättä puhua naapuristasi kavereillesi ota kuulijaksi sellainen,jolla on oikein hyvä huumorintaju. Joskus kunnon nauru helpottaa oloa enemmän kuin käyttää aikaansa inhoamiseen.
Pärjäile :) - Anonyymi
Paras olla vaan välittämättä. Elä kuin koko ihmistä ei olisikaan, älä reakoi kylään millään tavalla. Jätä koko ihminen huomioimatta. Yleensä kyylät hakevat jonkilaista tyydytystä älä anna sitä. Elä vain omaa elämää !!
- Anonyymi
Välivalta lopettaa vittuilun tässä elämässä silloin kun sanat ei riitä😂 yleensä pelko jo siitä että saa turpaansa auttaa lopettamaan tuommoisen.
- Anonyymi
Aha..siis vedät turpaan jos joku sun mielestä häiritsee sun elämääsi? Montako on jo lakkarissa turpaan vedettyjä? Mahtaa olla aika paljon nauruhymiöstä päätellen. Entä jos oletkin harhainen? Juu samantekevää, turpaan vaan, jos vähänkin katsoo vinoon., se on varmin tapa.
- Anonyymi
Harhoilla saa hyvin kommentteja aikaiseksi !
- Anonyymi
Näköjään, ainakin tuo väkivalta lopettaa vittuilun- tyyppi. Vedätkö sinäkin jotain mömmöjä että selviäisit päivästä toiseen, tai kaadatko mummoja, ryöstelet ikäisiäsi..jengiväkivaltaa johuu..turpaan vaan mulkkuja, naama verille saatana - niinkö? Tuliko jo pöksyt märiksi pelkästä ajatuksesta? Lensi lertsu housuihin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3257758Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662186- 1771876
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161422- 1121297
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91271Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701241RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601210Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411091Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901029