nainen rekan ratissa

tahvo_

voiko rekkakuskinainen olla seksikäs?

42

5454

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • trucker east

      tai siis tiedän itse ainakin muutaman naisen jotka ajaa rekkaa ja on seksikkäitä tai siis hyvännäkösiä!!

      • Jope

        Kyllä noista ammattikuljettajista löytyy paljon erilaisia kuskeja, jopa naisista. Muutaman naisen tavannut yhdistelmän ratista ja voin todeta et se että on kiinostunut ajohommista, kuormansidonnasta tms. ei takaa että voisi olla osaava. Sama pätee miehiin, joistain ei vaan ole kyseiseen hommaan. Toki jos tekee ajohommia sen 30 vuotta, niin varmaan siinä jotain oppii jos ei vaihda sitä ennen alaa tai kuole kuorman alle.


      • nainen kuskina

        tuo oli kivasti sanottu näkee sit pikkujouluissa... kuten minulle kävi, töisää dimeksit päällä ja pikkujouluissa siviilit. tuli sitten kaveri jutteleen ja pyysi tanssiin, sanoi että nyt vasta huomasi olet nainen.
        hitto kun vetelee menee ibc kontteja niin tekee samat hommat kuin mies, ei siinä paljoo korkokenkii käytetä. niin ja mitähän syytä dimeksien alle olis mitään stringejä pukea. kyl töitä paiskitaan työasussa ja turvakengissä. kaikki kuskit kyllä arvostaa työkaverina ja olen minä joutunut pojille vaihtaan polttimoita ja paikkaa perälaudan vuotoja, että silleen ei kaikki ole tumpeloita. t.nainen


    • miihari

      on olleet mitä on mun kohdalle sattunut.Tuolla linja-auto puolella
      olen kyllä seksyjä kuljettajia tavannut.Virkapuku vaikuttaa varmaan asiaan siellä puolella??!!!

    • Erä Jorma

      Tunnen henkilökohtaisesti pari naisrekkakuskia ja tiedän muutaman vielä lisää, niin KYLLÄ voi rekkakuskinainen olla seksikäs pikkusen likasemmissakin vaatteissa, mutta ootappa ku näet saman naisen sitten pynttäytyneenä vaikka pikkujouluissa!

      Naisrekkakuskit ainakin minun havaintojen perusteella ovat huomattavasti terävämipiä rekan ratissa kuin "tavisnaiset" henkilöauton ratissa. Ja jotkut naisrahtarit ovat useita miesrahtareita pätevämpiä hommissaan kun ovat asialleen omistautuneet.

      Tämä tuli nyt puhtaasti miesrahtarin näkökulmasta!

      • akkavalta ja miehet

        kouluttamassa kun toinen telipyörä kärrys meni minne sattu siis klonksu noin 100millii sivusuunnas ja ei se huomannu mittään kun oli nainen heh!


      • MIES 40
        akkavalta ja miehet kirjoitti:

        kouluttamassa kun toinen telipyörä kärrys meni minne sattu siis klonksu noin 100millii sivusuunnas ja ei se huomannu mittään kun oli nainen heh!

        Naisilla on se etu että kun ne menee koulutukseen ne ei oo kiinnostunu niist autoista sitä ennen ja ne ei tiedä ns.mitään ja ne kuuntelee ja oppii siinä kun taas miehet ´´pätee´´ ja joo joo kyl mmää nä osaan ja ei periaatteessa ota neuvoja vastaan tehään vaan niinku on itte ajateltuki.
        tän ansiosta naiset tulee paljon tarkkaavaisemmiks ja paremmiks kuskeiks.
        :)


      • akkavalta ja miehet kirjoitti:

        kouluttamassa kun toinen telipyörä kärrys meni minne sattu siis klonksu noin 100millii sivusuunnas ja ei se huomannu mittään kun oli nainen heh!

        Tuskin se vikojen huomaaminen on sukupuolesta kiinni.

        Mitä muuten olet mieltä esimerkiksi sellaisesta miesrahtarista, joka ajelee ihan maantiellä ja huomaa perävaunun valojen hävinneen, soittaa merkkikorjaamolle jotta näin on nyt käynyt, merkkikorjaamolta (useiden kymmenien kilometrien päästä) lähtee asentaja paikanpäälle ja saavuttuaan tökkään kärrin valopistokkeen paikoilleen?


      • Megalo.

        Mä olen pitkän linjan rekkakuski.Jos mä joskus sekoaisin ja perustaisin kulj,liikkeen, en ottais kuskeiksi muita kun naisia.Naisten hyvät puolet;ne ajaa siistimmin,pitää auton paremmassa kunnossa,osaa käyttäytyä asiakkaan kanssa,kuski on kulj.liikkeen kulkeva mainos.Ei kelpais äijät mulle hommiin.


      • =

        olen samaa mieltä


      • kjäh kjäh
        Megalo. kirjoitti:

        Mä olen pitkän linjan rekkakuski.Jos mä joskus sekoaisin ja perustaisin kulj,liikkeen, en ottais kuskeiksi muita kun naisia.Naisten hyvät puolet;ne ajaa siistimmin,pitää auton paremmassa kunnossa,osaa käyttäytyä asiakkaan kanssa,kuski on kulj.liikkeen kulkeva mainos.Ei kelpais äijät mulle hommiin.

        järkyttävää kun hytti täynnä "hylsyjä"


      • Megalo. kirjoitti:

        Mä olen pitkän linjan rekkakuski.Jos mä joskus sekoaisin ja perustaisin kulj,liikkeen, en ottais kuskeiksi muita kun naisia.Naisten hyvät puolet;ne ajaa siistimmin,pitää auton paremmassa kunnossa,osaa käyttäytyä asiakkaan kanssa,kuski on kulj.liikkeen kulkeva mainos.Ei kelpais äijät mulle hommiin.

        Ajattelin ensin lausua kommenttini tähän aloitukseen mutta sinähän sen olit jo tehnytkin. Olisin sanonut, että varmaan naiskuskeista vähemmän löytyy liikenteessä kusipäisesti käyttäytyviä.


      • valuva pihka
        puukuski kirjoitti:

        Tuskin se vikojen huomaaminen on sukupuolesta kiinni.

        Mitä muuten olet mieltä esimerkiksi sellaisesta miesrahtarista, joka ajelee ihan maantiellä ja huomaa perävaunun valojen hävinneen, soittaa merkkikorjaamolle jotta näin on nyt käynyt, merkkikorjaamolta (useiden kymmenien kilometrien päästä) lähtee asentaja paikanpäälle ja saavuttuaan tökkään kärrin valopistokkeen paikoilleen?

        Häh???
        Jumankavita tulee isännälle kalliiks!


      • hajuton ja haluton
        kjäh kjäh kirjoitti:

        järkyttävää kun hytti täynnä "hylsyjä"

        NOOH mites sun haisevat pukamas ja nuuskat??Ja ala pään karmea löyhkä yleensä,joka on kauempiaikaista kun mun kuukkelit.


    • Ei automaattisesti, mutta voi olla. Yleensäkin ajotaitoiset naiset ovat vähän enemmän puoleensavetäviä kuin ei-niin-ajotaitoiset, en tiedä mikä siinä sitten lie.

      • kolkytjarisat

        Pöllimies heittikin ovelan täkyn.
        Mielestäni koko aihe täysin joutavanpäiväinen, mutta tämä sinun viestisi herättääkin mielenkiinnon.
        Pitääpä saunaa lämmitellessä pohdiskella.


      • kolkytjarisat kirjoitti:

        Pöllimies heittikin ovelan täkyn.
        Mielestäni koko aihe täysin joutavanpäiväinen, mutta tämä sinun viestisi herättääkin mielenkiinnon.
        Pitääpä saunaa lämmitellessä pohdiskella.

        No kerrohan sitten meillekin mihin lopputulokseen saunaa lämmitellessä päädyit.


      • kolkytjarisat
        puukuski kirjoitti:

        No kerrohan sitten meillekin mihin lopputulokseen saunaa lämmitellessä päädyit.

        pariinkin otteeseen, ja viikonloppuna vaihtui vielä hormiputketkin kun alkoivat olla melko lahot.
        Jos ajatellaan asiaa niin että osaavan ammattilaisen työntekoa on aina ilo katsoa alasta riippumatta, niin siinä ei silloin ulkonäkö ratkaise.
        Onko se sitten seksikästä, riippunee jokaisen omasta ajatusmaailmasta. Täytyy sanoa että ihan joka asiaa en siltä kannalta ajattele.


      • kolkytjarisat kirjoitti:

        pariinkin otteeseen, ja viikonloppuna vaihtui vielä hormiputketkin kun alkoivat olla melko lahot.
        Jos ajatellaan asiaa niin että osaavan ammattilaisen työntekoa on aina ilo katsoa alasta riippumatta, niin siinä ei silloin ulkonäkö ratkaise.
        Onko se sitten seksikästä, riippunee jokaisen omasta ajatusmaailmasta. Täytyy sanoa että ihan joka asiaa en siltä kannalta ajattele.

        "Onko se sitten seksikästä, riippunee jokaisen omasta ajatusmaailmasta. Täytyy sanoa että ihan joka asiaa en siltä kannalta ajattele."

        En minäkään.

        Ajotaitoisella tarkoitin ihan yleensäkin ajotaitoisia naisia. Tosin onhan se vielä todettava erikseen, jotta saisihan se ulkonäkökin olla sellainen mukiinmenevä, joka sitten määrittelee sitä puoleensa vetävyyttä.


    • Kokkiperkele

      tytär ! Noin kolmekymppinen......22 metrinen taittu mihin vaan laivallakin. Puukengät vaihtuivat tiukkoihin farkkuihin ja valkoisiin ylipolven saappaisiin......rekkamessissä meni joiltakin sapuska "vääräänkurkkuun". Se oli upee....vaalee.....missitasoa, mutta ajotaitoa oli.

      • KEPPI

        Joo nais rahtarit osaa käyttää vaihdekeppiä paremmin kuin normi tyttäeret.Ajaminin liukkailla taitavampaa .


      • Ruuhkakivi
        KEPPI kirjoitti:

        Joo nais rahtarit osaa käyttää vaihdekeppiä paremmin kuin normi tyttäeret.Ajaminin liukkailla taitavampaa .

        Toistatuhatta naista kuljettamassa rekkoja samassa firmassa...usxpress.com. Mahtuu tollaseen määrään naista kuin naista...


      • MÄNTÄ 17 CM
        KEPPI kirjoitti:

        Joo nais rahtarit osaa käyttää vaihdekeppiä paremmin kuin normi tyttäeret.Ajaminin liukkailla taitavampaa .

        Hydraulikka hommat nää hallitsee hyvin.


      • P
        MÄNTÄ 17 CM kirjoitti:

        Hydraulikka hommat nää hallitsee hyvin.

        Naiset on paljon poissa töistä kersoja tekemässä tai hoitamassa tai mammalomilla. Kalliiksi tulevat firmalle.


      • Kiltti ja ystävällin
        P kirjoitti:

        Naiset on paljon poissa töistä kersoja tekemässä tai hoitamassa tai mammalomilla. Kalliiksi tulevat firmalle.

        Henk. koht. päätin jättää lapset tekemättä. Ihan vastaiskuna tuolle "naiset tulee kalliiksi" ajattelulle. Jos ei valtio maksa kansalaistensa lisääntymistä niin ei lisäännytä sitten. Lopputulos? Ukko läks lapsenkaipuussa kävelemään, löys ittellensä naisen joka suostu kyllä tekemään ne kakarat, mutta palasi yhteensä 4kk mammaloman jälkeen töihin ja ukko jäi hoitovapaalle. Mitäs halus lapsia. Hoitakoot itte saatana lapsiansa sitten kanssa. Onko se muka pelkästään naisen asia kattella niiden pikkumulkkusten miesten tekeleiden perään? Ja tuohon rekka-akat ratissa asiaan. Kyllä se täyspitkä taittuu pimeelle puolelle ihan yhtä sujuvasti kun paremmillakin ukkokuskeilla jos vaan on ajotaitoa. Miehillä monesti uskallusta enemmän kuin taitoa. Ja eipähän ole tullut naisilla ongelmia hankalempienkaan asiakkaiden kanssa ja firmalle olen pari uutta asiakasta "myynyt" kun tulee suusta muutakin kun rekkajuttuja ja paskanjauhantaa. Ja kyllä meidän firmassa ennemmin meikäläisen puhelin pirahtaa jos joltain ukolta on putki tiensivuun jäänyt kuin toisinpäin.
        Munattomia "tosirahtareita" suurin osa. Jutut on isoja ja vanhan tien aikaan ku keskiviivakin oli puusta on ajettu niin saatanasti ja ainakin jokapaikkaan. Huhhuh. Tulkaa vaan tytöttelemään, mutta se ken uskaltaa lähteä peruutuskisaan tai kilpa-autolla radalle kisaamaan niin kokee karvaan häviön. Tämä on lupaus.
        Mulkkuja en kumartele ja pillua en nuole.


      • rekkabos
        Kiltti ja ystävällin kirjoitti:

        Henk. koht. päätin jättää lapset tekemättä. Ihan vastaiskuna tuolle "naiset tulee kalliiksi" ajattelulle. Jos ei valtio maksa kansalaistensa lisääntymistä niin ei lisäännytä sitten. Lopputulos? Ukko läks lapsenkaipuussa kävelemään, löys ittellensä naisen joka suostu kyllä tekemään ne kakarat, mutta palasi yhteensä 4kk mammaloman jälkeen töihin ja ukko jäi hoitovapaalle. Mitäs halus lapsia. Hoitakoot itte saatana lapsiansa sitten kanssa. Onko se muka pelkästään naisen asia kattella niiden pikkumulkkusten miesten tekeleiden perään? Ja tuohon rekka-akat ratissa asiaan. Kyllä se täyspitkä taittuu pimeelle puolelle ihan yhtä sujuvasti kun paremmillakin ukkokuskeilla jos vaan on ajotaitoa. Miehillä monesti uskallusta enemmän kuin taitoa. Ja eipähän ole tullut naisilla ongelmia hankalempienkaan asiakkaiden kanssa ja firmalle olen pari uutta asiakasta "myynyt" kun tulee suusta muutakin kun rekkajuttuja ja paskanjauhantaa. Ja kyllä meidän firmassa ennemmin meikäläisen puhelin pirahtaa jos joltain ukolta on putki tiensivuun jäänyt kuin toisinpäin.
        Munattomia "tosirahtareita" suurin osa. Jutut on isoja ja vanhan tien aikaan ku keskiviivakin oli puusta on ajettu niin saatanasti ja ainakin jokapaikkaan. Huhhuh. Tulkaa vaan tytöttelemään, mutta se ken uskaltaa lähteä peruutuskisaan tai kilpa-autolla radalle kisaamaan niin kokee karvaan häviön. Tämä on lupaus.
        Mulkkuja en kumartele ja pillua en nuole.

        täysjärkinen. Rekkakuskin ei tosin tarvitsekaan.


      • O.O.
        Kiltti ja ystävällin kirjoitti:

        Henk. koht. päätin jättää lapset tekemättä. Ihan vastaiskuna tuolle "naiset tulee kalliiksi" ajattelulle. Jos ei valtio maksa kansalaistensa lisääntymistä niin ei lisäännytä sitten. Lopputulos? Ukko läks lapsenkaipuussa kävelemään, löys ittellensä naisen joka suostu kyllä tekemään ne kakarat, mutta palasi yhteensä 4kk mammaloman jälkeen töihin ja ukko jäi hoitovapaalle. Mitäs halus lapsia. Hoitakoot itte saatana lapsiansa sitten kanssa. Onko se muka pelkästään naisen asia kattella niiden pikkumulkkusten miesten tekeleiden perään? Ja tuohon rekka-akat ratissa asiaan. Kyllä se täyspitkä taittuu pimeelle puolelle ihan yhtä sujuvasti kun paremmillakin ukkokuskeilla jos vaan on ajotaitoa. Miehillä monesti uskallusta enemmän kuin taitoa. Ja eipähän ole tullut naisilla ongelmia hankalempienkaan asiakkaiden kanssa ja firmalle olen pari uutta asiakasta "myynyt" kun tulee suusta muutakin kun rekkajuttuja ja paskanjauhantaa. Ja kyllä meidän firmassa ennemmin meikäläisen puhelin pirahtaa jos joltain ukolta on putki tiensivuun jäänyt kuin toisinpäin.
        Munattomia "tosirahtareita" suurin osa. Jutut on isoja ja vanhan tien aikaan ku keskiviivakin oli puusta on ajettu niin saatanasti ja ainakin jokapaikkaan. Huhhuh. Tulkaa vaan tytöttelemään, mutta se ken uskaltaa lähteä peruutuskisaan tai kilpa-autolla radalle kisaamaan niin kokee karvaan häviön. Tämä on lupaus.
        Mulkkuja en kumartele ja pillua en nuole.

        Johan oli uhoa. Ei kaikki naiskuskit ainakaan fiksuja näköjään ole.


      • ota vinkki onkeen
        Kiltti ja ystävällin kirjoitti:

        Henk. koht. päätin jättää lapset tekemättä. Ihan vastaiskuna tuolle "naiset tulee kalliiksi" ajattelulle. Jos ei valtio maksa kansalaistensa lisääntymistä niin ei lisäännytä sitten. Lopputulos? Ukko läks lapsenkaipuussa kävelemään, löys ittellensä naisen joka suostu kyllä tekemään ne kakarat, mutta palasi yhteensä 4kk mammaloman jälkeen töihin ja ukko jäi hoitovapaalle. Mitäs halus lapsia. Hoitakoot itte saatana lapsiansa sitten kanssa. Onko se muka pelkästään naisen asia kattella niiden pikkumulkkusten miesten tekeleiden perään? Ja tuohon rekka-akat ratissa asiaan. Kyllä se täyspitkä taittuu pimeelle puolelle ihan yhtä sujuvasti kun paremmillakin ukkokuskeilla jos vaan on ajotaitoa. Miehillä monesti uskallusta enemmän kuin taitoa. Ja eipähän ole tullut naisilla ongelmia hankalempienkaan asiakkaiden kanssa ja firmalle olen pari uutta asiakasta "myynyt" kun tulee suusta muutakin kun rekkajuttuja ja paskanjauhantaa. Ja kyllä meidän firmassa ennemmin meikäläisen puhelin pirahtaa jos joltain ukolta on putki tiensivuun jäänyt kuin toisinpäin.
        Munattomia "tosirahtareita" suurin osa. Jutut on isoja ja vanhan tien aikaan ku keskiviivakin oli puusta on ajettu niin saatanasti ja ainakin jokapaikkaan. Huhhuh. Tulkaa vaan tytöttelemään, mutta se ken uskaltaa lähteä peruutuskisaan tai kilpa-autolla radalle kisaamaan niin kokee karvaan häviön. Tämä on lupaus.
        Mulkkuja en kumartele ja pillua en nuole.

        Katkeran ihmisen teksti on säälittävää luettavaa. Kannattaa hakea apua ajoissa, ettei sitten kun päässä napsahtaa tule tienpäällä ruumiita.


    • 11 oikein

      Hyllä nainen voi olla seksikäs rekan ratissa verrattuna karvaperse mieheen!
      Nainen kun osaa tehdä samat hommat kuin mieskin ei siinä munia tarvitse, joskus jopa miehet tekee jäyniä naisille kun ei itse pärjää!

      Itse olen ajanut kohta 30v erilaisia vempeleitä ammatikseni, sekä olenkuljetusyrittäjä enkä palkkaa muita kuin naisia ulkomaan liikenteen kuksiksi.

      Tytyöt tai oikeastaan naiset ajavat pöllejä metsästä siinä kuin mihetkin... joten kaikki kunnia Heille ja Ruotsissa onkin kova buumi tytöillä alalle...
      Tervetuloa naiset tasa-arvoon

    • tosi juttu

      Ei kaikista naisista oo rekka kuskeiksi oon nimmittäin hypänny sillan ja perävaunun välistä pihamaalle kun kuljettaja on luullu että vehkeet on silassa oikein.

      • tosi on 1

        Piti vielä jatkaa että jos on nainen ja kuljetus alalla ei se tee vielä parempaa kuskia siitä kuin miehetäkään kyllä me kaikki ollaan yksilöitä toki kyllä niiitä on naisiakin jotka osaa ajaa.


      • Siilo

        Eikä miehistä liion. laittoipa yksi älypää kiinni jäätyään vaihteen pesään ja käsikaasusta lisää kierroksia, niin ja sitte hyppäs petille nukkuu?

        voitte kuvitella minkä näköstä oli aamun valjetessa.


    • Kuka panee rekkakusk

      hoijaa (NAINENko?????????????) HEH HEH joo
      joo olis halunnu munat mutta kuei saanu alko ajaan yhdistelmää jotta sais pätee.
      Ja todistaa jotain.

    • kopkop, tosi on!

      EI TODELLAKAAN voi olla. Ei oo oikeitten naisten hommaa, jotka tekee sitä on yleensä ongelmia hormonitoiminnassa liikaa mies hormonia. Eli ei kovin seksikästä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • ei sen kummempaa

      Työ työn joukossa. Ei tämä elämä niin mustavalkoista ole.

    • d

      kyllä rekkaa ajava nainen voi olla seksikäs tapasin oman vaimoni 10 vuotta sitte samalta työmaalta ku oltii kummatki ajamasa kasetti autoila tavaraa sinne :D

    • d

      ja jatkoa vielä vähä edellisee ja voin sanoa että on paljo seksikkäämpi ku yksikää tapaamani sihteeri tai vastaava niinsanotun naisten ammatisa oleva

    • holy diver

      no,mun kokemukset asiasta on et rekkakuskimuijille kasvaa munat ja järki lähtee siinä samassa..ja lapset jää hunningolle..

    • Pannaan ajaen

      VOOOOOIIIIIII !!!!!!!aaaaaaaaahaah mitä ihania kimuleita.Tosi sexsyjä osaa työnsä
      siinä missä kassaneitikin.

    • Anonyymi

      Mitä tällä seksikkyydellä nyt sitten tarkoitetaan? Työpaikka vaatii mielestäni asiallisen pukeutumisen.Ei kai sinne rekan rattiinkaan lähdetä ryntäitä esittelemään! Joillakin voi olla tälläistä pätemisen tarvetta,että lähdetään hakemaan miehiltä huomiota. Ei hoitoalallakaan pidetä narutoppeja,vaikka olisi kuin kuuma kesällä.

      • Anonyymi

        Miksi naisrekkekuskeilla on niin älyttömän lyhyet hameet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi naisrekkekuskeilla on niin älyttömän lyhyet hameet?

        Mitä pienemmät tissit sitä lyhyempi hame. Vanha viisaus! Ja en ole nähny yhtää seksikästä muijaa rekan ratissa. Tasa paksuja tunkkeja.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      135
      5639
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3465
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1893
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      23
      1875
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      24
      1720
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      73
      1558
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      14
      1473
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      17
      1360
    9. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1356
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      23
      1308
    Aihe