omatekoiset splatterit

kuvaaja

Ootteko kuvanneet kotona kaveriporukassa splatter elokuwia? saman tapaisia kuin badtaste ja kumppanit. mää oon tehny jotaki, mutta ei niistä mitään kovin mahtavia tule kun ei ole digivideokameraa. ei sää päälle mitään musiikkia, eikä voi tehdä tietokone efektejä. tuleepahan ainakin naurettavia elokuvia ja sen takia niitä tuleekin kuvailtua. millaisia efektejä olette saaneet aikaan normaalilla videokameralla? esim. vaikka joltain revitään raajoja, niin miten tekisitte sen ilman tietokonetta. nuken voi tietysti rakentaa ja laittaa sisälle hilloa tai kepsuttia, mutta onko muita niksejä?
Mitä materiaalia voi käyttää verenä ja mitä ihona? Vastailkaa jos jaksatte.

6

819

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä

      mä oon kuvannu kavereitten kanssa yhen snuffifilmin... nyt vaan harmittaa ku niitä kavereita ei enää oo... pitäs varmaan hankkia uusia, että vois tehä uuden snuffivideon.

      meillä oli kyllä hyviä kohtauksia, kuten se, kun tolta penalta revittiin tongeilla ensin hampaat irti, sitte tökittiin kynällä silmät puhki. Sit tehtiin uusia ruumiinaukkoja ja raiskattiin sitä mahalaukkuun. Sitte sidottiin sen raajat yhteen sen omilla suolenpätkillä ja sitte me katkottiin siltä kaikki luut lekalla ja vasaralla. Sit käännettiin sen ylävartalo toisin päin ja moottorisahalla irrotettiin raajat. Sit siinä lopussa me pilkotaan kirveellä ja saksilla ja veitsillä loput siitä ruumiista ja syötetään koirille.

      jep. Suosittelen!

      • kuvaaja

        Maistuiko koirille?


      • Halloween shadow
        kuvaaja kirjoitti:

        Maistuiko koirille?

        Eräs parhaimmista keinoista on hommata teurastamolta teurasjätteitä (suolia yms.) ja hommata jätesäkkejä... Sekä ilmastointiteippiä... Sitten jätesäkeistä raajat yms. ja täytetään jätteillä... Sit kuteet päälle ja katolta alas... Työlästä mutta jälki on hienoa... Kokeilin ja näytti hyvältä...


      • kuvaaja
        Halloween shadow kirjoitti:

        Eräs parhaimmista keinoista on hommata teurastamolta teurasjätteitä (suolia yms.) ja hommata jätesäkkejä... Sekä ilmastointiteippiä... Sitten jätesäkeistä raajat yms. ja täytetään jätteillä... Sit kuteet päälle ja katolta alas... Työlästä mutta jälki on hienoa... Kokeilin ja näytti hyvältä...

        Kuulostaa kyllä ihan hienolta. EI vain ole teurastamoita kovin lähellä


      • Minä
        kuvaaja kirjoitti:

        Kuulostaa kyllä ihan hienolta. EI vain ole teurastamoita kovin lähellä

        No hommaappa poju sinne sellanen. Kutsut vähän porukkaa kylään ja eikun silppoamaan, kyllä sinne äkkiä teurastamo syntyy...


    • öönis

      mää oon käyttäny kepsuttia verenä ja sukkahousuista saa aidon näkösiä jalkoja ku täyttää ne pumpulilla

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      86
      6063
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2556
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      28
      2063
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      63
      1817
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1621
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1418
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1331
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1327
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1269
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1213
    Aihe