Haluaisitko auttaa lasten hoidossa. Olisin todella kiitollinen, jos löytyisi joku joka haluaisi puuhastella kahden pienen ihanan tytön kanssa iltaisin.
Taloudessamme on myös lemmikkejä.
Toiveena olisi vain, että pitäisit seuraa tytöille.
En pysty korvaamaan paljoa, mutta jos kuitenkin saisi apua olisin kiitollinen....
Kaivataan lastenhoito apua Porissa.
3
920
Vastaukset
- Lehtolainen
Voisin tulla mutta minulla ei ole autoa en tarvi korvausta
Anna sähköpostiosoite niin laitan postia sinulle- apua perheelle
Hei!
Löysin sähköpostiosoitteesi netistä ja ymmärsin, että sinulla olisi mahdollisuus auttaa perheitä lastenhoidossa. Olen Porin ensi- ja turvakotiyhdistys ry:n toiminnanjohtaja Arja Saarinen ja etsin vapaaehtoista lastenhoitoapua tarjoavaa ihmistä Porin seudulle perheelle, jolla on kolme lasta, paljon sairautta eikä juuri ketään auttavaa sukulaista tai läheistä. Lastenhoitoapu on satunnaista ja lähinnä äidin auttamista selviämään lastenhoidosta. Jos tunnet auttamishalua, otathan yhteyttä yhdistyksemme sähköpostiin [email protected]
Terveisin,
Arja Saarinen
- sannas91
olen 18-vuotias opiskelijatyttö ja olisin innokas tulemaan seuraksi lapsillesi pientä korvausta vastaan:)
kokemusta lasten kanssa on hieman tullut kun siskontyttöjä sekä tuttujen lapsia vahtinut ja niiden kanssa "riehunut" =) jos paikka vielä avoinna niin ota ihmeessä yhteyttä
[email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2374185Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1132643Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412392Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1161436Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811436- 481179
- 781097
- 59963
- 45946
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58931