Hei!
Lähdetään joulun jälkeen koko perhe kahdeksi viikoksi Cumbucoon. Hotelli on Eco Paradise. Aikaisemmin ollaan oltu Porto Galinaksessa, mutta Cumbuco on ihan outo paikka. Voisiko joku kertoa paikasta/hotellista jotain. Ai niin, tiedetään kyllä etä se ei ole mikään menomesta, mutta onko siellä mahdollista päästä esim kalastamaan.
Tietysti kiinnostaa sekin onko muita lapsiperheitä lähdössä?
Cumbuco
alle 2 kuukautta!
3
654
Vastaukset
- hate
minulla 4 aamua ja sitten Cumbucoon
- Aloittaja
Jos voisit palattuasi kertoa hieman kokemuksistasi, niin olisin kiitollinen. Hyvää lomaa sulle!
- miepä
Eräässä viestiketjussa otsakkeella Cumbuco-kariri beach olen kertonnut kokemuksestamme ko.hotelliin ja paikkaan (lapsiperhe) . Viestiketju alkaa 30.11.2008 ja paljon muutakin "sälää" sisältää, mutta miepä olen koettanut sinne väliin aina vastailla kysymyksiin mm hotellista ja kohteesta. Toivottavasti tieto ei ole vanhentunutta. Olimme ensimmäiset AM-reisulla siellä olijat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko821609- 401259
En malta odottaa mies että tulet minuun
Sykkivänä ja intohimon palossa ujutat hitaasti upean rakkauden miekkasi minuun, ja antaudutaan kiihkeään rakasteluun. Hu86942Siltojen varjoissa
Siltojen varjoissa Yksinäinen susi kulkee, hiljaisuudessa sanoja punnitsee. Sydän auki, paljas liekki rinnassa, siltoja200917- 53845
- 61842
Pitsaa selliiä
Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon20830Vanhemmalle naiselle
Ihastuin sinuun kauan sitten. Luonteeseen, ulkonäköön ja iloisuuteen. Olen haaveillut sinusta sen jälkeen monet kerrat.54774- 37768
- 33759