Millä ihmeelllä saatte kaulanalusen pysymään valkoisena (saatteko?)?! Vielä en ole koirashampoota löytänyt jolla sen puhdistaisi, harjaaminen, ym. oikeastaan siihen vaivaan hyödytöntä.. Tähän jos jollain olisi vinkkiä. Koira ihan kotikoirana, mutta aina joskus olisi hauskaa saada valkoisesta valkoinen.. :)
Lisäksi löytyykö Suomesta mistään noita tynnyreitä, en osannut käyttää cb-sivuja.. En siis löytänyt mitään "tuotevalikoimaa" mistään, kuvia vaan kuvien perään..
-Kiitokset!-
Kaulanalunen
6
786
Vastaukset
- aloittaja
No voihan neä, eikö kenelläkään ole kunnon kikkaa?? Kasvattajalta olen kysynyt neuvoa, turhaan. Jaaarittelee aina niitä näitä mutta tuohon en ole opastusta saanut.. Ei kai nyt mulla voi olla ainoa bertsu jolla kaulanalunen ruskea valkoisen sijaan?? :)
Mikä tahansa vinkki kelpaa!- HMMM...
Kokeile hammastahnaa ilman ksylitolia...
- :O
Minä harjaan tai kuivalla liinalla kevyesti "kuivaan" kaulanalusen aina kun tullaan ulkoa sisään.Oli sää sit mikä tahansa. Meillä tytön kaulus on pysynyt valkoisena vaikka leikkii ja riehuu muitten koirien kaa..
Jos et osaa casperin sivuja käyttää niin soita sinne suoraan ja kysy :)
Mulla on heiltä ostettu tynnyri ja todella tyytyväinen oon ollu..- aloittaja
Täytyy kokeilla. Meillä ongelmana se, että koiran kuola värjää ton alusen tollaiseksi v-ruskeaksi. Juo ensin ja kaula kastuu niin kuola leviää sinne mukavasti. Muuten ei juuri kuolaa, mutta kun vähänkin innostuu (ruoka, ulosmeno, vieraat-joita meillä käy paljon) niin silloinn alkaa tulemaan. Jam ulkoa tullessa. Kokeilin jo liinaa ja jos jotakin, mutta se ei pysy kuivana kuin hetken, onnistuu aina menemään juomaan just silloin. Mut kokeilen kaikkea, kiitokset avusta!! :)
- kokemusta on
Kaulanalusen saa valkoiseksi pesemällä sen fairylla siis ihan astianpesuaineella...
- ^^^^^^^^
En nyt pistäis ihan raakaa astianpesuainetta, puolet linna shampoota niin ei pala iho rikki
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta
Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark1585716Minja jytkyttää vas.liiton kannatusta ylöspäin
Alkaa raavaat duunarimiehetkin palaamaan vasemmistoliiton kannattajiksi. Eduskunnassahan on vain kaksi työntekijöiden p1753790"Mitä sä nainen tuot sitten pöytään" ?
Jos mies provaidaa ja suojelee... Pitääkö miesten kysyä tuollaisia?1413442Ekologinen kommunismi tulee voittamaan fossiilikapitalismin
Kiina on mahtitekijä uusiutuvien energialähteiden kehityksessä, ja Trump osoitus viimeisestä öljyn perään itkemisestä, m383245Mies, kerro minulle vielä jotakin aivan uniikkia
ja ainutlaatuista minkä vain me kaksi voisimme ymmärtää jos olemme sen kokeneet ja eläneet, jotta ihan varmasti tietäisi492796Oikeistopuolueiden kannatus vain 37,8 %, vasemmiston 43,0 %
Keskustaan jää 17,4 prosenttia ja loput ovat sitten mitä ovat. Mutta selvästikin Suomen kansa on vasemmalle kallellaan.612353- 242280
Hyviäkin uutisia tulossa, hallinto-oikeus asettaa toimeenpanokieltoon
Hyvinvointitalon työmaa pysähtyy. Rillankivi+energia ja vesi kytkyrahanpesu stoppaa. Tytäryhtiöiden hallitusjäsenet+kon2362273Gallup: Mikä on ollut mielestäsi paras tv-sarja ikinä?
Gallup: Mikä on ollut mielestäsi paras tv-sarja ikinä? Onko se joku suomalainen viihdepläjäys, brittirikossarja, amerikk941871Ehkä mä ymmärrän sua nyt
Paremmin kuin silloin aikoinaan. Kaikkia jännitteitä, joita on täytynyt tulla sun taustasta. Oot ollut aika rohkea elämä51352