OLI NIMELTÄÄN SE KAVERI JOKA PAKENI VIRKAVALTAA LAPIN ERÄMAAHAN? OLI ITSEKIN POLIISI JA OLI TULLUT JOTAIN RIITAA,ASIASTA KERROTTIIN UUTISISSA JA ALIBIKIN KIRJOITTI TÄSTÄ TAPAUKSESTA.OLEN TEKEMÄSSÄ VÄITÖSKIRJAA POLIISIEN TEKEMISTÄ RIKOKSISTA JA TÄMÄ TARINA MUISTUI MIELEEN MUTTA EN MISTÄÄ LÖYDÄ FAKTATIETOA. TAPAUS SATTUI 80-LUVULLA ETTÄ KYLLÄ JOSSAIN TIETOA PITÄISI OLLA.
SISSI KERÄNENKÖ
6
559
Vastaukset
- ...........
No, joo. Keränen ei tehnyt mitään rikosta, eikä paennut ketään. Hän joutui riitoihin virkaveljiensä kanssa, kun nämä tekivät toisistaan perättömiä rikosilmoituksia. Tästä suivaantuneena lähti lomilla erämaahan ja ei tullutkaan töihin loman loputtua. Vietti aikaansa kairassa toista kuukautta, niin kuin Lapin miehet monasti tuppaavat tekemään.
- Löytyyhän sitä
Muistaakseni hän kuitenkin syyllistyi rikokseen juuri tuolla reisulla ainakin puhuttiin salametsästyksestä? Mikä oli herran etunimi?
- pölhökustaa Inarista
Löytyyhän sitä kirjoitti:
Muistaakseni hän kuitenkin syyllistyi rikokseen juuri tuolla reisulla ainakin puhuttiin salametsästyksestä? Mikä oli herran etunimi?
asui jossain ressuilla kyhätyssä teltassa ja poseerasi lehdessä karvahattu päässä ja siitäkään ei ole varmaa tietoa että oliko kairassa laisinkaan?
- xx
haku ollut päällä vuosikymmeniin. Jos ole tosissasi laita puhelinnumerosi tälle palstalle, kun sen saan niin otan yhteyttä.
- ....
joo, onhan meitä satoja, jotka tunsivat Keräsen. Yksikään ei kuitenkaan halua sinua autta väitöskirjasi teossa !!
- Anonyymi
Hyvä tyyppi on hän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei2047225- 1722249
- 1131778
- 511440
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️651403Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢571216Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1021145Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?71086- 411049
Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan2671029