Nettiradio nauhalle ilmaiseksi

ssakjsfhjkhfasjkhf

Niin jos pidän nettiradiota päällä Windows Media Playrerillä nii onko sitä mahollista saada sitä nettiradiota tallennettua jollain ohjelmalla ilmaiseksi? Käytössäni Windows XP.

7

348

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • freedownload
    • ,:nviilaaja

      On. Työnnät piuhan toisen pään kuulokelähtöön ja toisen pään kasettinauhurin linjatuloon. Tällöin tosin nettiradio kuuluu vain kasettinauhurista, ja silloinkin vain jos nauhurissa on kaiutin.

    • Auttajamies.

      tällä pitäis onnistua:

      http://saituri.org/2009/03/02/drm-vapaata-musiikkia-ilmaiseksi-netista/

      Youtube -ohjeeni lisäksi ajattelin julkaista samaan aiheeseen liittyvän ohjeen saadaksesi musiikkia netistä omaan käyttöön ilman minkäänlaisia käyttörajoituksia.

      Musiikkia nettiradiosta (tai mistä vaan) omalle koneelle?

      Nettiradiot on siitä kivoja, että niistä kuulee uutta musiikkia jatkuvalla syötöllä. Näin tulee tehtyä kasapäin hyviä löytöjä. Ongelmaksi sitten muodostuu sen loistobiisin uudelleenlöytäminen ja saaminen omalle koneelle. No eipä hätää, sillä keino tähänkin on. Tässä yksi tapa, joka tuo mieleen nostalgisia muistoja 90-luvun alusta kun nauhoittelin siskoni kasettinauhuri/radioyhdistelmällä musiikkia radiosta. Nyt on sama juttu, 2000-luvun versiona. Voit nauhoittaa haluamasi kappaleen tietokoneellesi nettiradiosta (itse asiassa alla mainitulla keinolla voit nauhoittaa musiikkia mistä tahansa sivulta, koska ohjelma nauhoittaa kaiken mitä äänikorttisi päästää ulos, näin ollen Youtubekin yms. on mukana laskuissa).

      Kuvailemani tapa ei ehkä ole kansainvälisen lain mukainen, mutta en näe siinä moraalisesti mitään väärää. Lisäksi kiinnijäämisen riski on pyöreä nolla P2P-verkkoihin verrattuna. Kyseessähän on kuitenkin sama asia kuin esimerkiksi TV-elokuvan nauhoittaminen videolle.

      Tavoitteemme siis on nauhoittaa musiikkia mistä tahansa nettiradiosta ja saada se MP3-muotoon niin, että voit polttaa musiikin levylle ja kuunnella vaikka autossa tai iPodillasi tai millä nyt haluatkaan… Asiaan!

      • agerg4

        Kuvailemani tapa ei ehkä ole kansainvälisen lain mukainen

        Suomessa saa tehdä omaan käyttöön kopioita vaikka palveluntarjoaja sanoisi mitä.


    • on pätevä nettiradio sekä sen tallentaja. Tallentaa mm. suoraan MP3:sena. Ja muuta hyvää. Suosittelen.


    • skobe

      radiotracker ´illa voit kuunnella tuhansia kanvia musiikkimakusi mukaan, löytyy ilmeisesti tuhansia mainosradiokanavia jotka kuuluvat myös netissä, musikkia joka makuun, ja rippaa samalla, ja valintasi mukaan tallentaa tietsikalle, ladattavaksi esim. mp3 -soittimeen, perusversio maksuton, suosittelen!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      121
      1229
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      283
      909
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      815
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      611
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      140
      589
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      547
    7. 52
      541
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      508
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      491
    10. Kuolonkolari

      Onko menehtynyt rekan ja henkilöauton kolarissa lähestymiskiellon saanut henkilö.
      Sotkamo
      9
      456
    Aihe