Mobileclient vai muutenkin yleinen bugi Betsson/Paf

TaistoR

Moe. Oletteko huomanneet tuossa Paffin ja Betssonin pelioperaattorin sellaisen bugin (tai sitten salaliittolainen huijaus), että tietyissä tapauksissa pöytää ei voita kukaan. Olen nähnyt tämän kahdesti. Toisella kerralla olin itse mukana.

Pelaan mobiili ympäristössä (Nokia N95 ja matkakaista). Ja vain harrastukseksi - eli senttipöydissä.

Omalle kohdalle osunut outous oli kun saletissa tein all innin. Vaikka olin paras käsi, oli käteisvarani jaon jälkeen nollassa. Samoin saldo oli vähentynyt pöytään ottamallani summalla. Yleensä tuollainen vika korjaantuu loggautumalla ulos ja sitten uudelleen sisään, mutta ei.

Eekäku mailia betssonille. Kirjeenvaihdossa minulta pyydettiin identifiointitiedot (jotka olin jo ensimmäiseenkin kirjeeseen laittanut) ja vastattiin sitten muutaman tunnin kuluttua, jotta "mitään hämärää ei ole tapahtunut, ja olen voittanut ne kädet jotka pitikin" Ja hoplaa niin oli saldoni kasvanut suunnilleen sillä summalla millä pitkin. Semmoseen kirjurin tarkkuuteen en edes itse pysty - kävellessä on muutakin tekemistä kuin senteistä rätingin pitäminen.

Toinen kerta oli liki vastaava. Nyt olin jo foldannut heti taskukortit katsottuani. Kaksi pelaajakolleegaa luottivat käsiinsä kuin pässi sarviinsa molemmat tekivät all in. Ja jaon jälkeen minä olin ainoa meistä kolmesta jolla oli pöydänkulmalla rahaa. Molemmat pelpöydässä istuvat kaverit olivat nollilla!!!! Heh.

Olisikohan minulta jäänyt rahat saamatta jos en olis kirjoitellut mailia. Vai oikaiseeko pokernetwork tuollaiset itse. Ja miksi tuollaisia bugeja yeensä on.

Ja vieläkin - usean kuukauden jälkeen olen sitä mieltä, että uusi mobiiliklientti on susi. Nyt en enää vahingossa tsekkaa (usein) Aluaikoina rahaa meni kuin kakkulan kaivoon: aikaisemmassa versiossa foldattiin näppäimellä "1" - nyt sillä tsekataan. Kyllä on kanssapelaajilla riemua riittänyt kun äijä katsoo 2,7 kädellä, kun pöydässä onpelkkiä kuvia :)

0

248

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

        Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
        Kotimaiset julkkisjuorut
        246
        3913
      2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

        Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
        Ikävä
        28
        2318
      3. Taasko se show alkaa

        Koo osottaa taas mieltään
        Ikävä
        24
        2131
      4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

        Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
        Perussuomalaiset
        92
        2039
      5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

        Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
        Perussuomalaiset
        93
        1704
      6. Sakarjan kirjan 6. luku

        Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
        Profetiat
        24
        1401
      7. Söpö lutunen oot

        Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
        Ikävä
        8
        1311
      8. Avaa sydämesi mulle

        ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
        Ikävä
        36
        1297
      9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

        Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
        Maailman menoa
        306
        1241
      10. Elia tulee vielä

        Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
        Helluntailaisuus
        35
        1227
      Aihe