Mobileclient vai muutenkin yleinen bugi Betsson/Paf

TaistoR

Moe. Oletteko huomanneet tuossa Paffin ja Betssonin pelioperaattorin sellaisen bugin (tai sitten salaliittolainen huijaus), että tietyissä tapauksissa pöytää ei voita kukaan. Olen nähnyt tämän kahdesti. Toisella kerralla olin itse mukana.

Pelaan mobiili ympäristössä (Nokia N95 ja matkakaista). Ja vain harrastukseksi - eli senttipöydissä.

Omalle kohdalle osunut outous oli kun saletissa tein all innin. Vaikka olin paras käsi, oli käteisvarani jaon jälkeen nollassa. Samoin saldo oli vähentynyt pöytään ottamallani summalla. Yleensä tuollainen vika korjaantuu loggautumalla ulos ja sitten uudelleen sisään, mutta ei.

Eekäku mailia betssonille. Kirjeenvaihdossa minulta pyydettiin identifiointitiedot (jotka olin jo ensimmäiseenkin kirjeeseen laittanut) ja vastattiin sitten muutaman tunnin kuluttua, jotta "mitään hämärää ei ole tapahtunut, ja olen voittanut ne kädet jotka pitikin" Ja hoplaa niin oli saldoni kasvanut suunnilleen sillä summalla millä pitkin. Semmoseen kirjurin tarkkuuteen en edes itse pysty - kävellessä on muutakin tekemistä kuin senteistä rätingin pitäminen.

Toinen kerta oli liki vastaava. Nyt olin jo foldannut heti taskukortit katsottuani. Kaksi pelaajakolleegaa luottivat käsiinsä kuin pässi sarviinsa molemmat tekivät all in. Ja jaon jälkeen minä olin ainoa meistä kolmesta jolla oli pöydänkulmalla rahaa. Molemmat pelpöydässä istuvat kaverit olivat nollilla!!!! Heh.

Olisikohan minulta jäänyt rahat saamatta jos en olis kirjoitellut mailia. Vai oikaiseeko pokernetwork tuollaiset itse. Ja miksi tuollaisia bugeja yeensä on.

Ja vieläkin - usean kuukauden jälkeen olen sitä mieltä, että uusi mobiiliklientti on susi. Nyt en enää vahingossa tsekkaa (usein) Aluaikoina rahaa meni kuin kakkulan kaivoon: aikaisemmassa versiossa foldattiin näppäimellä "1" - nyt sillä tsekataan. Kyllä on kanssapelaajilla riemua riittänyt kun äijä katsoo 2,7 kädellä, kun pöydässä onpelkkiä kuvia :)

0

278

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työsuhdepyörän veroetu poistuu

Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan
        Pyöräily
        41
        2981
      2. Ruumis kanavassa

Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan
        Suomussalmi
        27
        2844
      3. Pieni nainen, paras nainen

Näin se nyt vaan on. Mieheltä
        Ikävä
        120
        2298
      4. Onko tässä paljon lääkettä..

Keski-ikäselle 43v Ketipinor 100mg Brintellix 10mg Venlafaxin 75mg Xanor 1mg Propral 40mg Xatral CR 10mg Esomepratsol 4
        Ikävä
        228
        1432
      5. Ei mitään menetettävää

Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo
        Ikävä
        163
        1326
      6. Tapani Kiminkine n on ammuttu Helsingissä

Kertoo poliisilähteet...
        Maailman menoa
        11
        1256
      7. Oi! Jorma Uotinen ja Helena Lindgren paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaudella"

Professori, tanssija, koreografi, Tanssii Tähtien Kanssa -tuomari Jorma Uotinen ja Suomen meikkitaiteen pioneeri, laulaj
        Suomalaiset julkkikset
        12
        1063
      8. Mitä sä ajattelet

Musta tällä hetkellä? Onko vihaa, rakkautta vai halu vältellä jotta unohtaa
        Ikävä
        74
        979
      9. Pakko tulla tänne

jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää
        Ikävä
        39
        912
      10. Riittäisi juoruakkoille puhumista tässä kylässä

On mennyt mahottomaksi touhut. Taksi renki kuskaa akkaansa töihin lienekkö mitään lupaa yrittäjältä tähän touhuun. Kylän
        Hyrynsalmi
        13
        792
      Aihe