Olen katsellut buddhalaismunkkien elämää, ikaisemmin myös ortodoksien laulun loilotusta.
Ortodoksit, hauska nimi, oikeaoppiset! )))
Eläimet käyttäytyvät yleensä järkevästi, jäkevämmin ainakin.
En silti aio kääntyä eläinten puoleen, kuten Brigitte Bardot.
Noin hulluksi voi tulla
5
129
Vastaukset
- hiljainen*
En ihan saa käsitystä miten ajattelet, nuo munkit ovat jättäneet maallisuuden ja elävät vakaumuksensa mukaan. Nykyihmiselle se voi olla hulluutta, toisille taas omistautumista hengellisyydelle.
Moni tänä päivänä voisi hiljentyessään paremmin. Hiljaisuuden retrettejä järjestetään ihan sitä varten!- Kaisa*
Olen ollut hiljaisuuden retriitissä kylläkin.
Se ei kestänyt koko elämää, vaan yhden viikonlopun.:) - *Kukkahame*
Kaisa* kirjoitti:
Se ei kestänyt koko elämää, vaan yhden viikonlopun.:)Tässä voi tutustua tähän paikkaan, ei ole ihan hiljaisempia paikkoja ;-DD
http://www.museot.fi/museohaku/index.php?museo_id=9004 - kaiken kokenut
Kaisa* kirjoitti:
Se ei kestänyt koko elämää, vaan yhden viikonlopun.:)Mykkäkoulua,,tai paremmin ymmärrettävissä. Avioparin erimielisyyttä.
kaiken kokenut kirjoitti:
Mykkäkoulua,,tai paremmin ymmärrettävissä. Avioparin erimielisyyttä.
On tyyppejä, jotka uskovat, että oman asumis-ilmapiirin voi "rakentaa" vähä vähältä. Hiljaisuuden ilmapiirin voi rakentaa muutamassa vuodessa.
Kait osaksi niinkin, että sulkee hiljentymisen aikana kaikki toosat - ja mielensäkin rauhoittumisen ajaksi. Tästä olis jopa tutkimustietoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu832052Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu3951831- 591818
Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1691475Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle681364Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1101360Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä751327- 671253
Kuljettajasi oy konkurssi?!
Tuliko ahnehdittua liikaa,menikö tämä kuljettajasi oy taksit siis konkurssiin?141123KIIKKUSTUOLI
Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin1011107