Olin viettämässä kesälomaani Syyskuussa 2001 New Yorkissa. Muistan ikuisesti päivän jolloin uskoin näkeväni unta. 11.9.2001 olin yksikseni kirtämässä jalan ja taxilla New Yorkia, jo varhain oli tungos.
Äkkiä näin kuin lentokone osui World Trade Centeriin aivan yläpuolellani. Lentokone oli selvästi American Airlinesin kone, sen näin heti. Ihmiset kiljuivat ja huusivat, hetken oltiin hiljaa.
Ei kauankaan sitten kulunut kuin olin varma että kyse on terrorismista kun toiseen torniin osuttiin. Poliisi ajoi minut pois sieltä missä olin seisomassa. Muistan naisen tulleen kymään minulta mitä on tekeillä ja sano että on menossa töihin WTC: en. Vastasin englanniksi, että kyse on terrori-iskusta. Nainen purskahti josain syytä itkuun ja meni pois.
New York 11.9.2001
morroHHH
1
622
Vastaukset
- Höpöhöpön
minä heräsin? Mikä oli tämän keksityn jutun tarkoitus?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2434223Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1182681Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412432Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?821477Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1161466- 481189
- 781107
- 59983
- 45976
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En171951