Olin viettämässä kesälomaani Syyskuussa 2001 New Yorkissa. Muistan ikuisesti päivän jolloin uskoin näkeväni unta. 11.9.2001 olin yksikseni kirtämässä jalan ja taxilla New Yorkia, jo varhain oli tungos.
Äkkiä näin kuin lentokone osui World Trade Centeriin aivan yläpuolellani. Lentokone oli selvästi American Airlinesin kone, sen näin heti. Ihmiset kiljuivat ja huusivat, hetken oltiin hiljaa.
Ei kauankaan sitten kulunut kuin olin varma että kyse on terrorismista kun toiseen torniin osuttiin. Poliisi ajoi minut pois sieltä missä olin seisomassa. Muistan naisen tulleen kymään minulta mitä on tekeillä ja sano että on menossa töihin WTC: en. Vastasin englanniksi, että kyse on terrori-iskusta. Nainen purskahti josain syytä itkuun ja meni pois.
New York 11.9.2001
morroHHH
1
642
Vastaukset
- Höpöhöpön
minä heräsin? Mikä oli tämän keksityn jutun tarkoitus?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."672287Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2282200- 1201498
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis221302Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj211252En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711200- 1221186
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73969Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki102969Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.77922