Olin viettämässä kesälomaani Syyskuussa 2001 New Yorkissa. Muistan ikuisesti päivän jolloin uskoin näkeväni unta. 11.9.2001 olin yksikseni kirtämässä jalan ja taxilla New Yorkia, jo varhain oli tungos.
Äkkiä näin kuin lentokone osui World Trade Centeriin aivan yläpuolellani. Lentokone oli selvästi American Airlinesin kone, sen näin heti. Ihmiset kiljuivat ja huusivat, hetken oltiin hiljaa.
Ei kauankaan sitten kulunut kuin olin varma että kyse on terrorismista kun toiseen torniin osuttiin. Poliisi ajoi minut pois sieltä missä olin seisomassa. Muistan naisen tulleen kymään minulta mitä on tekeillä ja sano että on menossa töihin WTC: en. Vastasin englanniksi, että kyse on terrori-iskusta. Nainen purskahti josain syytä itkuun ja meni pois.
New York 11.9.2001
morroHHH
1
617
Vastaukset
- Höpöhöpön
minä heräsin? Mikä oli tämän keksityn jutun tarkoitus?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741