Tilanne on se että minut pahoinpideltiin lievästi. Yksi todistaja oli paikalla. Tein rikosilmoituksen muuta olen ajatellut että vedän sen pois. Säilyykö asia silti 2 vuotta poliisin kansissa vai ottaako poliisi sen kokonaan pois tiedostoistaan?
Olemme sovittaneet asiaa keskenäme ja siinä oli ulkopuolisia. Rikosilmoituksen eteenpäinvieminen on kuitenkin raskasta henkisesti ja pahoinpitelija saisi varmaan muutaman sadan euron sakot. Sakkoja olin alunperinkin ajateelut vaatia koska kuluja mulle tuli vain vähän lääkekuluista, pysyviä vammoja ei tullut.
Oletteko vetäneet pahoinpitelyilmoituksen pois poliisilta?
kärvistejä
2
494
Vastaukset
- hakattu
Minäkin haluaisin vastauksia näihin kysymyksiin!
- niinpä1
niin pienellä selviä, sakkoa saa vähintään 50 päivää mutta sakon summa riippuu maksukyvystä saattaa olla 10-15e välillä helposti vaikka olis työtön. yksi lyönti voi maksaa tekijälle paljon . ett sillei . syyttäjä pitää juttua tärkeämpänä kuin sopiminen. lyönin hinta >1000e
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1058257- 1125774
- 565246
- 2895206
- 783861
- 583041
- 662757
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222558Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292532- 452501