Mitä mieltä olette koskelle tulevasta eläinklinikasta?
Mielestäni aivan loisto juttu!
Eläinklinikka
17
1583
Vastaukset
- tarpeellinen
mutta uskoisin eläinklinikan olevan tosi tarpeellinen. Hyvä, kun tänne saadaan tällainen palveluyritys!
- Koiranpuolesta
Mahtavaa, tiesinkin että esim. ex kaupinginjohtajamme ja kansanedustajamme ovat kys. firman asiakkaita.
Nyt minäkin liityn 4 koiran voimalla. - hienoa
Itse olen käyttänyt Jyväskylässä kyseisellä firmalla kissaani ja palvelu oli asiantuntevaa ja hyvää. Nyt ei tarvitse lähteä ajamaan Jyväskylään asti, jos tarvitsen esim. leikkauspalvelua eläimilleni. Aivan fantastista, että päättivät avata klinikan tänne. Suosittelen kaikille eläinten omistajille, että käyttävät palvelua. Ja kokemukseni perusteella ainakin eläinlääkäri Markus Kiili on tosi mukava ja osaa asiansa.
- hauweli
Vieläkun saatais koiravero voimaan. Esim 500e/koira/vuosi.
- Lisää lemmikkejä pli
hauweli kirjoitti:
Vieläkun saatais koiravero voimaan. Esim 500e/koira/vuosi.
Ei sitä tule veroa koskaan koirille, ne kaikki jotka suoraan tai välillisesti työllistävät lemmikkien hoitoon ym. vastaavaan liittyen, maksavat nyt ja tulevaisuudessa osuutensa pohjattomiin kassoihin, joita sinäkin vain kulutat. Ja lemmikkien määrä ja niiden ylläpitoon käytetyt eurot senkun kasvaa. Joskus jos on aikaa, voin laskeskella mitä maksaa muutaman huippurotukoiran ylläpito meillä, vakuutukset, terveystutkimukset, terveydenhoitokulut ym. , siinä muuten monella loppuu pelimerkit kesken. Tuo koiravero on suht pikku summa niissä kuluissa. Ja ajattele joku voi jopa työllistyä tuossa Koskelle perustettavaan klinikalle, vai harmittaako sua Jämsäläisenä, kun se ei tullutkaan sinne??
- wauhau
Lisää lemmikkejä pli kirjoitti:
Ei sitä tule veroa koskaan koirille, ne kaikki jotka suoraan tai välillisesti työllistävät lemmikkien hoitoon ym. vastaavaan liittyen, maksavat nyt ja tulevaisuudessa osuutensa pohjattomiin kassoihin, joita sinäkin vain kulutat. Ja lemmikkien määrä ja niiden ylläpitoon käytetyt eurot senkun kasvaa. Joskus jos on aikaa, voin laskeskella mitä maksaa muutaman huippurotukoiran ylläpito meillä, vakuutukset, terveystutkimukset, terveydenhoitokulut ym. , siinä muuten monella loppuu pelimerkit kesken. Tuo koiravero on suht pikku summa niissä kuluissa. Ja ajattele joku voi jopa työllistyä tuossa Koskelle perustettavaan klinikalle, vai harmittaako sua Jämsäläisenä, kun se ei tullutkaan sinne??
Kyllä se mitäisi mennä niin , jotta joka koiran omistaja maksaa veroa koirastaan. Sillä verolla kohdistettas raha oikeaan paikkaan. mm eläinlääkäri, kenneli, opetuskentät yms..Koiran omistaja maksaa koirasta syntyvää kulua.
- Tuota noin
wauhau kirjoitti:
Kyllä se mitäisi mennä niin , jotta joka koiran omistaja maksaa veroa koirastaan. Sillä verolla kohdistettas raha oikeaan paikkaan. mm eläinlääkäri, kenneli, opetuskentät yms..Koiran omistaja maksaa koirasta syntyvää kulua.
Mitähän sää nyt oikeen horiset?????
- Mauh
Tuota noin kirjoitti:
Mitähän sää nyt oikeen horiset?????
Yhtyy edelliseen mihmettelijään????
- 5 koiraa
Todella hyvää ja asiantuntevaa palvelua. Markus Killi on tosi hyvä eläinlääkäri. Olen tosi tyytyväinen että tänne tulevat.
-Vakiasiakas ja 5 koiraa - kissoille!!!
wauhau kirjoitti:
Kuseskelevat ihmisten terasseilla vaatteet, kengät ja lastenvaunut, käyvät kukkapenkeissä ja lasten hiekkalaatikoilla paskalla. kyttäävät lintuja ja hyppivät autojen päälle naarmuttaen niitä!
- Nyt ei pointtisi
wauhau kirjoitti:
auennut? Ai että koiraverorahoilla rakennettaisiin koulutuskenttiä ja perustettaisiin kenneleitä??? Ei ole kuule yhdessäkään kaupungissa, joissa kerätään koiraveroa, rakennettu ainuttakaan koirankoulutuskenttää verorahoilla! Kyllä joutuvat koiraharrasutsyhdistykset itse maksamaan ja rakennuttamaan kenttänsä. Kunnaneläinlääkärit poulestaan eivät ole pääasiassa koiria, vaan tuotantoeläimiä varten. Yksityisestä eläinlääkäkäynnistä taas koiranomistaja maksaa itse, ja kalliisti! myös kunnallisella ell käynti maksaa, kerää kaupunki koiraveroa tai ei.
- oma koira
5 koiraa kirjoitti:
Todella hyvää ja asiantuntevaa palvelua. Markus Killi on tosi hyvä eläinlääkäri. Olen tosi tyytyväinen että tänne tulevat.
-Vakiasiakas ja 5 koiraaKyllä Killi on hyvä lääkäri, jyväskylästä kuulunut joskus että olisi liikaa asiakkaita. Samassa Eläinklinikka Otsossa palvelee myös muita eläinlääkäreitä. Jos olet Markus Killi.llä käyttänyt lääkärissä eläintäsi ja ei satu olemaan paikalla kuin soitat sinne saat tosi töykeää palvelua.
Olen ollut Killin asiakkaana joitakin vuosia, ja joskus soittanut Eläinklinikka Otsoon kuin ei ole ollut paikalla.
Joskus vastannut joku töykeä Ridel ja sanunut``ei ole minun asiakas tai hoidokki vie muualle päivystykseen`` ei ole sitä minun haluamaa palvelua.
Harkitsen itse vaihtaa pienemmälle eläinlääkärille sopimusta?
Kyllä toinenkin voisi ottaa kantaa, mutta on joskus töykeä.
Eläintenhoitajat ovat ihania.
Klinikalla ainoa miinus kiire ja yhteistyö sekä toi Ridel - sattunutta
oma koira kirjoitti:
Kyllä Killi on hyvä lääkäri, jyväskylästä kuulunut joskus että olisi liikaa asiakkaita. Samassa Eläinklinikka Otsossa palvelee myös muita eläinlääkäreitä. Jos olet Markus Killi.llä käyttänyt lääkärissä eläintäsi ja ei satu olemaan paikalla kuin soitat sinne saat tosi töykeää palvelua.
Olen ollut Killin asiakkaana joitakin vuosia, ja joskus soittanut Eläinklinikka Otsoon kuin ei ole ollut paikalla.
Joskus vastannut joku töykeä Ridel ja sanunut``ei ole minun asiakas tai hoidokki vie muualle päivystykseen`` ei ole sitä minun haluamaa palvelua.
Harkitsen itse vaihtaa pienemmälle eläinlääkärille sopimusta?
Kyllä toinenkin voisi ottaa kantaa, mutta on joskus töykeä.
Eläintenhoitajat ovat ihania.
Klinikalla ainoa miinus kiire ja yhteistyö sekä toi Ridelyx koiristani sai äkillisen suolistotulehduksen, veriripulia oikein kunnolla et lattiat veressä.
Yritin saada pe ennen klo 14.00 Otsoon lähimmälle, kun asun sitä lähimpänä, mutta ei siellä otettu jonkun tonnin arvoista jalostus rotukoiraa vastaan hätätapauksenakaan, vaan oli kiire JKLän suuntaan viikonlopunviettoon.
Kunnaneläinlääkäri Keskinen vastasi puheluuni ja otti omalla virka-ajan ulkopuolisella ajallaan koirani hoidettavaksi. Tutkimus ja lääkkeet ja koira oli jo vuorokauden kuluessa hyvässä kunnossa.
Kiitos siitä Ullalle!
Yksityinen on aina kaunista, varsinkin kun suomessa ihannoidaan tuota jenkkilän mallia, ja silloin voi aina valita asiakkaitaan ja palveluaikojaan.
Kunnaneläinlääkäri kuitenkin vastasi sitten loppupelissä kun apua todella kiireesti ja myös ohi virka-ajan tarvitsee. Hän oli itsekkin vissiin vastaavista tapahtumista melko näreissään näille yksityisille klinikoille - jollekkin vastuu ja huoli lankeavat loppupelissä, että eläintä ei voi jättää kuitenkaan hoitamatta.
- Ei konitohtorille!
Oli jo aikakin saada tälle seudulle pieneläimiin erikoistunut klinikka. Itselläni huonoja kokemuksia kunnaneläinlääkäreistä.
- koiruus kaukana
Koira on omistajalleen harrastus niinkuin jollekin uinti, hiihto tms. Koiranomistaja maksaa monenlaisia harrastuskuluja, mutta eihän hiihtäjätkään maksa enää erillistä veroa siitä että saavat hiihtää. Muutaman huolimattoman koirankusettajan takia ei kannata koko porukkaa leimata.
Eläinklinikan tulo on hyvä lisä kaikenkaikkian kosken palvelutarjontaan. Voi olla että siellä työssä käyvät ihmisetkin joskus jättävät muutaman euron koskelaisten kauppojen kassaan. - Mies asikakas
kunnaneläinlääkärikin meillä (ja on ollut ennekin, mutta ei varmaan tullut naisasiakkaiden kanssa oikein toimeen??), olen sielläkin asioinnut, mutta eihän tuo ehdi eikä pysty varmaan panostamaan klinikkaan, joten on hyvä kun asiakkaat jakaantuvat lemmikit/tuottavat eläimet.
Ja siis olen menossa asioimaan nyt Koskelle kun aukeaa. - koiruli kotona
Mies asikakas kirjoitti:
kunnaneläinlääkärikin meillä (ja on ollut ennekin, mutta ei varmaan tullut naisasiakkaiden kanssa oikein toimeen??), olen sielläkin asioinnut, mutta eihän tuo ehdi eikä pysty varmaan panostamaan klinikkaan, joten on hyvä kun asiakkaat jakaantuvat lemmikit/tuottavat eläimet.
Ja siis olen menossa asioimaan nyt Koskelle kun aukeaa.mutta nykyinen kaupungineläinlääkäri on tosi hyvä. Taitaa vaan olla hieman kiireinen virkatehtävineen joten ihan hyvä että tulee vaihtoehtoja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.4703457SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis1152622Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj842152Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis1671977Orpo ja Purra, käykää hakemassa oppia Espanjasta
Espanja on näyttänyt kuinka kova työttömyys nujerretaan ja saadaan maan talous palautettua nousu-uralle. Ei ole häpeä kä121891- 1471796
- 941611
Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle
Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi431494Raiskaukset loppumaan?
Onko kenelläkään tiedossaan tuloksellisia keinoja saada väkisinmakaaminen loppumaan tai edes vähenemään? Lainsäädännön3551336Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!
Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li351333