Nikille

Sitä mukaa sivut täyttyvät
kuin määrätty on.
Tähtien kirjassa ovat kaikki
asiat pilkuntarkassa järjestyksessä.

Ei sitä eilen vielä kukaan tiennyt,
tänään sitä tietoa ei kukaan olisi tahtonut.

Kivut eivät enää saavuta Sinua,
rakas tätini,
olet keinunut viimeisen laineen mukana.
Silmäsi ovat sulkeutuneet,
niiden hehkua ei enää kukaan näe.

Mitä jäljelle jää?
Kyyneleet ja hyvästit.
Ja
ihania muistoja.

8

254

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mahdotonyhtalo

      Mitä muuta voi sanoa kuin otan osaa. Vieläkin muistelen äidintätiä, joka oli minulle todella rakas. Näin hänet edellisenä päivänä ennen kuolemaa. Hän oli sinut itsensä ja lähtönsä suhteen. Kauniit muistot hänestä jäi jäljelle.

      Mitä vanhemmaksi tulee, niin miettii omaa valmiutta kuolemaan. Luulen, että olisi valmis jo yllättäen tulisi lähtö. Vaikka kaiken järjen ja sukuni elinkaaren mukaan pitäisi olla 40-50 vuotta jäljellä.

      • Kuolema on usein helpotus, kuitenkin, vaikka se meistä tuntuukin pahalta.
        Suremme osin omaa kohtaloamme siinä hetkessä, kun joku kuolee.

        Olet oikeassa, suhtautuminen kuolemaan muuttuu iän myötä.
        Kasvamistahan se vain on. Ja tajuamista.

        Kiitos sinulle olkapäästä ystäväni.


    • vasta illalla sen huomasin
      kun tarkkaan katselin
      selvästi näin Sinut siellä
      kuljit tähtien valtatiellä
      jos olisi vielä tilaisuus....
      vaan yön täytti hiljaisuus

      Elämä
      lainaksi annettu on vain

      R.I.P

    • *MURUKULTA*

      .."Mitä jäljelle jää?
      Kyyneleet ja hyvästit.
      Ja
      ihania muistoja. "

      Ihania muistoja - kun ajattelee mitä tuo kaksi sanaa pitää sisällään
      varmaan jokainen toivoo että itsestä noin sanotaan - sitten.

      Ja on erittäin heinoa että sinä voit niin sanoa -
      se tarkoittaa että lähelläsi on ollut elämää suurempi ihminen,
      joka on jättänyt , sinuun , jotain hyvää ja tärkeää! - jaettavaksi - :)

      Askel kerrallaan - Päivä kerrallaan - - Murukulta pitää kädestä,,,,

      • *MURUKULTA*

      • Niin siinä käy, että ankkuri irtoaa meiltä kaikilta
        oman tarkan järjestyksen mukaan.
        Ja viimeisen laineen mukana ei pelkoa enää ole.
        Pidän mielelläni kädestäsi, sillä tiedän sen helpottavan.

        Kattipiutakin olisi kiva silittä, mutta sen jätän nyt terveyssyistä väliin.

        Kiitos muru..kiitos!


    • Minanoita

      Kuolema avaa ovia
      muistoja
      syvältä mielen huoneista

      kunhan suru ensin
      väistyy portilta..

      Olipas surullista luettavaa näin sunnuntaiaamuun,
      mutta sydämellä olet kirjoittanut, suurella sellaisella..
      Kiitos, hiljentyy lukija..

      • Ollaan hiljaa hetki.
        Hän on sen ansainnut.

        Kapt. lausuu kiitoksen noidalle.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      683
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe