Sitä mukaa sivut täyttyvät
kuin määrätty on.
Tähtien kirjassa ovat kaikki
asiat pilkuntarkassa järjestyksessä.
Ei sitä eilen vielä kukaan tiennyt,
tänään sitä tietoa ei kukaan olisi tahtonut.
Kivut eivät enää saavuta Sinua,
rakas tätini,
olet keinunut viimeisen laineen mukana.
Silmäsi ovat sulkeutuneet,
niiden hehkua ei enää kukaan näe.
Mitä jäljelle jää?
Kyyneleet ja hyvästit.
Ja
ihania muistoja.
Nikille
8
254
Vastaukset
- mahdotonyhtalo
Mitä muuta voi sanoa kuin otan osaa. Vieläkin muistelen äidintätiä, joka oli minulle todella rakas. Näin hänet edellisenä päivänä ennen kuolemaa. Hän oli sinut itsensä ja lähtönsä suhteen. Kauniit muistot hänestä jäi jäljelle.
Mitä vanhemmaksi tulee, niin miettii omaa valmiutta kuolemaan. Luulen, että olisi valmis jo yllättäen tulisi lähtö. Vaikka kaiken järjen ja sukuni elinkaaren mukaan pitäisi olla 40-50 vuotta jäljellä.Kuolema on usein helpotus, kuitenkin, vaikka se meistä tuntuukin pahalta.
Suremme osin omaa kohtaloamme siinä hetkessä, kun joku kuolee.
Olet oikeassa, suhtautuminen kuolemaan muuttuu iän myötä.
Kasvamistahan se vain on. Ja tajuamista.
Kiitos sinulle olkapäästä ystäväni.
vasta illalla sen huomasin
kun tarkkaan katselin
selvästi näin Sinut siellä
kuljit tähtien valtatiellä
jos olisi vielä tilaisuus....
vaan yön täytti hiljaisuus
Elämä
lainaksi annettu on vain
R.I.P- *MURUKULTA*
.."Mitä jäljelle jää?
Kyyneleet ja hyvästit.
Ja
ihania muistoja. "
Ihania muistoja - kun ajattelee mitä tuo kaksi sanaa pitää sisällään
varmaan jokainen toivoo että itsestä noin sanotaan - sitten.
Ja on erittäin heinoa että sinä voit niin sanoa -
se tarkoittaa että lähelläsi on ollut elämää suurempi ihminen,
joka on jättänyt , sinuun , jotain hyvää ja tärkeää! - jaettavaksi - :)
Askel kerrallaan - Päivä kerrallaan - - Murukulta pitää kädestä,,,,- *MURUKULTA*
Jäi edellisestä... Sanotaan että kissat on 'stressileluja' niinhän ne...
rauhallisena kehrää kun silittää,,, näin rauhoittaa itse silittäjää
http://www.funnycatpix.com/_pics/dreaming_kitten.jpg Niin siinä käy, että ankkuri irtoaa meiltä kaikilta
oman tarkan järjestyksen mukaan.
Ja viimeisen laineen mukana ei pelkoa enää ole.
Pidän mielelläni kädestäsi, sillä tiedän sen helpottavan.
Kattipiutakin olisi kiva silittä, mutta sen jätän nyt terveyssyistä väliin.
Kiitos muru..kiitos!
- Minanoita
Kuolema avaa ovia
muistoja
syvältä mielen huoneista
kunhan suru ensin
väistyy portilta..
Olipas surullista luettavaa näin sunnuntaiaamuun,
mutta sydämellä olet kirjoittanut, suurella sellaisella..
Kiitos, hiljentyy lukija..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291333
- 100861
- 75693
- 50577
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153441Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407- 25381
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372