juu elikkäs pitäs semmonen löytää että mitäs ehotatte
xp:een aktivointi koodin poisto ohjelma
27
2324
Vastaukset
- ExxonMaxxon
Osta aito XP.
- tietokone54321
et jos nyt vaan joku sanos kiltisti että mistä sais/minkä niminen ohjelma poistas windowssin aktivointi koodin
- KittiTyttö...
tietokone54321 kirjoitti:
et jos nyt vaan joku sanos kiltisti että mistä sais/minkä niminen ohjelma poistas windowssin aktivointi koodin
Aktivoi uudelleen, hyvänen aika.
- en jaksanu kiurjautu
KittiTyttö... kirjoitti:
Aktivoi uudelleen, hyvänen aika.
ku se saatanan aktivointi koodi toimi vaikka oon soittanukki sen niin eihä se oo toiminu että millä mä saan purettua sen???????!!!!!!!!!!!! en kirjautunu ku en jaksanu Tietokone54321
- ja vot
en jaksanu kiurjautu kirjoitti:
ku se saatanan aktivointi koodi toimi vaikka oon soittanukki sen niin eihä se oo toiminu että millä mä saan purettua sen???????!!!!!!!!!!!! en kirjautunu ku en jaksanu Tietokone54321
Typotit sen koodin? soita uudelleen, kyllä ne siellä ymärtää ihmistä.
- ...se...
...onnistu mitenkään noin laiskalta kun ei edes jaksa kirjautua sisään.....;=D
- xperc
poistaa tarvitse, kirjoita uusi tilalle, johan tuo on sulle kerrottu, usko jo.
- lällällläälllääää
xperc kirjoitti:
poistaa tarvitse, kirjoita uusi tilalle, johan tuo on sulle kerrottu, usko jo.
piraattiversiota, ei ole moisia ongelömia, hehheheheheh
- SORI
lällällläälllääää kirjoitti:
piraattiversiota, ei ole moisia ongelömia, hehheheheheh
alkuperäiselle tarkoitettu....
- tietokone54321
SORI kirjoitti:
alkuperäiselle tarkoitettu....
ku vaikka mä kirjotan minkä aktivointi koodin niin ei eikä kaverikaa saanu laitettua toimintaan ja oon uudelleen asentanu sen että saan 30päivää lisää asennus aikaa että rupee pikkuhiljaa vituttaa ku ne ei etes anna uutta levyä tä viallisen tilalle että aikas paskasti menee
- Kunkku kuluttaja..
ku vaikka mä kirjotan minkä aktivointi koodin niin ei eikä kaverikaa saanu laitettua toimintaan ja oon uudelleen asentanu sen että saan 30päivää lisää asennus aikaa että rupee pikkuhiljaa vituttaa ku ne ei etes anna uutta levyä tä viallisen tilalle että aikas paskasti menee
Microsoft on tietenkin vastuussa toimimattomasta tuoteesta ja luonnollisesti korvaa tuoteen toisella tai palauttaa rahat.
Lisäksi heillä on niin halutessasi maksuton tuotetuki numero johon voit pirauttaa, auttavat hyvin mielellään ja nöyrästi. - 10
Waree kunnon VLK-versio, ei aktivointia ja kaikki pelaa.
- radioaktiivi
En ole mikään asiantuntija, mutta katsotaan:
-Olet asentanut XP:n onnistuneesti, eli sinulla on toimiva asennuskoodi eli ns. "Product key".
-XP:n asennuksen jälkeen olet yrittänyt aktivoida sitä, mutta ongelmia on ilmennyt.
Nyt kysynkin miten yritit aktivoida XP:n ja mitä ongelmia hommassa oli:
- Yrititkö ensin aktivointia verkon kautta eli kone oli kytkettynä internettiin ja klikkasit sitä aktivointikuvaketta? Silloinhan ei mitään aktivointikoodia edes tarvitse antaa. - tietokone54321
radioaktiivi kirjoitti:
En ole mikään asiantuntija, mutta katsotaan:
-Olet asentanut XP:n onnistuneesti, eli sinulla on toimiva asennuskoodi eli ns. "Product key".
-XP:n asennuksen jälkeen olet yrittänyt aktivoida sitä, mutta ongelmia on ilmennyt.
Nyt kysynkin miten yritit aktivoida XP:n ja mitä ongelmia hommassa oli:
- Yrititkö ensin aktivointia verkon kautta eli kone oli kytkettynä internettiin ja klikkasit sitä aktivointikuvaketta? Silloinhan ei mitään aktivointikoodia edes tarvitse antaa.mä oon koittanu ilman nettiä ja netin kanssa ja aina se vaan kyselee sitä aktivointi koodia ja sitten kaiken huipun kohokohta on se että microsoftin pitäisi korvata se mutta kappas ette arvaa mitä no sitä että koska se on jo kaks mallia vanha käyttöjärjestelmä niin ne ei nää mitään syytä miks ne korvais vanhan ja "bugisen" käyttöjärjestelmän
mä oon koittanu ilman nettiä ja netin kanssa ja aina se vaan kyselee sitä aktivointi koodia ja sitten kaiken huipun kohokohta on se että microsoftin pitäisi korvata se mutta kappas ette arvaa mitä no sitä että koska se on jo kaks mallia vanha käyttöjärjestelmä niin ne ei nää mitään syytä miks ne korvais vanhan ja "bugisen" käyttöjärjestelmän
käyttiksen pitäisi kyllä olla valmis eikä enää buginen...
Ehkä sun on parempi siirtyä käyttikseen jota ei tarvitse aktivoida. Jokseenkin kaikki joita Microsoft ei ole tehnyt on sellaisia.- hakea ,,
RepeRuutikallo kirjoitti:
käyttiksen pitäisi kyllä olla valmis eikä enää buginen...
Ehkä sun on parempi siirtyä käyttikseen jota ei tarvitse aktivoida. Jokseenkin kaikki joita Microsoft ei ole tehnyt on sellaisia.kaupasta mäcin käyttisen ja laittaa sen koneeseni vai olisiko uusi w7 parempi ?
- app less
hakea ,, kirjoitti:
kaupasta mäcin käyttisen ja laittaa sen koneeseni vai olisiko uusi w7 parempi ?
Applella nyt on tapana estellä vähän kaikenlaista.
- less apps
app less kirjoitti:
Tupakoidakaan ei saa, tai menee takuu.
- wintoussiaaaa
mä oon koittanu ilman nettiä ja netin kanssa ja aina se vaan kyselee sitä aktivointi koodia ja sitten kaiken huipun kohokohta on se että microsoftin pitäisi korvata se mutta kappas ette arvaa mitä no sitä että koska se on jo kaks mallia vanha käyttöjärjestelmä niin ne ei nää mitään syytä miks ne korvais vanhan ja "bugisen" käyttöjärjestelmän
Takana about 400 XP asennusta ja koskaan ei ole ollut aktivoinnin kanssa ongelmia.
Puhelinaktivointi vaatii toki aikaa ja energiaa sen 5-10minsaa. mutta aina sekin on onnistunut.
Veikkaan että olet typottanut sen automaatin antaman koodin, soita aktivointiin uudestaan ja anna yhdistää suoraan aspaan. Kerrot ongelman ja ne antaa uuden aktivointikoodin sun konetta varten jos windows on laillinen. - miniUZI
app less kirjoitti:
Aktivointikoodi on syytä naputella hitaasti.Jos hätäilee niin tulee ilmoitus
väärästä numerosta.
Laske vaikka viiteen joka numeron jälkeen niin kyllä menee läpi.Meni jonkin aikaa
että ymmärrys tämä mulle sanoi. Ilmaista puhelu-aktivointia olen käytellyt.
Tosin automaatin kanssa ei ole kovin mukava jutustella.
-----(¤)----- - mikkisofta
miniUZI kirjoitti:
Aktivointikoodi on syytä naputella hitaasti.Jos hätäilee niin tulee ilmoitus
väärästä numerosta.
Laske vaikka viiteen joka numeron jälkeen niin kyllä menee läpi.Meni jonkin aikaa
että ymmärrys tämä mulle sanoi. Ilmaista puhelu-aktivointia olen käytellyt.
Tosin automaatin kanssa ei ole kovin mukava jutustella.
-----(¤)-----mutta jos numero menee väärin siinä naputtelu vaiheessa, niin antaa sen yhdistää tädeille irlantiin niin voi luetella sen suullisesti uudestaan jolloin saat aktivointikoodin eikä tartte uudestaan naputella.
päivisin tuolla MS:n callcenterissä menee suomesta tulleet aktivointipuhelut suomalaiselle tädille. enkkua pitää puhua vaan jos yöllä tai viikonloppuna soittaa. - radioaktiivi
Joskus tuli ongelmia aktivoinnin kanssa, koska kaverilla oli joku vanha leasing-kone tai vastaava vuokrattu värkki. Kysymyksessä oli jokin "suurvolyymilisenssi", joka oli vanhentunut. Asia selvisi kyllä XP:n antamista ilmoituksista.
Onko XP ostettu kaupasta erikseen, tullut yksityiskäyttöön ostetun koneen mukana vai onko kysymys vanhasta firman koneesta? Olen kyllä joskus repinyt romulavalta vanhasta yrityskäytöstä poistetusta koneesta XP:n lisenssitarran ja todennut asennuksen ja aktivoinnin sujuvan ongelmitta. - äimän käki
radioaktiivi kirjoitti:
Joskus tuli ongelmia aktivoinnin kanssa, koska kaverilla oli joku vanha leasing-kone tai vastaava vuokrattu värkki. Kysymyksessä oli jokin "suurvolyymilisenssi", joka oli vanhentunut. Asia selvisi kyllä XP:n antamista ilmoituksista.
Onko XP ostettu kaupasta erikseen, tullut yksityiskäyttöön ostetun koneen mukana vai onko kysymys vanhasta firman koneesta? Olen kyllä joskus repinyt romulavalta vanhasta yrityskäytöstä poistetusta koneesta XP:n lisenssitarran ja todennut asennuksen ja aktivoinnin sujuvan ongelmitta."Joskus tuli ongelmia aktivoinnin kanssa, koska kaverilla oli joku vanha leasing-kone tai vastaava vuokrattu värkki. Kysymyksessä oli jokin "suurvolyymilisenssi", joka oli vanhentunut. Asia selvisi kyllä XP:n antamista ilmoituksista."
Miten lisenssi muka voi vanheta? Eikö kerran maksettu ole periaatteessa aina voimassa? Vai onko muka niin että kun käyttikselle tulee ikää tietty määrä niin sitä ei enää voisi käyttää?
Itselläni ihan aitoja kaupasta ostettuja XP:tä, plus muutama jotka tullu koneen mukana plus vielä sit tuo suurvoluumiversio eli VLK, itse käytän tota VLK:ta koska sen kanssa ei tarvi tapella aktivoinneista kunhan naputtelee juuri oikean cd-koodin. - tietokone54321
radioaktiivi kirjoitti:
Onko XP ostettu kaupasta erikseen, tullut yksityiskäyttöön ostetun koneen mukana vai onko kysymys vanhasta firman koneesta? Olen kyllä joskus repinyt romulavalta vanhasta yrityskäytöstä poistetusta koneesta XP:n lisenssitarran ja todennut asennuksen ja aktivoinnin sujuvan ongelmitta.se on tavallaan ostettu erikseen tai meinaan että ku se kone on osista kasattu ja siellä oli tilapäisesti xp loppunu niin se tuli perässä siis nythän on kyseessä uudelleen asennus aikasemmin toimi heh mutta tää on eka uudelleen asennus kerta että pitäs toimia
- ssssdddd
se on tavallaan ostettu erikseen tai meinaan että ku se kone on osista kasattu ja siellä oli tilapäisesti xp loppunu niin se tuli perässä siis nythän on kyseessä uudelleen asennus aikasemmin toimi heh mutta tää on eka uudelleen asennus kerta että pitäs toimia
>se on tavallaan ostettu erikseen tai meinaan että ku se kone on osista kasattu ja siellä oli tilapäisesti xp loppunu niin se tuli perässä siis nythän on kyseessä uudelleen asennus aikasemmin toimi heh mutta tää on eka uudelleen asennus kerta että pitäs toimia<
Miten on "tavallaan" ostettu. No ostotapoja taitaa olla erilaisia, mutta kyllä aktivoinnin tuon perusteella pitäisi toimia. - 12
ssssdddd kirjoitti:
>se on tavallaan ostettu erikseen tai meinaan että ku se kone on osista kasattu ja siellä oli tilapäisesti xp loppunu niin se tuli perässä siis nythän on kyseessä uudelleen asennus aikasemmin toimi heh mutta tää on eka uudelleen asennus kerta että pitäs toimia<
Miten on "tavallaan" ostettu. No ostotapoja taitaa olla erilaisia, mutta kyllä aktivoinnin tuon perusteella pitäisi toimia.On on, nykäsen valintaa, mannen maksutapaa ja parempi pimeällä yöllä kuin kovalla työllä.
Ratkaisu: VLK. - tietokone54321
ssssdddd kirjoitti:
Miten on "tavallaan" ostettu. No ostotapoja taitaa olla erilaisia, mutta kyllä aktivoinnin tuon perusteella pitäisi toimia.se oli niin että sinne kauppaa jätettiin kovalevy ja ne asens sen sille ja sitten levy tuli mukana ku kävi hakee ei muuta ku kinni koneeseen ja sufffaamaan mut mä sain nyt sen uuen levyn ja nyt pelaa ku senhän saa sen pelkän levyn halvemmalla ilman niitä tunnuksia ja aktivointikoodeja niin nyt pelaa uudelleen asennuksen jälkee ne tiiä mikä oli vika kai levys tai jotain
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?961886- 881340
- 1101143
- 761037
- 1191010
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 47791
- 36782
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33693