Paras pelaaja?

Mustamies91

Kuka on mailman paras jalkapallonpelaaja? Musta ehkä Ronaldo.

35

1198

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mie

      Ei oo reilua kun saa valita vaan yhden.. Mun suosikki listalla on ainakin Roberto Carlos, Thierry Henry ja Raul. Jos noista pitää yksi valita niin ehkä se on sitten Raul.

      • guru

        paras veska ja komein on kyl iker casillas!!chivu on hyvä toppari ja zinedin keskikentist paras!van der vaart on kans hyvä!


      • joojoo
        guru kirjoitti:

        paras veska ja komein on kyl iker casillas!!chivu on hyvä toppari ja zinedin keskikentist paras!van der vaart on kans hyvä!

        Ai komein... Mitenhän toi tähän aiheeseen liittyy... Toi on niin naismaista...


      • guru
        joojoo kirjoitti:

        Ai komein... Mitenhän toi tähän aiheeseen liittyy... Toi on niin naismaista...

        älä ny väitä et ei jätkät muka kato muutenkaa muijia..fudispelaajat on hyvii, timmis ja komeit..useimmat!:)


      • joojoo
        guru kirjoitti:

        älä ny väitä et ei jätkät muka kato muutenkaa muijia..fudispelaajat on hyvii, timmis ja komeit..useimmat!:)

        Sorry Guru, mä en tajunnu et oot tyttö/nainen.
        Mä oon kuullu et Italian pojat on tosi kauniita. sun suosikkeja? :)


    • äijä

      Ronaldinho, Pavel Nedved, Jerome Rothen, Dado Prso, Cicce, Deco.

      • ei helvetti

        äijä:kuka vittu on Cicce?
        tarkotat varmaan cisse?
        ja jos Dado Prso on sun mielest parhas ni huhhu...


      • äijä
        ei helvetti kirjoitti:

        äijä:kuka vittu on Cicce?
        tarkotat varmaan cisse?
        ja jos Dado Prso on sun mielest parhas ni huhhu...

        Ai teinit??? Sä oot varmaan just just 20v. ja tosi mies, ei jumalauta...


      • mie vaan

        Romario, Franz Beckenbauer, Lothar Matthäus, Jürgen Klinsmann, Eric Gerets, Roger Milla... elkää olko ikärasisteja. Ai perhana, kaksi supertähteä yli muiden unohtui, eli tietty Pele ja Diego Maradona.


      • Mustamies
        mie vaan kirjoitti:

        Romario, Franz Beckenbauer, Lothar Matthäus, Jürgen Klinsmann, Eric Gerets, Roger Milla... elkää olko ikärasisteja. Ai perhana, kaksi supertähteä yli muiden unohtui, eli tietty Pele ja Diego Maradona.

        Mitä mieltä oot Ronaldosta ja Beckhamista? Beckham on aika hyvä kikkailija.


    • sipii

      no paras on tietenki sipi

      • joo

        joka vuosi kuitenkin paras jalkapalloilija valitaan, pelipaikasta riippumatta...


    • Jyker

      Futiksessahan on 11 pelaajaa, 10 plus molari. Jokaiselle paikalle on olemassa varmasti parikin ehdokasta maailman parhaaksi, eipä taida yksikään joukkue paljoa menestyä jos kentällä kirmaa 11 Ronaldoa. Voihan se viihdyttävää peliä olla, maaleja varmasti ainakin näkisi mutta omissa voisi soida hiukan liian usein.

      • mustamies91

        No en mä ihan tuota tarkota. No vastaa sitte tähän: Mikä on paras joukkue?


      • Jyker
        mustamies91 kirjoitti:

        No en mä ihan tuota tarkota. No vastaa sitte tähän: Mikä on paras joukkue?

        Paras joukkueko? Jaa-a, pahan pistit. AC Milan voitti viime vuonna Mestareiden liigan, toki helkkarin TYLSÄN matsin ja jatkoajan jälkeen. Bayern München pelaa laatuvarmaa saksalaisfutista, kellontarkkaa ja joidenkin mielestä myös tylsää. Realissa on (minun mielestä) liikaa tähtiä suurella rahalla. Manchester United taas.. no vaikeuksia riittää loistavalla joukkueella. ManU on silti ykkönen. En silti karsasta muita hyviä seuroja, futissydämeeni mahtuu monta suosikkia. Punapaholaiset ovat silti ykkössijalla, mutta ei se estä nauttimasta Arsenalin tai Liverpoolin pelistä. Tai Newcastlen nuorisoporukan ennakkoluulotonta ilottelua.

        Jos kotikaupungin omaa Palloseuraa ei lasketa niin sanotaan sitten vaikkapa Gunners. Tosin ei se pudota ManU:a pois ykköspaikalta, pelaapahan vain hienosti yhteenhitsautunutta peliä.


      • joojoo
        Jyker kirjoitti:

        Paras joukkueko? Jaa-a, pahan pistit. AC Milan voitti viime vuonna Mestareiden liigan, toki helkkarin TYLSÄN matsin ja jatkoajan jälkeen. Bayern München pelaa laatuvarmaa saksalaisfutista, kellontarkkaa ja joidenkin mielestä myös tylsää. Realissa on (minun mielestä) liikaa tähtiä suurella rahalla. Manchester United taas.. no vaikeuksia riittää loistavalla joukkueella. ManU on silti ykkönen. En silti karsasta muita hyviä seuroja, futissydämeeni mahtuu monta suosikkia. Punapaholaiset ovat silti ykkössijalla, mutta ei se estä nauttimasta Arsenalin tai Liverpoolin pelistä. Tai Newcastlen nuorisoporukan ennakkoluulotonta ilottelua.

        Jos kotikaupungin omaa Palloseuraa ei lasketa niin sanotaan sitten vaikkapa Gunners. Tosin ei se pudota ManU:a pois ykköspaikalta, pelaapahan vain hienosti yhteenhitsautunutta peliä.

        ei liity aiheeseen mut täytyy nostaa hattua Monacolle, joukkueesta on tullut selvästi mun suosikki tän kauden aikana...


      • Jyker
        joojoo kirjoitti:

        ei liity aiheeseen mut täytyy nostaa hattua Monacolle, joukkueesta on tullut selvästi mun suosikki tän kauden aikana...

        Ei Monaco ole mikään turha seura ollutkaan. Olihan sillä lyhyt aika takaperin riveissään yksi Euroopan parhaita veskareita (Barthez) ja hyökkäysjyrä Trezeguetkin lähti isolla rahalla Vanhaan Rouvaan. Joo ja vaikka ManU-fani olenkin niin Fabien saa vain itseään syyttää että sai lemput joukkueesta, joku raja se pitää olla pelleilyssäkin.


    • Tietääjää

      Maalivahti: Antti Niemi

      Toppari: Nesta

      Laitapuolustaja: Roberto Carlos

      Keskikenttä playmaker: Zidane

      Maalintekijä: Ronaldo

      Tässä näille pelipaikoille joille osasin nimetä ehdottomasti parhaat.

      • joojoo

        tossa listassa on ainaki kolme uskomattoman yliarvostettua pelaajaa... vaikka oonki brassifani... Zidanen aika oli ja meni...


      • tieetääjää
        joojoo kirjoitti:

        tossa listassa on ainaki kolme uskomattoman yliarvostettua pelaajaa... vaikka oonki brassifani... Zidanen aika oli ja meni...

        Ai Ronaldo ja Carlos yliarvostettuja. Ehkä media voi ylihypettää mutta ne on todellakin tärkeitä.
        Mm. Ronaldo oli neljä peliä pois jalkavaivan takia ja Real hävisi niistä 3 ja pelas yhden tasan. Eilen Real voitti sitten Monacon ja Ronaldo teki yhden maalin. Realin fanitkin oli ihmeissään että miten yhden miehen poissa olo vaikutti Realiin näin paljon ja sai koko joukkueen suorastaan katastrofiin. Ronaldo on kiistatta paras maalintekijä maailmassa. Tämäkin asia voi olla mielipide, mutta se on fakta.


      • de34y
        joojoo kirjoitti:

        tossa listassa on ainaki kolme uskomattoman yliarvostettua pelaajaa... vaikka oonki brassifani... Zidanen aika oli ja meni...

        Zidane pyörittää ja rakentaa peliä entiseen malliin siis aivan käsittämättömän hienosti. Tärkeä pelaaja osaa myös maalinteon. Aivan loisto pelaaja, tosin ikä alkaa vähitellen painaa.


      • Mustamies91
        joojoo kirjoitti:

        tossa listassa on ainaki kolme uskomattoman yliarvostettua pelaajaa... vaikka oonki brassifani... Zidanen aika oli ja meni...

        Mäkin oon Brassifani.


      • Mustamies91
        tieetääjää kirjoitti:

        Ai Ronaldo ja Carlos yliarvostettuja. Ehkä media voi ylihypettää mutta ne on todellakin tärkeitä.
        Mm. Ronaldo oli neljä peliä pois jalkavaivan takia ja Real hävisi niistä 3 ja pelas yhden tasan. Eilen Real voitti sitten Monacon ja Ronaldo teki yhden maalin. Realin fanitkin oli ihmeissään että miten yhden miehen poissa olo vaikutti Realiin näin paljon ja sai koko joukkueen suorastaan katastrofiin. Ronaldo on kiistatta paras maalintekijä maailmassa. Tämäkin asia voi olla mielipide, mutta se on fakta.

        Ronaldo on kiistatta paras maalin tekiä!


      • sipii!
        Mustamies91 kirjoitti:

        Mäkin oon Brassifani.

        mäkii oon brassifani


      • joojoo
        sipii! kirjoitti:

        mäkii oon brassifani

        Joo, mäkin oon ollu brassifani 80luvun lopulta asti ja en mitenkään haluu aliarvioida pelaajia...
        Mun mielestä ronaldo ei oo mikään niin erikoinen pelaaja ku hehkutetaan, joskus se ehkä oli... Miten esimerkiksi Ronaldinho, ei siitä hirveesti hehkuteta vaikka sokeekin näkee että kaveri on tämän hetken taitavimpia pelaajia, vaikkei ehkä teekkään niin paljon maaleja kuin esim. ronaldo... Eikai maalimäärien perusteella voida sanoa kuka on paras pelaaja? Kai Henkke Larsson on sit maailman paras pelaaja ku on tärkee joukkueelleen, vai?


      • Tietääjää
        joojoo kirjoitti:

        Joo, mäkin oon ollu brassifani 80luvun lopulta asti ja en mitenkään haluu aliarvioida pelaajia...
        Mun mielestä ronaldo ei oo mikään niin erikoinen pelaaja ku hehkutetaan, joskus se ehkä oli... Miten esimerkiksi Ronaldinho, ei siitä hirveesti hehkuteta vaikka sokeekin näkee että kaveri on tämän hetken taitavimpia pelaajia, vaikkei ehkä teekkään niin paljon maaleja kuin esim. ronaldo... Eikai maalimäärien perusteella voida sanoa kuka on paras pelaaja? Kai Henkke Larsson on sit maailman paras pelaaja ku on tärkee joukkueelleen, vai?

        Oikeassa olet Ronaldinhon suhteen. Mies on uskomattoman taitava ja tekee suorastaan safäärejä harhautuksia. Mies on pelinrakentajien eliittiä ja iskee kaappeja mahtavasti siltikin. Tällä kaudella la ligassa 11 maalia. Ehdottomasti ´barcelonan tärkein pelaaja ja brassien eliittiä. Mutta hissua häntä on verrata Ronaldoon maalintekijänä! Pitääköhän mulla alkaa tilastoja kaivamaan, ne hän pitää aina paikkansa ;)

        Muuten brassien haukkuminen aivottomiksi apinoiksi on aika törkeätä ja sellaisten juttujen möläyttäminen on aika vaarallista. En sano että tässä viestiketjussa moista harrastetaan, mutta yleistä se on. Brasseista ei tartte pitää mutta joku raja pään aukomisella. Oho, menipä ohi aiheen.


      • joojoo
        Tietääjää kirjoitti:

        Oikeassa olet Ronaldinhon suhteen. Mies on uskomattoman taitava ja tekee suorastaan safäärejä harhautuksia. Mies on pelinrakentajien eliittiä ja iskee kaappeja mahtavasti siltikin. Tällä kaudella la ligassa 11 maalia. Ehdottomasti ´barcelonan tärkein pelaaja ja brassien eliittiä. Mutta hissua häntä on verrata Ronaldoon maalintekijänä! Pitääköhän mulla alkaa tilastoja kaivamaan, ne hän pitää aina paikkansa ;)

        Muuten brassien haukkuminen aivottomiksi apinoiksi on aika törkeätä ja sellaisten juttujen möläyttäminen on aika vaarallista. En sano että tässä viestiketjussa moista harrastetaan, mutta yleistä se on. Brasseista ei tartte pitää mutta joku raja pään aukomisella. Oho, menipä ohi aiheen.

        Joo, ei brasseja missään nimessä pidä haukkua...
        Toivottavasti joskus tulee ongelma olenko MM-kisoissa brasilian vai suomen puolella...


      • Mustamies
        Mustamies91 kirjoitti:

        Mäkin oon Brassifani.

        Prasilia on aika hyvä ,eiks vaan?


      • JOSATINHO
        joojoo kirjoitti:

        Joo, ei brasseja missään nimessä pidä haukkua...
        Toivottavasti joskus tulee ongelma olenko MM-kisoissa brasilian vai suomen puolella...

        1.RONALDO BRASILIA
        2.JOHN TERRY ENGLANTI
        3.LUKAS PODOLSKI SAKSA
        4.ALESSANDRO NESTA ITALIA
        5.LIONEL MESSI ARGENTIINA
        6.THIERRY HENRY RANSKA
        7.RONALDINHO BRASILIA
        8.ALEKSANDR MOSTOVOI VENÄJÄ
        9.OLEG BLOKHIN NEUVOSTOLIITTO
        10.IGOR BELANOV NEUVOSTOLIITTO


    • TuJo vudismiis

      Miun mielesst se o ihan saletinsuletinsiletinseletisti
      Jose antonio Reyes

    • Hog

      Newcastlen Alan Shearer!

      • joojoo

        Sheareria pidetään yliarvostettuna pelaajana, mut mä en siitä tiedä... kai se on ihan pelimies... Mitä mieltä Decosta, Jerome Rothenista ta Dado Prsosta?


      • Jyker
        joojoo kirjoitti:

        Sheareria pidetään yliarvostettuna pelaajana, mut mä en siitä tiedä... kai se on ihan pelimies... Mitä mieltä Decosta, Jerome Rothenista ta Dado Prsosta?

        No jaa. Vähemmän yliarvostettu se on kuin mitä eräs nimeltämainitsematon linnunluinen lahtelainen. Äijä sentään mättänyt yli 200 kassia Valioliigassa jota pidetään kuitenkin varsin kovatasoisena sarjana.


    • Jalkapalloilijatar

      Maalivahti iker Casillas,omia suosikkeja on tietenkin Alessandro Del Piero,van Nistelrooy,Giggs,Raul,Roberto Carlos...Beckham on tavallaan,hyvä,tyylikäs pelaaja,mutta ei aivan sellainen huippu kuitenkaan...

    • Oyster

      Viime vuosien 20 parasta, ei paremmuusjärjestyksessä:
      Nedved, Zidane, Ronaldo, Shevchenko, Roberto Carlos, Buffon, Henry, Raul, Kahn, Scholes, Vieira, Hyypiä, Campbell, van Nijstelroy, Eto'o, Cissé, Beckham, Nesta, Larsson, R. Baggio

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      17
      923
    2. En koskaan

      Aliarvoinut, nauranut/pitänyt pilkkana, tai ajatellut mitään negatiivista sinusta. Jos nämä asiat uskot ja luotat sen v
      Ikävä
      47
      809
    3. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      223
      715
    4. Nainen, olet kaipaillut seuraani

      Tiedän sen, kuulen sen. Sinulla ei ole muita joiden kanssa voisit niistä asioista keskustella joista keskustelet kanssan
      Ikävä
      75
      710
    5. Kirjoitit joskus minulle tietäen

      Että se olin minä.
      Ikävä
      45
      702
    6. Emme näe enää koskaan

      Näin ainakin uskon. Mutta ei hätää, et menetä yhtään mitään minussa. Sen kai jo tiesitkin. Hyvää vappua ja kesää. Toivon
      Ikävä
      33
      670
    7. Mitäs meinaatte vappuna

      ikävöivät ihmiset?
      Ikävä
      106
      657
    8. Vornanen alkaa olla kusessa

      Kaikki vanhat synnit on kaiveltu esiin ja niitä tosiaan näyttää olevan. Poliisin asussa esiintyminen vaaliteltalla, työt
      Joensuu
      80
      644
    9. Pistetään panokset

      Vielä korkeammalle! Eli mitäs numeroa kaipaat? Kaikki mukaan! Itse kaipaan 5
      Ikävä
      34
      589
    10. Olet tyylitajuton

      Ja ruma. En ole ikinä pitänyt ulkonäöstäsi. Et ole minun tyyppiäni millään tavalla. Puheesi on sellaista mongerrusta ett
      Ikävä
      25
      581
    Aihe