Jälki-istunnossa Vilhon kanssa

Jaana

Olin jäänyt jälki-istuntoon, koska olin ollut tuhma. Jälki-istuntoani valvoi historianopettajamme Vilho. Paikalla ei ollut muita, vain minä ja Vilho. Vilho oli kalju, keski-ikäinen laiha mies ja hänellä oli silmälasit. Hänen ulkoasunsa oli huoliteltu, hänellä oli aina yllään puku ja solmio. " No niin, Jaana, mietihän tekojasi." Hänen monotoninen äänensä toi päähäni ajatuksia, jotka eivät kuuluneet sinne. Tapa, jolla hän katsoi kultaista rannekelloaan kiihotti minua suunnattomasti.Istuin pulpetissa, hän istui pöytänsä ääressä. Levitin jalkani viekottelevasti ja tuijotin häntä himoissani. Hän huomasi eleeni ja yskäisi hämmentyneenä. Pilluni alkoi kastua. Vilho tuijotti sitä. Näin, kuinka hänen kätensä alkoi liikkua hänen pöytänsä alla. Hän hyväili elimiään. Minäkin aloin hyväillä omiani. Vilhon hengitys kävi raskaammaksi. Minä laskin housujani ja työnsin sormeni pilluuni. Vilho avasi vetoketjunsa. Hän runkkasi kuin kone. Sveitsiläisen käkikellon tarkkuudella. Kuvittelin hetken, jolloin käki tulisi esiin ja kukkuisi. Minä vaikeroin nautinnosta. Vilho runkkasi. Lopulta Vilho laukesi. Spermaa tuli paljon. Se lensi hänen pöytänsä yli lattialle. Sitten Vilho sulki vetoketjunsa. Minä istuin jälki-istuntoni loppuun. Oli kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan.

6

5422

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joku vaan

voi helvetti että osaa olla sairasta juttuu
      kuka vittu tällästä ees osaa tehä täytyy olla
      joku Rauno Pyhäjärvestä mut noh antaa tulla lisää juttuu ootan innolla

• Mahe

Tässä on jotain eleganttia tyylikkyyttä. Tämä on TAIDETTA. Lyhyt ja ytimekäs stoori, jossa on koko ajan tietynlainen jännite päällä. Siis oikeasti aivan loistava lajissaan. Kertakaikkiaan. Ei mitenkään erityisen kiihottava, mutta jotain maagista tässä oli. Kyllä.

Sulla on lahjoja, jatka ihmeessä kirjoittamista.

• rauno pyhäjärvestä

melko pervo jos odotat innolla lisää

• Juups
        rauno pyhäjärvestä kirjoitti:

melko pervo jos odotat innolla lisää

Heippa rane ja jaana.

Kyllä pistää yököttämään kun vilhoa edes ajattelee. YÖK. Sairasta.

• tyttö

vaikka en sinänsä itse tarinasta pitänytkään, kirjoitus tapasi on tosi mukavaa. :)

• no joo...

... tämän kyseisen Vilhon esikuva ole Salmen Koulun opettaja? jos on (ja siltä vaikuttaa) niin hyi vittu sentään...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      155
      2540
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      148
      2377
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      102
      1072
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      891
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      65
      829
    6. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      274
      717
    7. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      18
      717
    8. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      85
      700
    9. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      203
      680
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      658
    Aihe