Levin joulu

Joulutypyt

Onko levillä jouluna millainen meno? Täällä kaks sinkkunaista ois lähdössä sinne 23-27.12 väliselle ajalle. Vai onko Levillä jouluna pelkkiä lapsiperheitä?

7

1247

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Krakkavaara

      viettäneenä ei ainakaan biletysajatuksella kannata matkaan lähteä.

    • erkpa

      Minä, sinkkumies olen siellä ainakin ja hauskaa pidetään. anssia ja muuta. Nähään. eki

      • Joulutypyt

        Hienoa! Siellä nähdään! :) T. Joulutypyt


      • Hippasi
        Joulutypyt kirjoitti:

        Hienoa! Siellä nähdään! :) T. Joulutypyt

        Täällä myös sinkkunainen suuntaamassa Leville jouluna! Kertokaahan Levi-neitsyelle, että mihin kannattaa suunnata ja mitä harrastaa?


      • ben dover
        Hippasi kirjoitti:

        Täällä myös sinkkunainen suuntaamassa Leville jouluna! Kertokaahan Levi-neitsyelle, että mihin kannattaa suunnata ja mitä harrastaa?

        Päivällä laskua tunturia ympäri taitojen ja kunnon mukaan, väliin leoptaukoja keitaissa Tuikku (sokka irti...), Vinkkariin ottamaan vauhtia loppuiltaan, loppuilta Areenalla ja ytimen baareissa.Varmasti löytyy toimintaa...

        Sokkotreffit sunnutaille johonkin, sinkkuna liikkeellä minäkin... edessä ajomatka Helsingistä perille, kyytiin mahtuu jos olet sellaita vailla..?


    • [dc]

      Viime joulun olin levillä ystävien kanssa,kyllä voin sanoa että oli hyvä reissu,porukkaa oli suht paljon,perheellisiä,mutta myös nuorisoa.kyllä siellä oli myös biletystä,aattona ei ihan hirveenä mut muulloin kyllä oli baarit täynnä.

    • ben dover

      Sinkkuherrasmies Helsingistä suuntaa Leville myös mainittuna aikana... Oma mökki ja rauha, treffit Drivessä sunnuntai-iltana klo 1800 kun hissit sulkeutuvat? Koskaan ei voi tietää miten tulee käymään... ;-)

      Tuntomerkkejä? :-D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      174
      3154
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2121
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2044
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1895
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1588
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1351
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1241
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1188
    Aihe