Onko levillä jouluna millainen meno? Täällä kaks sinkkunaista ois lähdössä sinne 23-27.12 väliselle ajalle. Vai onko Levillä jouluna pelkkiä lapsiperheitä?
Levin joulu
7
1370
Vastaukset
- Krakkavaara
viettäneenä ei ainakaan biletysajatuksella kannata matkaan lähteä.
- erkpa
Minä, sinkkumies olen siellä ainakin ja hauskaa pidetään. anssia ja muuta. Nähään. eki
- Joulutypyt
Hienoa! Siellä nähdään! :) T. Joulutypyt
- Hippasi
Joulutypyt kirjoitti:
Hienoa! Siellä nähdään! :) T. Joulutypyt
Täällä myös sinkkunainen suuntaamassa Leville jouluna! Kertokaahan Levi-neitsyelle, että mihin kannattaa suunnata ja mitä harrastaa?
- ben dover
Hippasi kirjoitti:
Täällä myös sinkkunainen suuntaamassa Leville jouluna! Kertokaahan Levi-neitsyelle, että mihin kannattaa suunnata ja mitä harrastaa?
Päivällä laskua tunturia ympäri taitojen ja kunnon mukaan, väliin leoptaukoja keitaissa Tuikku (sokka irti...), Vinkkariin ottamaan vauhtia loppuiltaan, loppuilta Areenalla ja ytimen baareissa.Varmasti löytyy toimintaa...
Sokkotreffit sunnutaille johonkin, sinkkuna liikkeellä minäkin... edessä ajomatka Helsingistä perille, kyytiin mahtuu jos olet sellaita vailla..?
- [dc]
Viime joulun olin levillä ystävien kanssa,kyllä voin sanoa että oli hyvä reissu,porukkaa oli suht paljon,perheellisiä,mutta myös nuorisoa.kyllä siellä oli myös biletystä,aattona ei ihan hirveenä mut muulloin kyllä oli baarit täynnä.
- ben dover
Sinkkuherrasmies Helsingistä suuntaa Leville myös mainittuna aikana... Oma mökki ja rauha, treffit Drivessä sunnuntai-iltana klo 1800 kun hissit sulkeutuvat? Koskaan ei voi tietää miten tulee käymään... ;-)
Tuntomerkkejä? :-D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1175935Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453863Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503285Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4682719Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2681730Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321403- 871396
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151346Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1561272- 771268