Juopottelu alkoi

BB-talossa

jee, jee, jee!

5

464

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mmmmmmmm

nimittäin jokaiselle tul 4 siiderii. voi jee mitkä kännit, mahtikrapula huomenna. riskiä antaa noin paljon viinaa noille, siis niin just viinaa!

• 20+8

noin paljon, että joka toinen päivä alkon tuotteita tarjolla. Olen ihan ällistynyt. Kuka vastaa noiden asukkaisen maksakirroosista tai muista viinan tuomista sairauksista. Voishan tuotantokin herätä ja katsoa, montako paukkua on hyvä ottaa viikossa. Noista asukkaista tehdään, jos eivät ole jo muuten alkoholisteja. No siinäpä Teille Suomen nuoriso esimerkkiä. Ei muuta kuin joka toinen kaljaa, siideriä, skumppaa pöytään, hyvin menee.
        En ole uskovainen, olen normaalisti alkon tuotteitä käyttävä ihminen, mutta kohtuus kaikessa.

• kirkasta
        20+8 kirjoitti:

noin paljon, että joka toinen päivä alkon tuotteita tarjolla. Olen ihan ällistynyt. Kuka vastaa noiden asukkaisen maksakirroosista tai muista viinan tuomista sairauksista. Voishan tuotantokin herätä ja katsoa, montako paukkua on hyvä ottaa viikossa. Noista asukkaista tehdään, jos eivät ole jo muuten alkoholisteja. No siinäpä Teille Suomen nuoriso esimerkkiä. Ei muuta kuin joka toinen kaljaa, siideriä, skumppaa pöytään, hyvin menee.
        En ole uskovainen, olen normaalisti alkon tuotteitä käyttävä ihminen, mutta kohtuus kaikessa.

tulla noin juovuksiin muutamasta siideristä, kun vielä syödään hyvin. Aika kohtuukäyttöä ovat nuo annokset, mitä on tarjolla.

• muutamaan siideriin
        kirkasta kirjoitti:

tulla noin juovuksiin muutamasta siideristä, kun vielä syödään hyvin. Aika kohtuukäyttöä ovat nuo annokset, mitä on tarjolla.

Mä tulen myös känniin muutamasta siideristä, mutta juon verraittain harvoin noin kerran kaksi kuukaudessa. Luulisi että asukkaiden toleranssi olisi jo noussut. Vaikka määrät on kerralla kohtuullisia ei kenelekkään tee hyvää juoda melkein joka toinen tai kolmas päivä. Tämä alkaa jo näkyä mielestäni asukkaiden ulkonäössä vaikka kyseessä on nuoret ihmiset.

• Anonyymi
        muutamaan siideriin kirjoitti:

Mä tulen myös känniin muutamasta siideristä, mutta juon verraittain harvoin noin kerran kaksi kuukaudessa. Luulisi että asukkaiden toleranssi olisi jo noussut. Vaikka määrät on kerralla kohtuullisia ei kenelekkään tee hyvää juoda melkein joka toinen tai kolmas päivä. Tämä alkaa jo näkyä mielestäni asukkaiden ulkonäössä vaikka kyseessä on nuoret ihmiset.

Juo kirkasta ponnuu nii saat makiannälön. 🤣🤣🤣🤣🤗😂😂😂

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.

https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.
      Maailman menoa
      91
      5518
    2. Persuja ei aluevaltuustoissa näy

Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.
      Maailman menoa
      57
      3661
    3. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      61
      3005
    4. Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa

Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin
      Maailman menoa
      49
      2219
    5. Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet

🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.
      Ikävä
      61
      1986
    6. Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa

Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.
      Maailman menoa
      301
      1927
    7. Miksi pitäisit enemmän

Minusta kuin siitä toisesta?
      Ikävä
      47
      1626
    8. Mitä meidän välillä

Tulee tapahtumaan vai tuleeko mitään?
      Ikävä
      96
      1511
    9. Tämmönen höpsö

Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress
      Suhteet
      44
      1407
    10. Mikä ihme teitä savolaisia tuossa

p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.
      Tuusniemi
      9
      1363
    Aihe