Telepatia

psq

14

1413

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aatteleppaite

      huijausyritys,mutta annetaan nyt mahdollisuus;)

    • Puistokemisti12

      Mielenkiintosta. Aloin tässä miettimään, että tuolla telekinisiassa käytetty hyrrä toimisi juuri tuolla kvanttimekaniikan avulla. Ihminen siirtää energiansa hyrään. Kun protoni viritetään se liikkuu erilaisesti - mm. juuri hyrrämäisesti pyörimällä. Protoni eli vety-atomi.

      Telepatia ilmeisesti kanssa on samantyyppistä energian siirtoa kvanttimekaanisesti.. Noiden luonnossa olevien hiukkasten protonien virittelyjen kanssa.

      Mutta toivottavasti kvanttimekaniikka selittää tuon telepatian.

      Itse olen opiskellu kemiaa niin tiedän mistä puhun. Mutta kvanttimekaniikan selitys telepatialle olisi hieno läpimurto tieteelle. Tosin esim. eloktromagneettisia kenttiä tutkitaan ainakin myös noissa aavejahti-ohjelman jaksoissa. Kyseinen ilmiö kuuluu myös kvanttimekaniikkaan.

      Mielenkiintoista. Luulen, että asiasta tullaan kiistelemään pitkään kuten esim. geenitekniikasta sen "outouden" vuoksi.

      Selkeä ja järkeenkäypä peli - minkä he ovat kehittäneet. Kvanttimekaniikka on erittäin monimutkaista, mutta kuuluu luonnon selittämiseen juuri noilla atomi-tasoilla.

      • Puistokemisti12

      • hajuprofessori

        tuoksut , lemut ja loyhkat ovat tutkimaton tieteenhaaara. Luonto tietaa siita enemman kuin me.
        Esim. skunk (hajunaata). tassa alalle erikostunut tiedemies paljastaa salaisuuksia.
        http://www.iltalehti.fi/nettitv/?12513541


      • kokija

        - Marios Kittenisin tutkimus
        - Todd Richardsin koe
        - Jeanne Achterbergin koe
        - Intiassa tehty fMRI koe

        Täällä tarkemmin:
        http://ufokeskustelu.foorumit.fi/viewtopic.php?f=20&t=68&view=next&sid=b768b9bf63395255202f235b2934aa7b


    • Psychobilly82

      "And yes, that means Cora and Reid and their dealings with the JREF are purely the product of my imagination."

      Kannattaa malttaa lukea loppuun asti...

    • teknikko..

      on tehokas , halpa ja huoltovapaa systeemi. Pohjois kokea on kayttanyt sita jo vosikymmenia kaukopuheluihin.

      • passipoliisi .

    • tosi on

      ja todelliseksi kyvyksi havaittu.

    • soutyo

      "Missä rahat, näytä rahat!"

    • 535435435466545434

      puppujuttu, kirjoittajakin tunnustaa.

    • Kokemus!

      Aiemmin en uskonut koko huuhaaseen, tai pidin telepatiaa huuhaana, kunnes osui omalle kohdalle ja nolossa paikassa.

      Olin kaupassa ja katselin kassoille, näin siellä jonkun cp-vammaisen naisen ja tuumin tuon muistuttavan erästä vanhaa parin kymmenen vuoden takaista tuttua, ääneen en sanonut mitään, kyseinen henkilö ostokset pakattuaan käveli kaupan ulko-ovelle ja katselin jo aivan muita asioita, niin yht´äkkiä ovelta alkoi kuulumaan melua ja tämä henkilö huusi minulle pää punaisena, että mitä hänen sukulaisestaan(sanoi vahan tuttuni nimen) tuollaisia puhut(en ollut sanonut sanaakaan ääneen), kertoi kyseisen vanhan tuttuni olevan hänen sukulaisensa, sitten tämä henkilö lähti pois, en ole ikinä nähnyt häntä aikaisemmin, enkä sen jälkeenkään.

      Katselin hieman hämilläni kaupan kassoille, joissa myös vaimoni oli jonossa jota odotin ja jossa kyllä oli huomattu ja kuultu tämä välikohtaus ja väki tuijotti minua, oli melko noloa ja nolo tilanne. Vaimon tullessa kassalta, kyselin häneltä, että kuuluko hän sen mitä sieltä ovelta huudettiin, sanoi, että osittain, selitin vaimolle tamäan saman asian, mitä nyt tänne kirjoitin, eikä hän ainakaan toistaiseksi minua aivan hullun kirjoissa olevana pidä..

      Tuon tapauksen jälkeen suhtautumiseni telepatiaan hieman muuttui myönteisemmäksi, se tuskin on yllätys. Tämä kuvattu asia tapahtui v. 2010, ja kuitenkin se vain on silti aika vaikeaa uskoa tuollaiseen, että sitä ylipäätään on olemassa.

    • 28

      Kirjoittaja kertoo jutun lopussa, että koko juttu on mielikuvituksen tuotetta. Juttu siis ei varsinaisesti ole totta.

      "I landed on the scenario described above. And yes, that means Cora and Reid and their dealings with the JREF are purely the product of my imagination. "

    • nosto jee

      nosto jee. Eiks kaikki oo mielikuvituksen tuotetta. Telepatian raja meni multa joskus hukkaan, kollektiivinen ajatus. kaikkien ajatuskuplat. Tuntuis että se on ihmisolemuksien välistä muotuilua, tietoisesti. Tietoisesti voi välittää tottakai huonoa, sekä hyvää energiaa ajatuksien välisesti(näitäkään ei tuu laitettua muotteihin) mikäli kokee tarpeelliseksi. "piikitellä". Telepatia menee kyllä osakseen siihen kohtaa ihmisessä, missä lukee usko. Magia. Tilanteen/tilanteiden/kaiken tulkitsemista haluamakseen(magia). Telepatiaa tapahtuu, mm kaksosten välisesti ym. voimakkaana ilmiönä, miksipä ei? Eikös kaikki oo energiaa? Kunhan jaarittelen, toivottavasti palaute

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      159
      6680
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      36
      3977
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      2025
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1979
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1819
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1656
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1563
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1548
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1525
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      36
      1398
    Aihe