Tietääkö kukaan että toimiiko? käsitykseni mukaan Go Mobile kuuluu DNA piiriin ja DNA Arvo ainakin toimii sakssa, mietin että toimisiko tämä Go Mobilen prepaid myös saksassa? tietääkö kukaan?
GO MOBILE SAKSASSA?!
Go.F...
1
374
Vastaukset
- j. glöf
Sähköpostilla selvittelin asiaa.
Gomobilen vastaus on, että toimii kaikissa niissä maissa, kuin dnankin prepaidit. Soittamisesta sanoivat, että onnistuu vain niissä maissa ja verkoissa, joissa on suorapuhelu-ominaisuus, eli ei onnaa niissä verkoissa, jotka vaativat *140* -komennon. Tekstiviestien sen sijaan pitäisi toimia.
Tämä siis tilanne ennen syyskuuta. Nyt voi olla jo tilanne toisin, suorasoittoa tukevia operaattoreita tulossa koko ajan lisää...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848465
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264578- 504138
- 543622
- 513136
- 502900
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262596- 372378
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382063- 292046