Muistatteko kun joskus 2000-luvun alussa tuli tällästä lastenohjelmaa?? (tässä tunnari: http://www.youtube.com/watch?v=qsYyf2D5RuE ) kysyisin sellaista että missä voi katsoa niitä jaksoja? 4kids.com sivuilla olevat jaksot näkyy mun käsityksen mukaan vain amerikassa.
cubix robots for everyone
7
696
Vastaukset
- Dondonia aamiaiseksi
Meillä on kuusi Cubix VHS:ää ja yksi DVD, yhteensä 23 jaksoa. Montakohan jaksoa on yheensä tehty? Olen huuto.net'iä selaillut, mutta samoja näyttää olevan huudettavana. On aikanaan pojalle ostettu Citymarketin poistokorista. Nyt meidän pikku neiti on innostunut katsomaan Cubixeja, eikä haluaisi mitään muuta katsoakaan. Ja kyllä poikakin niitä edelleen katsoo. Parhaillaankin yksi on pyörimässä.
- Rickudemus
26 pitäisi olla jaksoja kaiken kaikkiaan. Itsekin olen parhaillani etsimässä VHS/DVD versiona näitä, kun ensimmäiset kolme jaksoa löytyi VHS kasettina kirpputorilta. Kun saisi kaikki, huoh!
- Se joka oli erilaine
Rickudemus kirjoitti:
26 pitäisi olla jaksoja kaiken kaikkiaan. Itsekin olen parhaillani etsimässä VHS/DVD versiona näitä, kun ensimmäiset kolme jaksoa löytyi VHS kasettina kirpputorilta. Kun saisi kaikki, huoh!
Miulla on se ensimmäinen VHS kasetilla... :D
Ja vaikka 13 jo olen, 99 syntynyt, niin muistan miten katsoin pienenä tuota, silloin kun muut tytöt katsoivat barbie elokuvia 8-)
Ja niitä on DVD:llä ? O.o
- 67684
bump
- Anonyymi
K7.
- Anonyymi
2000-04.
- Anonyymi
Barbiegal91: Tykkäsin. Olin silloin 9.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2284917Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k233600Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2712075Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,122013Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast411299Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611229Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1111025- 32833
- 61777
Örebro kuolleet lisääntyy.
Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.98776