Valuutanvaihto?

Sombrerot

Mexicoon ollaan suuntaamassa joulukuussa ja mietittiin tuota valuutanvaihtamista, niin kannattaako sitä vaihtaa jo kotimaassa vai vasta perille päästyään? Onko vaihtokursseissa siis suuret erot?

6

794

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pesoja

Vaihda eurot pesoiksi perillä

• myös meksikoon

Minä kyllä aion vaihtaa jotain jo täällä Suomessa, koska jos pitää antaa jotain hotellissa esim. laukkukantajalle tai jotain, olisi hyvä jos olisi rahaa (pesoja). Koska en mä halua lentokoneestä heti juosta valuuttavaihtopisteelle.

• vamoos

Huolet ne on monilla, jopa omien rahojen jakamisesta vieraille.Ilmeisesti olette menossa PDC siellä on valuutan vaihto pisteitä yllin kyllin ja automaatista saa lisää.Voihan sitä tipata jälkeenkin päin jos.....

• Rahanjakelija
        vamoos kirjoitti:

Huolet ne on monilla, jopa omien rahojen jakamisesta vieraille.Ilmeisesti olette menossa PDC siellä on valuutan vaihto pisteitä yllin kyllin ja automaatista saa lisää.Voihan sitä tipata jälkeenkin päin jos.....

Nimenomaan omien rahojen jakamisesta on kyse; ei siis sinun rahojesi, älä murehdi. Palvelurahakulttuuri nyt vain kuuluu meksikolaiseen elämänmenoon, ja palveluraha on työntekijän palkkaa.
        Tähän mennessä olen aina ehtinyt vaihtaa jonkin verran pesoja hotellin vastaanottotiskillä, joten laukunkantaja on palkkansa saanut.

• tai dollareita

Jos ei halua vaihtaa Suomesta pesoja, niin tipeiksi voi ihan hyvin varata myös dollarin seteleitä. Niitä nuo jenkitkin tippeihinsä käyttävät.

• Quetzalcoatal

Forexin kurssi ja paikallinen kurssi Playa del carmenissa ovat lähellä toisiaan. Joskus Forexilta saa jopa paremman kurssin. Mutta jos olette menossa esim. Mexico cityyn niin ainakin suurin osa rahoista kannattaa vaihtaa vasta perillä koska siellä kurssi on paljon parempi kuin Forexilla tai Pdc:ssa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      46
      7545
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4163
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3675
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3170
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2846
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      56
      2456
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      54
      2378
    8. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      40