Hei kokemuksia kyselisin tuosta ruoka ja juoma puolesta.
- Miten olette itse järkännyt (kuinka suurta syömistä, vai vain pientä naposteltavaa)
- Ja mihin aikaan ja kuinka usein biggrin.gif
Meillä tarkoitus mennä mökille jossa sitten syödään ja saunotaan. Ja aamusta asti tarkoitus sivistyneesti naukkailla tallinnan tuomisena siiterii ja lonkeroo.
Ajatuksena ruokailu tarjoiluihin olisi :
-Kanamakaroonisalaattia
-Sämpylöitä
-Nakkirullia
-Lihapullia
-Ja koska on kesä niin voisi grillata makkaraa tai jotain grillitassuja
-plus jotain lisuke salaatteja (majoneesipohjasia,levitteitä..jne)
Ja saunan päälle ajattelin jonku makeen kakun
-esim.juustokakku (pippeli muodossa biggrin.gif )
-Sitten napostelua sipsiä ja nameja kippoon
Onko liikaa vai liian kevyttä? (mitä mieltä itse olisit tarjoilusta?)
Ja onko liian myöhään jos ruokailu on n.klo 15 ja kekkerit alkavat 9-10 aikaan piknik aamupalalla jossa tarjolla mansikoita,kroisantteja,kolmiovoileipiä ja kuoharia
- muille vieraille tietenkin voi sanoa että yrittää aamulla syödä mutta morsiammelle ei oikeen pysty paljastaan.
-Onko sitten noloa kysyä Juhlakalulta siinä 12aikaa onko hänellä nälkä ja hakea sitten vaikka jotain pientä grilli ruokaa tai jotain?
Sitten juoma puoli olisi laskettu suurin piirtein niin että jokaiselle olisi n.6sidua ja 6lonkeroo (varmaan on liikaa biggrin.gif mutta ei kaikkee tarvi juua)
Ja sitten pari Boolia mökille.
Mitä mieltä olette, kuulostaako hyvältä biggrin.gif Ja ehdotuksia otetaan vastaan
(esim tarjoiluun liittyviä muutoksia ja idoita mitä muuta voisi tarjoilla tai vaihtaa)
Ruokaa ja juomaa :D
Liispa
0
515
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167220- 1992597
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1082225En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761618Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911129- 441029
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va461009- 99961
- 46763
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6753