Onks se näin? Vai päinvastoi vai HÄÄÄ ?
Löysä pillu tiukkaa parempi?
17
2668
Vastaukset
- mayura
Kaikki riippuu kuinka löysästä tai tiukasta puhutaan, mutta näin yleistäen varmasti tiukka on parempi.
- b.b.b.
On oikeassa.
- fwsar
joo tiukka on parempi xDD
- tiukka parasta
Pillun tulee olla niin tiukka märkänäkin että se melkein sattuu mieheen ja sisään on hankala työntää.
- Dejill
Sais kerran niin tiukkaa pillua, että kun pois vetäisi niin poksahtaisi kuin samppanjapullon korkki.
- ghkguiyiyuiyu
Mikä siinä löysässä muka olisi parempaa? HÄ!?!?
- mfdfvfz,m
No mietipä nyt kerrankin itse... Jos miehen seksuaalinen nautinto liittyy kitkaan, on sellainen pillu varmaan parempi, josta kitkaa löytyy. Ilman nussiminen ei hirveästi tyydytä vaikka kuinka heiluisi ja löysän ja märän hinkkaaminen on vähän niin kuin ilmaa nussisi. Tai isosedän nahkarukkasessa huljuttelisi.
- jorma 46
mfdfvfz,m kirjoitti:
No mietipä nyt kerrankin itse... Jos miehen seksuaalinen nautinto liittyy kitkaan, on sellainen pillu varmaan parempi, josta kitkaa löytyy. Ilman nussiminen ei hirveästi tyydytä vaikka kuinka heiluisi ja löysän ja märän hinkkaaminen on vähän niin kuin ilmaa nussisi. Tai isosedän nahkarukkasessa huljuttelisi.
Kyllä kaikista pilluista löytyy tiukkuutta,kunhan nainen on tarpeeksi kiihottunut.
- Den andra Jorma
jorma 46 kirjoitti:
Kyllä kaikista pilluista löytyy tiukkuutta,kunhan nainen on tarpeeksi kiihottunut.
Kiihotus juuri vähentää sitä tiukkuutta kun lihakset rentoutuvat valmistuessaan yhdyntään ja pillu kostuu mikä tietenkin vähentää kitkaa. Täysin kuivaan kun yrittää tökkäistä niin tietää miltä tiukka tuntuu (=ei juuri uppoa). Mutta joo, se on tämän keskustelun kanssa ihan sama homma kuin noiden iänikuisten munanpituus-juttujen, eli varmasti se 95 prosenttia tytöistä on ihan normaaleja anatomialtaan eikä se pillu ole liian löysä tai liian kireä. Kummasti se luonto hoitaa tällaiset lisääntymiseen liittyvät hommat kuntoon ihan itestään...
- Anonyymi
mfdfvfz,m kirjoitti:
Minä kerran panin niin löysää pillua, että en saanut siemensyöksyä ollenkaan, piti heittää pois kun alkoi niin väsyttään, Se oli synnyttänyt nainen ja lihavahko, Hukkaviivaakin oli 15cm.
- Herkksyöksy
Minä tykkään löysästä märästä ja liukkaasta. Kestän pitempään.
- kyllä-te-opitte-
Nuoret luulevat, että se hankaaminen on siinä pääasia. Ei se ole, vaan tunnetaso ja yhteen kuuluvuus. Ne saavat sen oikean nautinnon aikaan.
- Anonyymi
Olet täysin oikeassa.
- Pillu-pete
Pesen mun pillua hammasharjalla? Entä te?
- Anonyymi
Reija Wuori on mielisairas, skitsofreenikko. Kertoo mielisairaita juttuja. Pataloginen valehtelija, narsisti psykopaatti.
- Anonyymi
tiukka on paras
- Anonyymi
tiukka on parempi. siks miehet ettii nuorempia ja kokenemattomampia ku niil yleensä on viel tallel se jäätävä tiukkuus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 764261
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans903968Surullista
Että menetit sen naisen , tosi surullista ja vielä oman tyhmyyden takia ,ymmärrän että se on masentavaa572478Muuttunut käytös
Onko kaivattusi käytös muuttunut? Tiedätkö mistä se johtuu? Haluatko kertoa, mitä tapahtui?672337Väkeä oli liikkeellä
Nyt leijutaan pilvissä. Kun eläinpuistossa oli porukkaa 😆😆 Olihan siellä kun ilmaiseksi pääsivät. Eiköhän se juuri sik412044- 1231931
- 491919
Kummallista
Oletteko koskaan ihastuneet ihmiseen, joka ei ulkonäöltään vastaa ollenkaan ihannettanne?541678- 561672
- 661582