onk's kellän haujuakaan mimmunen mainetta suomalaislla

arabi jämpti

on lansi maissa on ?

koko maailmaa tiä mimmunen syrjävä, jä epasuvaitsevaisia oomme,,,,,,,,,,,,,,

no mikä siinä jos rakkaus voitaa,,,, kultuuria ei vain saa yleistää,,, et ovat huonot, vai ei ,, jokainen on omansa,,ja suruliset ja onneliset avio tarinat sattu kaikkille,, myös suomalaisilleki muissa maissaki



toisaalta,,,rakkaus yhdistää,, ja vastikeeksi sokea raivokas ,inhominen tai syrjintä ylitellu erotta civilisaatiot,, ja sen myötä kultuurin infulensan köyhyys leviää salaman nopeasti ,,,ja se on vain miinusta............

mutta tahoon vain tiä,,, kuka on viimeisestä kymmenen vuodesta on joukolla , suunittelimasti ja tahallisesti tässä yltäämäsää suomalaisia eromaan, tai boikottomaan kaikki ulkolaisia mikä suomessa liikuu ?


ei kai,,,,,,,,,,,ei se voi olla ,,,,,toivon et olen väärällä,,, todellakin toivoin,,,,.,,

11

506

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • arovstelija

      luettuaan pitänevät ainakin sinua luku- ja kirjoitustaidottomana.

      • jämpti arab

        l'analphabet , cochon c' est vous

        et tu que ce el analphabetico, mierde


      • tyhjät tynnyrit.....

        Jos et ymmärtänyt viestiä niin sinulla itselläsi on ymmärtämisongelma. Kirjoitusvirhe löytyi omastasikin viestistä.

        Jokaisessa maassa on hyviä ja pahoja ihmisiä ja kaikkea siltä väliltäkin.

        Suvaitsevaisuutta kehiin!!!


      • Väärää puuta
        tyhjät tynnyrit..... kirjoitti:

        Jos et ymmärtänyt viestiä niin sinulla itselläsi on ymmärtämisongelma. Kirjoitusvirhe löytyi omastasikin viestistä.

        Jokaisessa maassa on hyviä ja pahoja ihmisiä ja kaikkea siltä väliltäkin.

        Suvaitsevaisuutta kehiin!!!

        nimenomaan arabimaista.

        Ja sen tietävät kaikki, varsinkin he itse.


    • flesh and blood

      Minulla ei olisi mitään vastaan yhtymisestä niin moneen kauniiseen arabinaiseen kuin mahdollista, mutta kun kehoni ei kestä puukoniskuja...

      • ~realisti~

        Niin oli paljon virheitä ym. tossa ekassa viestissä, etten oikein tajunnu mistä siinä on kyse.... Eli kaikilla on kulttuuri-identiteetti, se rikastaa maailmaa ja ei saa syrjiä? Vai millanen maine Suomella on ulkomailla? Mitä väliä sillä on? Suomalaisilla on oikeus olla ihan nyt millasia ovat ja kun Suomi tämä maa on niin suhtautua tänne tulijoihin ihan miten haluavat. En minäkään oleta, jos menisin jonnekin Somaliaan tai Turkkiin, että ottavat vastaan avosylin ja antavat heti asunnon, työn ja rahaa. Saattaapi olla, että ovat siellä (ja arabi maissa) jopa rasistisempia ja seksistisempiä valkoista naista kohtaan.....

        Suomalaiset ihmiset ovat kovalla työllä rakentaneet tämän maan. Suomikin oli, ei niin kauan sitten, ihan kehitysmaan tasolla. Tämän maan vuoksi ovat esi-isämme taistelleet ja kuolleet. Jos joku haluaa tänne tulla valmiiseen pöytään, toisten verorahoilla elämään niin eiköhän jokainen voi ymmärtää miksi jotkut suomalaiset ovat kielteisiä maahanmuuttoa kohtaan. Ja eiköhän jokainen joka tulee tänne tekemään töitä ja elämään rauhassa ja sovussa ole oikein tervetullut. Ei ihonvärillä, tai rodulla ole mitään tekemistä asian kanssa.


      • Silmä silmästä
        ~realisti~ kirjoitti:

        Niin oli paljon virheitä ym. tossa ekassa viestissä, etten oikein tajunnu mistä siinä on kyse.... Eli kaikilla on kulttuuri-identiteetti, se rikastaa maailmaa ja ei saa syrjiä? Vai millanen maine Suomella on ulkomailla? Mitä väliä sillä on? Suomalaisilla on oikeus olla ihan nyt millasia ovat ja kun Suomi tämä maa on niin suhtautua tänne tulijoihin ihan miten haluavat. En minäkään oleta, jos menisin jonnekin Somaliaan tai Turkkiin, että ottavat vastaan avosylin ja antavat heti asunnon, työn ja rahaa. Saattaapi olla, että ovat siellä (ja arabi maissa) jopa rasistisempia ja seksistisempiä valkoista naista kohtaan.....

        Suomalaiset ihmiset ovat kovalla työllä rakentaneet tämän maan. Suomikin oli, ei niin kauan sitten, ihan kehitysmaan tasolla. Tämän maan vuoksi ovat esi-isämme taistelleet ja kuolleet. Jos joku haluaa tänne tulla valmiiseen pöytään, toisten verorahoilla elämään niin eiköhän jokainen voi ymmärtää miksi jotkut suomalaiset ovat kielteisiä maahanmuuttoa kohtaan. Ja eiköhän jokainen joka tulee tänne tekemään töitä ja elämään rauhassa ja sovussa ole oikein tervetullut. Ei ihonvärillä, tai rodulla ole mitään tekemistä asian kanssa.

        "En minäkään oleta, jos menisin jonnekin Somaliaan tai Turkkiin, että ottavat vastaan avosylin ja antavat heti asunnon, työn ja rahaa. Saattaapi olla, että ovat siellä (ja arabi maissa) jopa rasistisempia ja seksistisempiä valkoista naista kohtaan"


        Puhumattakkan siitä, jos suomalaiset miehet menisivät arabimaihin tai Turkkiin tai Somaliaan ja käyttäytyisivät, kuten arabit, turkkilaiset ja jotkut somalitkin Suomessa...well, ei taitais kauan jatkua.

        VAI MITÄ?


      • -
        Silmä silmästä kirjoitti:

        "En minäkään oleta, jos menisin jonnekin Somaliaan tai Turkkiin, että ottavat vastaan avosylin ja antavat heti asunnon, työn ja rahaa. Saattaapi olla, että ovat siellä (ja arabi maissa) jopa rasistisempia ja seksistisempiä valkoista naista kohtaan"


        Puhumattakkan siitä, jos suomalaiset miehet menisivät arabimaihin tai Turkkiin tai Somaliaan ja käyttäytyisivät, kuten arabit, turkkilaiset ja jotkut somalitkin Suomessa...well, ei taitais kauan jatkua.

        VAI MITÄ?

        Sut olisi jo kivitetty....


      • arabi jämpti
        - kirjoitti:

        Sut olisi jo kivitetty....

        no milla perusteella täkälaiset yleisette et kaikki ihmis olenot mikä suomessa liiku ovat pakolaisia,tai siirtolaisia,jotka tohovat täkäläisten kämpä tai raha,, ,,,se tämä mikä minä tarkoitan,,,elikkä ei vain saa yleistä,,,,

        ja niin so what jos suomessa tulisi pakolaisia tai siirtolaisia tänne muru leivia kerämään,,onko se on rikos, tai onko se oo joku se syy millä niitä saa syrjä tai yltää inhomaan? vai pitääkö suomi olla se esimerki tai anta se omaan esimerki muille et millä saadan muukalaisia häädettu jooko nätisti tai henkinen vakivallan avulla joissa ei nää mikään arpi,,?

        ja silti pitikö muu maailman kannusta täkä'laisten yrityksen kilpailu kyky tilaamalla tai ostamlla suomalaisten tuotetta,,,,,,,älkä hän eksyköön siihen mielen kuvuttelu ajatelu tavalla joissa suurin osn täkälaista luulevat et kaiki muut lansi maiden kansan tai poliitikot ovat samalla raaka ainnella tehty ku täkälaisia,, ihän sairast meininkia koko se touhu olen todistanut,, a valitettavastí suomalsiten mainne hja suomen loogo on ihna perseella muissa maissa, sen tuloksen näy suomalsiten turistien käviavä määrä,,ja tää lama joka iski enitein suomea aika kovalla kädella muihin lansi maiden verratuna....

        minä en ole täälä pilkoamassa ketään, vain olen täälä siihen toivossa et suomalaisten aseenteetta kaikkin muihin etnisin olentoihin kohtia pitäis todella muokatta,, siksi häiriö todella näkyy heti suomen maineen ja suomalaisten loogon arvostelussa muissa llansi j kehitetyen kansa maissa keskuudessa joka valitettavasti näy heti suomalaisten yrityksen kilapilu kykyssa merin takaa,, ja joka toisaltalla on merkittävä merkitystä suomalaisten työttömuyyden luvuissa.....


        luulen et ainoa suomi ei aikoo muutaa sen asenteentta ikinä,,, vaikka koko maailmaan muutu,,,,,

        golbaalisaatio puree herra jumala. ja älkäköön piläköön omaa mahdolisuuksenne itte...

        arabi jämpti, joka todella tahoo vain hyvä suomella.


      • Arabit arabimaihin
        arabi jämpti kirjoitti:

        no milla perusteella täkälaiset yleisette et kaikki ihmis olenot mikä suomessa liiku ovat pakolaisia,tai siirtolaisia,jotka tohovat täkäläisten kämpä tai raha,, ,,,se tämä mikä minä tarkoitan,,,elikkä ei vain saa yleistä,,,,

        ja niin so what jos suomessa tulisi pakolaisia tai siirtolaisia tänne muru leivia kerämään,,onko se on rikos, tai onko se oo joku se syy millä niitä saa syrjä tai yltää inhomaan? vai pitääkö suomi olla se esimerki tai anta se omaan esimerki muille et millä saadan muukalaisia häädettu jooko nätisti tai henkinen vakivallan avulla joissa ei nää mikään arpi,,?

        ja silti pitikö muu maailman kannusta täkä'laisten yrityksen kilpailu kyky tilaamalla tai ostamlla suomalaisten tuotetta,,,,,,,älkä hän eksyköön siihen mielen kuvuttelu ajatelu tavalla joissa suurin osn täkälaista luulevat et kaiki muut lansi maiden kansan tai poliitikot ovat samalla raaka ainnella tehty ku täkälaisia,, ihän sairast meininkia koko se touhu olen todistanut,, a valitettavastí suomalsiten mainne hja suomen loogo on ihna perseella muissa maissa, sen tuloksen näy suomalsiten turistien käviavä määrä,,ja tää lama joka iski enitein suomea aika kovalla kädella muihin lansi maiden verratuna....

        minä en ole täälä pilkoamassa ketään, vain olen täälä siihen toivossa et suomalaisten aseenteetta kaikkin muihin etnisin olentoihin kohtia pitäis todella muokatta,, siksi häiriö todella näkyy heti suomen maineen ja suomalaisten loogon arvostelussa muissa llansi j kehitetyen kansa maissa keskuudessa joka valitettavasti näy heti suomalaisten yrityksen kilapilu kykyssa merin takaa,, ja joka toisaltalla on merkittävä merkitystä suomalaisten työttömuyyden luvuissa.....


        luulen et ainoa suomi ei aikoo muutaa sen asenteentta ikinä,,, vaikka koko maailmaan muutu,,,,,

        golbaalisaatio puree herra jumala. ja älkäköön piläköön omaa mahdolisuuksenne itte...

        arabi jämpti, joka todella tahoo vain hyvä suomella.

        Minä haluan arabi-pillua.

        tiedätkö yhtään vapaata?

        Äläkä kutsu rasistiksi,minä SIIS TOFELLA HALUAISIN ARABI-PILLUA.

        Ai että ei käy?

        Miksi?

        Ai että olen vääräuskoinen...RASISTI OLET!


      • the jämpti was her
        Arabit arabimaihin kirjoitti:

        Minä haluan arabi-pillua.

        tiedätkö yhtään vapaata?

        Äläkä kutsu rasistiksi,minä SIIS TOFELLA HALUAISIN ARABI-PILLUA.

        Ai että ei käy?

        Miksi?

        Ai että olen vääräuskoinen...RASISTI OLET!

        ku tumitset 400 miljoona ihmisia ennakoon,,,,,

        mee marokkoon , tai tunisiaan,,, niin saat koko lasti täynnä, ku meille muslimeilla on syntia alenta tai laitaa joku epäedullisiin asemaan sen vuoksi ku se on ei muslimi,,,,mutta naimisin menoo e on eri juttu,, sama pätee mös juutalais uskonnon mukaan,, elikkä sinun vain pitäis suoritta se ympäri leikkaus, ja julistaa jumala jumalaksi,, eikä jeesus jumlasta,, taas sama juttu myös juutalais naisen kansa naimisiin menoo jos tahot,,,,,

        se mikä erotta meikälaisia on se ja vain se ku sanotaan et jeesus on jumala,,,sama menetelmä on myös k tahoot naimisin juutalais nas kansa,,,,,.

        seurustelu ilman naimisiin meno on toisaalta ihän sallitua,,,,,..

        mutta asenteeta ensiksi pitäis muutaa, ja etkä tee johto päätöksia ilmaan todistelu ja omaan kokemuksesi prusteella.

        moi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      90
      1260
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1056
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      63
      807
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      750
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      290
      706
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      694
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      688
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      39
      671
    9. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      648
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      634
    Aihe