Kannattaako hankkia vielä kevarikorttia 16,5 vuotiaana? Voiko kortin suorittaa talvella? Saako autokortista alennusta, jos on hankkinut kevarikortin?
Kannattaako
3
1513
Vastaukset
- supersw33tsixteen
No siis jos haluat ajaa 125 cc enintaan 11 kw pyörällä kannattaa suorittaa A1 kortti mutta jos et niin sillon itse en suorittaisi. En muista tarkkaa pitääkö A1 ajo-oikeus olla voimassa 2 vuotta jonka jälkeen tulee A automaattisesti VAI saiko A:n suorittaa suoraan 18-vuotiaana ja se pitää olla vuoden-3 voimassa et saa vielä isomman A:n ja siihen tarvii suorittaa jonku ajokokeen tai jotai mut A:han ei tarvii.
Teoriatunteja voit suorittaa talvella mutta ajotunnit tuskin onnistuu.- Harkitsee
Ok. A1 tarkoitus hommata. Pitänee tuossa huhtikuussa sitten suorittaa se kortti. Luin tosin, että jossain voi suorittaa kortin talvella talvivarusteilla varustetulla kevarilla, mutta oli niin kaukana täältä, joten ensi huhtikuuhun jätän sen hankkimisen.
- afasffssf
Harkitsee kirjoitti:
Ok. A1 tarkoitus hommata. Pitänee tuossa huhtikuussa sitten suorittaa se kortti. Luin tosin, että jossain voi suorittaa kortin talvella talvivarusteilla varustetulla kevarilla, mutta oli niin kaukana täältä, joten ensi huhtikuuhun jätän sen hankkimisen.
Empä usko et ajokokeen saa tehä talvella ku mun tietääksee ne ottaa syksyn lopulla vakuutukset pois pyöristä ja sit niil ei enää ajeta ja vaikka saiski ni on PALJON vaikeampi ajaa lumella ajokoe, ellei sit tiet ole ihan märkinä. Eikä sillä kortilla muutenkaa tee mitään ennen oikeita ajokelejä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937768
- 403732
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021876- 241180
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321033Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,28983Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53827Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31782Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10740