Kätlin & Esa A. & Aso & Antti

Finaalinelikko

Tämän vuoden finaalinelikoksi on varmistunut Kätlin, Esa A., Aso ja Antti. Samalla talosta häädettiin Dana, Toni, Sampo ja Stephania. Mitenkähän "tosimies" Aso kestää Tonin häädön kun Samin lähtö otti niin pahasti voimille? Ja onneksi Dana saatiin ulos, ei sitä kiljuntaa olisi enää kestänyt. Oikeastaan paras mahdollinen lopputulos kun vielä Sampokin putosi, korkeintaan tuo Steffin putoaminen Antin sijasta vähän harmittaa.

No, pääasia että ihqu Kätlin jatkaa kohti finaalia, ja tuo tämän iltainen todellinen äänestys plussineen ja miinuksineen lupaa vielä parempaa tulosta mitä nuo eri varjoäänestykset ovat osoittaneet. Ensi sunnuntaina äänestettäneen pelkillä plussilla, joten eiköhän sovita että Kätsy vie koko potin...

9

588

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kätlin voittoon

      koko kisan! Vaikka en aluksi koko ihmisestä tykännykkään tai sitten esa a

    • ***taa

      Tänä vuonna skaban voittaa mamu tai akateeminen. Veikkaan mamu Kätliniä, tyhmät blondit puree BB-kohdeyleisöön parhaiten.

      • oikea voittaja

        bb tulevalle imagolle sopiikin fiksun älykön voitto!Kätlin on voitonsa jo saanut.


      • Pyllynpyörittäjä
        oikea voittaja kirjoitti:

        bb tulevalle imagolle sopiikin fiksun älykön voitto!Kätlin on voitonsa jo saanut.

        Etsi kolme virhettä seuraavasta sitaatista:
        "bb tulevalle imagolle sopiikin fiksun älykön voitto!Kätlin on voitonsa jo saanut."

        Vastaus:
        fiksu, älykkö ja voitonsa saanut eivät sovi samaan lauseeseen Kätlinin kanssa.

        Nimim. oikea voittaja on itse mamu, suomalainen olisi kirjoitanut voittonsa ansainnut.


      • ööm87io+
        Pyllynpyörittäjä kirjoitti:

        Etsi kolme virhettä seuraavasta sitaatista:
        "bb tulevalle imagolle sopiikin fiksun älykön voitto!Kätlin on voitonsa jo saanut."

        Vastaus:
        fiksu, älykkö ja voitonsa saanut eivät sovi samaan lauseeseen Kätlinin kanssa.

        Nimim. oikea voittaja on itse mamu, suomalainen olisi kirjoitanut voittonsa ansainnut.

        ,,,,,,,,


      • endissaa,puhuntotta
        ööm87io+ kirjoitti:

        ,,,,,,,,

        ettei Antti pääse yllättämään. Asolle plussaa!
        Kisa tulee päättymään näin:

        1.Esa 2.Käpä 3.Aso 4.Antti

        Näin haluaisin käyvän:

        1.Aso
        2.Käpä
        3.Antti
        4.Esa


      • Aso on paras
        endissaa,puhuntotta kirjoitti:

        ettei Antti pääse yllättämään. Asolle plussaa!
        Kisa tulee päättymään näin:

        1.Esa 2.Käpä 3.Aso 4.Antti

        Näin haluaisin käyvän:

        1.Aso
        2.Käpä
        3.Antti
        4.Esa

        1. Aso
        2. Käpä
        3. Antti
        4. Esa

        Toivotaan, että tämä on myös se lopullinen järjestys.


    • 6 lapsen äiti

      IBITZA BILEET käynnissä mukava fiilis asukkailla.
      Kätlin on kyllä ansainnut finaalipaikan ,tietysti muutkin
      Toivon sydämmestäni et Kätlin vie voiton,positiivinen,illoinen ja symppis tyttö
      Onnea Kätlin finaaliin

    • äiti espoosta

      Että porukka poistuis

      1.talosta pois Antti
      2.talosta pois Esa A
      3.talosta pois Aso
      4 talosta pois Kätlin joka voittaa bb 2009

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 113
      2353
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      65
      2197
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1991
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1707
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1628
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1432
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1374
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1373
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1347
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1282
    Aihe