Heippa!
Olen vapaa, koulutettu ja varakas suomalainen vain kaksi kertaa eronnut seksikäs poikamies.
Matkustan paljon ammattini puolesta. Mistähän voisin löytää sielun sisareni, sisäisen muusani, jne. Bangkokista?
Mielellään vaaleat, mutta tummatkin hiukset käy. Yli 62 kg kiloa käy siinä tapauksessa, että on yli 170 cm ja elämän hallinta hallussa. Akateeminen koulutus on, totta kai, mahdollinen substanssi joka voidaan huomioida painoindeksissä.
PS. Haluan Suomeen täydellisen feministisen vallankumouksen, mutta olisi kivaa piilotta lihaa sitä ennen kanssasi Orientissa. Et tule peittymään.
Naisellista seuraa?
7
693
Vastaukset
- Russiacervige
Welc. Jomtien Beach H and ask Natalia and Igor. But you need many dollar!!!!!!!!!
- сколько платить
kak die slaavit skolkii ruskij rjuplii i dallarii ?
- pimputtaja
Keleplaisko toi palstalla häiriköivä Amaliamme. Eihän haittaa, jos kuseskelee sänkyyn ?
- savolainen viisaus
Tookko kelepoo, eihä se rostituuttia haluva mulukuttoo
- kusisieppo
Paljonkona saat jotta kauppaat tääll ihmisiä ? Taikku on huora muttei muut.
- ei leipee
kusisieppo kirjoitti:
Paljonkona saat jotta kauppaat tääll ihmisiä ? Taikku on huora muttei muut.
Amalian sutenöörinä toimiminen on aivankuin myisi pimeyttä kansalle, ei mene kaupaksi.
- taikku provoilee
ei leipee kirjoitti:
Amalian sutenöörinä toimiminen on aivankuin myisi pimeyttä kansalle, ei mene kaupaksi.
Oletkos itse kaupan ? Miksi ? Tienaat joulurahaa ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En tullut, koska käytit päätäsi.
Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m322405Miten kaivattusi teki sinuun lähtemättömän vaikutuksen?
Minulla kävi niin, että hän laittoi ruokaa, kun olin nälkäinen. Tie miehen sydämeen käy vatsan kautta.891114Alkon myynti putosi kesäkuussa 10 prosenttia
Niin se hallitus tuhoaa valtion verokertymää ylisuurella alkoholiverolla, kun kansalaiset hankkivat juomansa ulkomailta.125917- 64853
Oliko mies vetäytyminen
Toimiva veto? Miten meille kävi. Ei hyvin ja mahdottomalta tuntuu tilanne nyt.55839Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää
Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos66754Oon tässä pohtinut että se nainen
Ei sovi sulle. Ihmetyttää mitä näet hänessä. Mieheltä miehelle69740EU:lta tyly ratkaisu Temulle
On se hyvä, että EU on vihdoin ja viimein puuttunut noiden Kiinan krääsän kauppiaiden toimintaan. https://www.is.fi/ta96738Nainen on ihana
ilta-päivää tosi söpölle naiselle 🤗😘☺ Jos saisin sinut nainen oisin onnellisin mies Etpäs tiedäkään keneltä tämä on?25668Hallinto-oikeus kumosi valtuuston päätöksiä
Teksti-tv kertoo, että valtuuston päätöksentekoon on osallistunut varavaltuutettu jolla ei ollut oikeutta osallistua. Mi30664