Onkohan Prisman takana olevan Pesuparkin omistus vaihtunut? Pitkästä aikaa tuli käytyä. Hinnat ainakin oli noussu reippaasti. Ennen oli kallista, nykyään liian kallista. Pakko vaihtaa paikkaa.
Pesuparkki
12
6409
Vastaukset
- pestävä on
Kourulan Neste: 5 pesulipun sarja 40 e eli 8 e/mikä tahasa pesu. Ei paha.
Ei jaksa käsittää miksi monessa paikassa pesu maksaa 12-15 e. Taitaa kilpailua kuitenkin olla liian vähän vai onko pesuhinnoissakin ns. venäläislisä kuten on melkein jokapaikassa jo lpr:ssa??- carsman
Ostin Pesuparkista eilen 10-pesun kortin hintaan 99 eli alle kympin on pesu kappaleelta ja siihen S-bonus päälle. Ei mielestäni enää paha mutta tietysti se on lompakosta kiinni...
- pakkaset tuli
carsman kirjoitti:
Ostin Pesuparkista eilen 10-pesun kortin hintaan 99 eli alle kympin on pesu kappaleelta ja siihen S-bonus päälle. Ei mielestäni enää paha mutta tietysti se on lompakosta kiinni...
No eipä ole paha. Taitaa olla konepesu. Mikähän mahtaa olla käsinpesu tai omatoimihallin tuntiveloitus. En löydä sitä mistään tämän "ihmelootan" avulla. Jos joku tietää, niin varmaan kertoo sen tällä palstalla.
- tuttapaikka
Sen verran voin tarkentaa, että hinnat pysyneet samoina vuodesta 2007. Joka 6 pesu ilmainen ja 10-pesun kortti 99 €.
- itsepesu
Onko puoli vuotta voimassa kuten aika monessa paikassa. Jos on niin aika kallista.
- omapesu
Pesuparkissa pestään haisevalla kuravedellä.
- TÄH???
Miks pesuparkki pesu maksaa idän ihmeille 9 e ja meille 18 ?? vai jotai sitä luokkaakos se nyt oli ???? MITÄ HELVETTIÄ ???
- carwash
Olisikohan kyse ollut tästä tarjouksesta, jonka saa käsittääkseni ihan kansalaisuuteen katsomatta: http://www.pesuparkki.fi/viikon.html
Huom! Alennuskuponki pitää olla tulostettuna mukana.
- luotto meni
Kymmenen pesukerran ostajat.
Pitäkää kirjanpito käynneistänne. Luulen tulleeni huijatuksi kortin loppuvaiheessa kahden pesukerran verran. - Anonyymi
Naarmuttaa, halvalla, rajattomasti
- Anonyymi
Jouduin myymään autoni terveydellisistä syistä mutta eivät suostu purkamaan sopimusta eikä edes minkäänlaista vastaantuloa, ahneus huipussaan
- Anonyymi
Kyllä. Syke kuntosalin omistaja santeri mikkola on pesuparkin pääomistaja. Molemmissa yrityksissä sama ansaintamalli, kausikortti, josta et pääse eroon. Helppoa kun sen osaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723103
- 602834
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322395- 792208
- 602043
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171567Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301410Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351408