Tervehdys!
Olen parisenkymmentä vuotta reissaillut omatoimisesti ja buukkaillut lennot ja majapaikat aina halvimmista paikoista. Nyt olen jo pitemmän aikaa varaillut Travelnow:n kautta, koska se tuntuu ehdottomasti halvimmalta. Laitan tähän suoran linkin ja vinkiksi, että vertaile hintoja eri päiville tyyliin -3-5pv, koska saattaa olla suuria hintaeroja! Erityisesti USA diggareille löytyy todella hyvin valinnanvaraa. Mukavia reissuja!
Iltasanomat selvitti: Travelnow HALVIN!! http://www.iltasanomat.fi/matkailu/uutinen.asp?id=1708942
"Internet-erikoishinta"-takuu!
"Jos samaan aikaan ja samassa hotellissa on saatavissa edullisempi hinta, ota meihin yhteyttä 24 tunnin sisällä tehtyäsi Internet-erikoishintaisen varauksen. Kun olemme tarkistaneet alhaisemman hinnan paikkansapitävyyden, valintamme mukaan joko tarjoamme yhtä alhaisen hinnan tai peruutamme varauksen korvauksetta. Tämä takuu koskee vain Internet-erikoishintoja."
Tässä suora linkki Travelnow sivustolle, tsekkaa vaikka oikealta "hotellitarjoukset":
http://travel.ian.com/index.jsp?cid=218964
Terveisin, Jokke
Reppureissaajille vinkki!
Jokkevaan
1
388
Vastaukset
- Vinkki vai mainos
kuitenkaan ole HALVIN!
Eikä Travelnow-sivustokaan näytä kovin vakuuttavalta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 664500
- 1053505
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373208Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262628- 472523
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52139- 222014
- 1971913
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3951552Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91418