Elikkäs, täällä olisi tarjolla hyvä,huolehtiva ja eläinrakas koti chinchillalle tai kahdellekkin... Asun kuopiossa mutta luotettavalta myyjältä onnistuisi hakeakin,mieluiten siis läheltä kuopiota tai jos voit tuoda niin luvassa olisi pieni palkka. Eli mieluiten väri standard(normaali;ruskea) tyttö chilla koska saa paljon huomiota ja aikaa niin lajitoveria ei tarvitsisi mutta jos tarjolla on niin sitten. HIntahaarukka; noin 100€ häkkeineen ja muiden tarvikkeiden kanssa :) ilmoita minulle tämän palstan alle koska tarkastan tämän melkein joka päivä... PS: chilla/chillat saisi olla vilkkaita :D
Ostetaan chinchilla tai kaksi :)
OSTETAAN... :)
4
744
Vastaukset
- rcu
moikka. vieläkö olet chinchillaa vailla?
- mustikkimansikki
Hei! Minulla olisi chinkku naaras odottamassa kotia, kaikki tarvikkeet tulee mukana ja hinta 100 euroa tai alle. Se on vielä poikanen.
[email protected] tonne vaan postia!
- chinchulaien
Miks annat chinchillasta niin vähän rahaa??? chinchillat ovat arvokkaita ...turkjis eläimiä ja ne ovat kalliita...jos olet joskenkin köyhä suosittelen hamsteria:DDDD
- --
Moikka,
Mulla olis poikachinchilla, joka tarvitsee nopeasti uuden kodin allergian vuoksi (heinä). Erittäin seurallinen tapaus! 5 vuotias, standardin värinen. Kysy lisää: [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit896052KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3365351Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja222707Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei512615Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852841885Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1051697- 1141581
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181543seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241464Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1351413