Tämä on varmaan täysin väärä foorumi kun ollaan etisimässä 70-80 luvun suorakaidevaippoja esim Leninaa alkuperäisissä paketeissa.
Vaippaikäisten äidit ei todellakaan tiedä edes mistä on kyse mutta jos tällä foorumilla piipahtaa joku jolla voisi olla vihiä että jossain vanhan kyläkakupan varastossa olisi joskus tullut vastaan pinkka 80luvun vaippapaketteja jotka on sinne entisen kaupan pitäjiltä jäänyt eikä olla heitetty pois niin nyt niitä tarvitaan.
Ollaan perustamassa näyttelyä/ museota ja näytelmää jossa tarvitaisi alkuperäisissä paketeissa vanhanajan suorakaidevaippoja joista meille tulee mieleen mm Lenina joita oli vissiin 5 eri kokoa. Sitten oli Vekkulia ja jotain muita.
Mutta jos joku tietää missä voisi olla niin maksetaankin mutta rikastumaan niillä ei pääse.
yst vast od Kaija ja Elina os. [email protected]
80 luvun vaippoja????
19
2866
Vastaukset
- suorakaidevaippa
Tuskin löydät. On tuo vaan niin turha tuote.
- vanhat vaipat
Todellakin tietää vaippaikäsen mamma mistä puhut, vai aatteletko ettei 80-l isompi lapsi koskaan nähny niitä vaippoja. Moni on itse äiti nyt. En kyl usko että niitä enää mistään löytää.
- leninankäyttäjä
Jos jostain löydät, niin ovat todella kovan hintaisia.
Sen verran harvinainen tuote, että avaamattomat paketit maksavat paljon, Piccolot, Leninat ja muut vastaavat- muovihousupoika
Mistä Sinä sitten niitä löydät jos kerran hinnankin tiedät?
Joo myönnän että vaikeaa on löytää.
Miksei silloin aikanaan tullut hamstrattua enempää. Kyllä Lenina Maxi yö on kaikkien suorakaidevaippojen äiti.
os. [email protected] - VanhaHyväAika
muovihousupoika kirjoitti:
Mistä Sinä sitten niitä löydät jos kerran hinnankin tiedät?
Joo myönnän että vaikeaa on löytää.
Miksei silloin aikanaan tullut hamstrattua enempää. Kyllä Lenina Maxi yö on kaikkien suorakaidevaippojen äiti.
os. [email protected]Tavallisia suorakaidevaippoja mitä käytettiin muoviliinan kanssa. Jos niitä saisi jostain niin olisin ikionnellinen. Merkillä ei ole väliä.
- suorakaidevaipoista
VanhaHyväAika kirjoitti:
Tavallisia suorakaidevaippoja mitä käytettiin muoviliinan kanssa. Jos niitä saisi jostain niin olisin ikionnellinen. Merkillä ei ole väliä.
Harmony-merkkisiä suorakaidevaippoja tehdään edelleen. Käsittääkseni niitä samoja myydään myös Muumi-kestovaippojen lisäimuiksi (mikä on kyllä aika ihmeellinen ajatus, miksi kestovaippaan pitäisi laittaa kertakäyttöimu...). Noita Muumi-lisäimuja löytyy monesta marketistakin, isompia Harmony-paketteja on vähän vaikeampi löytää. Eipä noille juuri käyttöä tosiaan nykyään ole kun vaipparintamalta löytyy niin paljon parempia tuotteita.
Niistä aidoista alkuperäisistä ei sitten ole mitään vihiä, aika vaikea on varmaan löytää alkuperäispakkauksia. Mutta ihan tuttu tuotehan se on, kyllä minä muistan miten pikkuveljeäni on vaipatettu leninoilla, vaikka vaippaikäisen äiti olenkin nykyään!
- äiti 30v
Nykyiset vaippaikäisten äidit taitaa olla juuri itse niitä jotka, ja joiden sisaruksilla, noita suorakaidevaippoja muovikuorineen käytti/käytettiin!!! Omaa vaippaikääni en tietenkään muista, mutta pikkusisarten vaipat on muistissa, ja pitkään niitä ylijäämiä käytettiin vielä nukkeleikeissä. Itseasiassa kotoani löytyy noita vaippoja vieläkin muovipussillinen, mutta alkuperäispakkaus on jo hävinny.
- ostan
Minä voisin ostaa ne vaipat vaikka ei olekkaan alkuperäispaketissa. Jos ne on vielä tallessa.
- veitikka-vaippa
Mulla ois avaamaton paketti veitikka-suorakaidevaippoja. Siinä on 80 vaippaa.
- Ostaja77
Oletko jo saanut myytyä kyseisen paketin pois?
- muovihousupoika
Ostan sen paketin soita 050 5436714 tai kirjoita:
[email protected] tai [email protected] tai [email protected] - Tallessa on
Ostaja77 kirjoitti:
Oletko jo saanut myytyä kyseisen paketin pois?
Ei ole vielä myyty! Mitä maksetaan?
- Ostaja77
Tallessa on kirjoitti:
Ei ole vielä myyty! Mitä maksetaan?
Voisin tarjota vaikka 50€, nostalgiaa kun tuo on.
- ransu01
muovihousupoika kirjoitti:
Ostan sen paketin soita 050 5436714 tai kirjoita:
[email protected] tai [email protected] tai [email protected]Halvalla menee jos 50 eurolla saat tuon ostettua, onnittelut hyvistä kaupoista :)
- Veitikka-vaippa.
muppet76 kirjoitti:
Moi,
Myitkö tuon paketin jo pois?
Jos ei, voisin ostaa.Oon onnistunu hukkaamaan sen Veitikkavaippapaketin johonkin. Pitäis olla kyllä tallessa. en oo myynyt sitä.
Veitikka-vaippa. kirjoitti:
Oon onnistunu hukkaamaan sen Veitikkavaippapaketin johonkin. Pitäis olla kyllä tallessa. en oo myynyt sitä.
No jos löytyy, niin ilmoita ihmeessä!!
Ostan heti pois. Laita vaikka viestiä.Veitikka-vaippa. kirjoitti:
Oon onnistunu hukkaamaan sen Veitikkavaippapaketin johonkin. Pitäis olla kyllä tallessa. en oo myynyt sitä.
Hei,
Esim. osoitteeseen [email protected]
osoitteeseen voi viestiä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1397800Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde411999Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251940- 911653
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801575Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071030Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5949- 50945
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34822