Työ yöhön katoaa
yövuoro soittaa sinfoniaa
kahdella lukitulla soinnulla
vaikeroi työläisen sielu
vaikeakulkuista matkaansa
steriilien ovien takana
valkopukuisia jonossa
katsovat kellosta
kilistävät kelloa
venyttävät viisareita
eikä aika kulje
takaperin
vain vauhdilla
eteenpäin
pysähtyäkseen
puolen yön lukemiin
en laske enään täysiä tunteja
lasken vajavaisia vartteja
esimmäisestä epidemiasta
seuraavaan
xxx
Tämä on niitä päiviä kun....
6
224
Vastaukset
- *MURUKULTA*
Jotenkin väsymys tulee runostasi läpi, raaaaskain askelin tekstisi saapuu ovelle
ja tuskin jaksaa työntää ovea auki,, että pääsisi,, ulos,, tuntemaan raikkaan tuulen,
mutta minä toivon että niin käy,, viimeistään aamulla,,tai sitten kun,,,
Mie meen kellariin tekkee sulle jotakin säpinpiristelitkua ja nakkaan tulemaan,
ettet sitten ihimettele ku jotakin kolahtaa luutanvarteen! :)- Minanoita
Tämä runo on oikeasti syntynyt silkasta väsymyksestä, iltavuoro hypystä yhteen ainoaan
vapaapäivään ja homma jatkuu taas aamuvuorolla sen jälkeen hemmetin monta raskasta päivää
kunnes yllätys yllätys jälleen koittaa yksi ainoa vapaa.Mikä noidankehä, suoraan suomeksi sanottuna,
toki olen kiitollinen että on töitä mutta.....kyydissä matkustaa monta muttaa, ehkäpä voimalitkusi jälkeen
tunnen piristyneeni samoin tein kyllä lukiessani palautteesi, jotta kiitosta MK:lle:)))))
Seuraava....
kissaflussa, laivapoikien sikotauti (nykyinen nasulunssa),
K.Koukun krooninen koukkukäden tenniskyynerpää... jne
saat valita tästä ja on mulla muitakin vielä varastossa,
jos nämä eivät täytä epidemian merkkejä:))
Ei...
Sanonpa vaan, että tärkeää hommaat teet, '
ja Kapteenska kopauttaa kapunlakkia, Työlle, sekä runolle:)- Minanoita
Älä pakota niitä epitemioita tänne suunnalle, mie en huoli!!
Mutta kunnioitettava määrä uusia tauteja joihin voisi joku näppärä
lääkevirma taas kehitellä rokotteita ja netota biljardeja:)))
Hmm kyl sää kapu koon muija oot sitten mahottoman mukava,
sinulle laitan kiitosta lahjapaketissa, pistän siihen samalla pari uutta
elinvoimaista böböä tulemaan soppiix??? :)))
- Miekko
Tuttua tarinaa haastat.. hmm... oikeastaan nuo valkotakit ja epidemiat kuvaavat minunkin duunimestaani oikein hyvin, noin symbolisesti ymmärrän ne oikein hyvin :)
Olen ollut niin helkatin väsynyt koko syksyn, ei oikein jaksaisi mitään.. kaikki on jäänyt vähän hunningolle, ei jaksa kauheasti panostaa. Työnantaja riistää.. se on tätä aikaa, kun niin voi tehdä.. työläisraukka nyt kituuttaa minkälaisilla työehdoilla tahansa, kun ajat ovat huonot. Meilläkin tahtia vaan kiristetään kaiken aikaa.
eli siis puhutteli, tykkäsin ja muut mahdolliset korulauseet :)- Minanoita
Sanotaanko näin että vätytys ja väsymys käyrät oli otsassa asti kun tätä runoani
näytölle sommittelin:) Työmäärät ovat hirvittäviä ainaisine kiireineen, fyysinen ja psyykkinen
kuormitus hipoo taivaita, joskus vaan haluais hengittää edes hetken rauhassa mutta joinakin päivinä
sekin on lähes mahdottomuus ja aivan takuulla näin oli sinä päivänä kun tämän kirjoitin:)))
Takuulla tykkäsin että piipahdit, sinua siitä kiitän ja korulauseet ne vasta oli upeat:))))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022146- 991537
- 1211273
- 791255
- 1161220
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘571034Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis591002- 51997
- 36912
- 33804