toimiiko kännykkä meksikossa

?

Luin Tjäreborin oppaasta että vain 3g puhelimet toimivat Meksikossa, mitä se tarkoittaa?

6

1380

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuitenkin..

siinä lukenut että 3-taajuuspuhelimet?

• ??

juu luki..eli???????

• CiscoKid

Minä nyt en ole niin perillä näistä kännyköistä, minulla on vanha Nokian 1600 eikä se toiminut Meksikossa. Vaimon pari vuotta vanha toimi kuitenkin.

• Vain tekstaten

Meksikossa toimii 3-taajuuspuhelin (3g), jossa on 1900 MHz taajuus, eli uudemmat puhelimet. Käyttö on siellä aika arvokasta; puheluhinta n. 3 € /minuutti ja vastaanotettu puhelukin n. 1,7 €/minuutti. Tekstiviestit halvempia; n. 30 senttiä kpl.

• Nokian puhelin

Mene puhelimesi valmistajan sivuille ja katso sieltä oman mallisi toimintataajuudet. Omassa Nokiassani on taajuudet EGSM900 ja GSM 1800/1900 eli tämä on kolmetaajuuspuhelin ja toimii Mexikossa. Nelitaajuuspuhelimissa on lisäksi taajuus 800.

• hate
        Nokian puhelin kirjoitti:

Mene puhelimesi valmistajan sivuille ja katso sieltä oman mallisi toimintataajuudet. Omassa Nokiassani on taajuudet EGSM900 ja GSM 1800/1900 eli tämä on kolmetaajuuspuhelin ja toimii Mexikossa. Nelitaajuuspuhelimissa on lisäksi taajuus 800.

Soittaminen on tosi arvokasta (katso operaattoriltasi hinnat), 2/2004 olin Playalla ensi kerran ja mukana 3210 jolla ei tietenkään tehnyt siellä mitään (no tulihan halvaksi vrrattuna myöhempiin reissuihin kun oli kolme taajuus 5140i känny mukana).No ei hätää sieltä sai ostettua (tupakkakaupoista, en vieläkään tiedä miksi vain tupakkakaupoista) Ladatel yhtiön eri peson arvoisia puhelin kortteja joilla voi soittaa kätevästi kadun varrsilta olevista puhelimista.100 peson kortilla soitti kotio n.4min ja se riitti hyvin.Ja jos pitää itsensä järjissään niin eihän parit kännykkä pyhelut maita kaada,textareilla loput.Hotellihuoneen puhelimista soittaminen on vielä kalliimpaa, laskuttavat vaikka ei Suomesta vastattaisikaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko kaivattusi ulkonäkö

tarpeeksi miellyttävä? 🥕
      Ikävä
      88
      1531
    2. Toivotko koskaan mies...

Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.
      Ikävä
      114
      1420
    3. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      68
      1282
    4. Svty paska työpaikka

Elekää kukaan hakeku sinne töihin.
      Suomussalmi
      30
      1141
    5. Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta

Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne
      Ikävä
      118
      982
    6. Olisin valmis salaisiin tapaamisiin

Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet
      Intohimo
      46
      928
    7. Onko viisikko aktivoitunut

Taas ruumis !! Viisikko ryskää kukaan ei pärjää
      Seinäjoki
      19
      882
    8. Olisit voinut olla...

....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n
      Ikävä
      65
      797
    9. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      316
      783
    10. Olet ihana mies

Mun söpöliini 🙊😘
      Ikävä
      46
      733
    Aihe