hesari ei aukee

önnetön

mikäköhän vaivaa, kun ei ole päässyt hesarin sivuille yli viikkoon.. saunalahelta on palikkapulikka, alkuun ei ollut kyseistä vaivaa. nyt vaan lataa ja lataa ja lataa...itseasiassa se taitaakin "siirtää dataa". anyway jää fingerporit nyt väliin, yhyyy!

17

2496

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • myllutin

Kaikki maholliset muuut sivut, niin toimii vaiko. Odotelkaamme sitä uutta flash player 10.1 joka ei kuulemma vie tehoja koneesta enää entiseen malliin. Ja sivut latautuu nopeemmin.

• önnetön

telkku.com ei aukee, mutta muut sivut joita "tarviin" aukeavat ihan hyvin. Siis pikkusenko kyrsii! Pitäis ottaa hesarin asiakaspalveluun yhteys, mut mistäs mie nyt saan sen sposti osoitteen selville, jos en pääse niitten sivuille, khihhih...

• 12
        önnetön kirjoitti:

telkku.com ei aukee, mutta muut sivut joita "tarviin" aukeavat ihan hyvin. Siis pikkusenko kyrsii! Pitäis ottaa hesarin asiakaspalveluun yhteys, mut mistäs mie nyt saan sen sposti osoitteen selville, jos en pääse niitten sivuille, khihhih...

Yhteystiedot

HS.fi:n toimittajien yhteisosoite ja parannusehdotukset: [email protected]

Uutisten palaute: [email protected]

Oma kaupunki -hakupalvelu: [email protected]

Oikotien tekniset ongelmat: [email protected]

Asiakaspalvelu: Tilaukset, ilmoitukset, osoitteenmuutokset ja jakeluhäiriöit.

Medianetti: Yritysasiakkaiden verkkopalvelu

Puhelinvaihteet
        Helsinki (09) 1221, Forssa (03) 41 221, Varkaus (017) 570 621

Postiosoite
        PL 85
        00089 SANOMA

Käyntiosoite
        Töölönlahdenkatu 2
        Helsinki

• XMar

Minulla sama ongelma! Ei aukea iGooglen etusivulla, eikä aukea edes, kun koetan avata Helsingin Sanomien omalla osoitteella, siis niiden omaa sivua! Eivät aukea muiden sivujen antamat Hesarin linkitkään. Tämä ongelma ollut viikon tai pari, tätä ennen aukesivat ihan vaivatta. Mitään muita ongelmia ei ole, kone on aika uusi, kaikki linkit toimivat, on mokkula, jonka toiminta on ollut ihan moitteeton. Onko vika Hesarin päässä????

• ääh

Minullakin ollut Hesarin verkkosivut ongelmana: lataa, lataa, mutta ei avaudu! Käytössä Soneran langaton, eikä ongelmia muiden kuin Hesarin sivujen kanssa. Tätä kestänyt jo useita viikkoja!

• Joulu6
        ääh kirjoitti:

Minullakin ollut Hesarin verkkosivut ongelmana: lataa, lataa, mutta ei avaudu! Käytössä Soneran langaton, eikä ongelmia muiden kuin Hesarin sivujen kanssa. Tätä kestänyt jo useita viikkoja!

Vista Soneran mokkula, Avastin tietoturva. Ei ongelmia millään muilla sivuilla mutta Hesari ei aukene, ei.

• mie ite

Elisan mokkula huawei 160, Vista 32. Hesari lakkasi aukeemasta noin kuukausi sitten. Kuka osaisi kertoa vihdoinkin syyn?

• kgfödsg

Ei tainnut selvitä kenenkään viestistä... Kokeilkaas Google Chromea

• mie ite

Tökkii yhtä hyvin kaikilla. Olen kokeillut Firefoxia, IE:a, Operaa ja aina sama juttu. Taidan kokeilla vielä tuota Chromea vaikka en niin hirveän innostunut siitä olekaan.

• ääh
        mie ite kirjoitti:

Tökkii yhtä hyvin kaikilla. Olen kokeillut Firefoxia, IE:a, Operaa ja aina sama juttu. Taidan kokeilla vielä tuota Chromea vaikka en niin hirveän innostunut siitä olekaan.

Ei vaan aukee vieläkään, perskuta!!!

• fgdfg
        ääh kirjoitti:

Ei vaan aukee vieläkään, perskuta!!!

jotkut java-päivitykset tms. Oon itse joskus huomannu joissain sivuissa puutteita tai sulkee heti tms. jos java ei kunnossa. Auttaisiko uusi päivitys?

• 12
        fgdfg kirjoitti:

jotkut java-päivitykset tms. Oon itse joskus huomannu joissain sivuissa puutteita tai sulkee heti tms. jos java ei kunnossa. Auttaisiko uusi päivitys?

Ei vaadi Hesari javaa.
        Epäilen, että syy on halvoissa mokkuloissa.

• Sanoma/Saunalahti?

Sama ongelma, Saunalahden kiinteä laajakaista, Firefox Chrome. Helsingin Sanomat (etenkin sääsivu hs.fi/saa), Nelosen Ruutu.fi ja Iltasanomat.fi, eli kaikki Sanoma-konsernin tärkeimmät kanavat tökkivät. Hesari ja Iltasanomat toimivat jotenkuten, mutta Ruutu.fi ei toimi koskaan.

Ongelma on ollut jo ainakin kesästä 2011 asti. Mistä lie johtuu ?!

• Zyxhell

Ilmeisesti ongelma on näiden sivujen suuri, ulkopuolisilta servereiltä ladattava mainosmäärä. Ainakin Zyxelin modeemi antaa herkästi virheilmoituksen "syn flood TCP" Sanoma-konsernin osoiteavaruudesta 158.127.18.XXX.

ADSL-modeemilla sivut saa aukeamaan nostamalla sallittujen TCP-yhteyksien lukumäärää, Zyxelin modeemilla "Maximum incomplete TCP". Viiden-kuudenkymmenen limiitillä ongelmia ei enää ole, vaikka palomuuri kyllä herjaa.

Mobiililaajakaistalla (nettitikulla) vain laiteohjelmiston (firmwaren) päivitys taitaa auttaa.

Minua auttanut ratkaisu löytyi Elisan foorumilta:
      http://yhteiso.elisa.fi/t5/Elisa-Viihde-Yleinen-keskustelu/Tietyt-nettisivut-eivät-avaudu/td-p/38622/page/2

Ongelma esiintyy ainakin Sanoma-konsernin palveluissa: hs.fi, iltasanomat.fi, nelonen.fi, nettiauto.com ja ruutu.fi.

• someonewhocares

Tämä auttoi kummasti: http://someonewhocares.org/hosts/
        Se estää kaikenmaailman mainossaittien hakemisen, esim saksassa olevan googlen mainosserverin code2.adtlgc.com:in hakemisen, joka mulla ainakin hidastaa koko ajan.

Se siis kertoo käyttöjärjestelmätasolla ne saitit joita ei haluta käyttää reitittämällä ne localhostiin. Kaikki koneen selaimet sitten tottelevat sitä. Toimii mulla.

• Jaska Jokunen

Ootteko kokeillu safaria?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      49
      1536
    2. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      76
      1355
    3. Kaupan työtekijä

Kyllä on pahaa katsottavaa kun myyjällä on purtu kaula, hyvin epäsoveliasta
      Kuhmo
      21
      1035
    4. Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua

Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊
      Ikävä
      87
      1026
    5. Oletko koskaan suuttunut jostain kaivatullesi?

Mitä hän teki tai mitä tapahtui, mistä suutuit?
      Ikävä
      87
      955
    6. Ai miehillä ei ole varaa maksaa

Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee
      Ikävä
      187
      896
    7. Olet mielessäni

viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s
      Ikävä
      20
      841
    8. Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta

Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi
      Maailman menoa
      99
      825
    9. Olen paremman näköinen kuin sinä

Jos aletaan sille tielle mies.
      Ikävä
      82
      811
    10. 70
      759
    Aihe