No saa tietenkin. Teen sen joka tapauksessa.
Mikä tai kuka on diginatiivi?
Mikä on pyloni?
Tekevätkö eläimet asioita vahingossa?
Mistä enkelit kutiavat?
Voitko tehdä sattumalta sellaista mitä olit aikonutkin tehdä?
Onko tekoja jotka eivät ole oikein eikä väärin?
Mistä tiedät varmasti olevasi sinä?
Voiko kukaan maailmassa ilmaista ajatuksiasi paremmin kuin sinä?
Kun teet jotain tiedätkö aina miksi teet niin?
Tykkään kysellä. Silloin ei tarvitse muuta kuin kysellä :)) Näitä piisaa.........
TE muut voitte vastata tai kysellä myös.
Saakos kysellä
73
843
Vastaukset
oletko sama kysymysmerkkix3 joka teki avauksen jouluruuista ja kylävuoroista?
- ???merkki
on EN: :)
Mites se tähän liittyi?
hitsi...kysellä osaan mutta lasku meni väärin :))) 3 3= 9 ei ollu :)))
yritän uusiksi ???merkki kirjoitti:
on EN: :)
Mites se tähän liittyi?
hitsi...kysellä osaan mutta lasku meni väärin :))) 3 3= 9 ei ollu :)))
yritän uusiksikunhan kysyin kysymisen ilosta :) Palaan kysymyksiisi hetkisen kuluttua.
- ei kirjautunut
arvaatko kuka olen?
- ???merkki
mutta todennäköisesti se menee väärin :) onkos silläkään väliä?
Mielessäni arvasin jo. Entä sinä, arvaatko kuka minä olen? - puska*aska
olet pukki, Joulupukki, olet kääntänyt vain nuttusi.
nyt taas! Vaikken kirjautunut.
MIKS, jos välillä olen pois täältä, joka toinen kerta olen valmiiks kirjautuneena, joka toisella pitää kirjautua uudestaan?- ei kirjautunut
???merkki kirjoitti:
mutta todennäköisesti se menee väärin :) onkos silläkään väliä?
Mielessäni arvasin jo. Entä sinä, arvaatko kuka minä olen?vaikka olisi mennyt väärin :))
Suatan arvata, mutta suatan jättee arvaamattakii ;))
Pieleen menee kuitenkin. - ???merkki
minttupuu kirjoitti:
MIKS, jos välillä olen pois täältä, joka toinen kerta olen valmiiks kirjautuneena, joka toisella pitää kirjautua uudestaan?on kukkinut muuallakin, kysyjä on nähnyt :)
- ei kirjautunut
minttupuu kirjoitti:
MIKS, jos välillä olen pois täältä, joka toinen kerta olen valmiiks kirjautuneena, joka toisella pitää kirjautua uudestaan?minulta kysynyt, minä en tiedä mitään.
???merkki kirjoitti:
on kukkinut muuallakin, kysyjä on nähnyt :)
sitä käyttäjän viestit. Onhan sitä tullu tääl palloiltua.
Siis monella palstalla. Kukkimisesta tiärä...- ei kirjautunut
puska*aska kirjoitti:
olet pukki, Joulupukki, olet kääntänyt vain nuttusi.
tonttu.
- handek
Pyloni on pylväs
Enkeli siipien alla/läsnä täytyy olla hiukan syöpäläisiä, niin korkeana
Oikein ja väärin on kyllä määritelty, hiukan ennen aikaansi, lopputulos on juuri tulollaan... - tämäkin ,.,.
on täsmäketju, vai?
- handek
Hiukan surkeuteen sortui.
Nostahan tasoasi.
Alku meni ihan hyvi. loppu lepatti, etenkin loppu. - arvaamalla,
handek kirjoitti:
Hiukan surkeuteen sortui.
Nostahan tasoasi.
Alku meni ihan hyvi. loppu lepatti, etenkin loppu.kelle sattuu??
Ala sinä seremoniamestariksi, onhan sulla kokemusta siitäkin hommasta! - ???merkki
että kaikki on mahdollista?
- Harhaan johtaja
1-Hedelmä
2-Vaijerin varassa roikkuvan sillan pystypilari
3-Tekevät
4-Enkelit eivät kutia
5-Kyllä voin
6-Valkoinen valhe,on,off
7-Tiedän olevani minä,koska jos olisin joku muu,se en olisi minä.
8- Voi,psykiatrini.
9-En tietenkään tiedä miksi teen näin,mutta senkin ehkä lääkärini tietää.
Tykkään vastailla visaisiin kysymyksiin ja varsinkin niihin mihin en tiedä vastauksia... -diginatiivi on 1990-2000luvulla digiaikaan syntynyt joka ei ole elänyt aikaa ennen tietokoneita yms.
-Pyloni on rakennuspilari
-Kyllä eläimetkin tekevät asioita vahingossa, esim menevät paikkoihin joista eivät pääse pois.
-Enkelin kutiavatsiiven alta
-voin
-on, aika monikin teko on neutraali
-katson peiliin
-Ei voi
-En läheskään aina tietoisesti tiedä.Ehkä jos mietin syytä saatan sen selville saada.
näistä kysymyksistä tuli mieleeni eräs syvähaastattelija.- ???merkki
vai syvähaastelija :)
No jos arkisemmin, mitähän pylvästä nykyään kutsutaan pyloniksi?
ps. näihin ei siis tule mitään ns oikeita vastauksia. Ainakaan minulta. Paitsi tuo yllämainittu kysymys. Kauan opettelin että opin muistamaan tuon sanan. - ???merkki
diginatiivi tarkoittaa juuri tuota mitä sanoit. Aika uusi sana, kerran näin jossain. Mistähän tiesit?
ps, Voitko olla varma että näytät samalta kuin näytät peilissä? Joskus toivois että ei :) ???merkki kirjoitti:
ps. näihin ei siis tule mitään ns oikeita vastauksia. Ainakaan minulta. Paitsi tuo yllämainittu kysymys. Kauan opettelin että opin muistamaan tuon sanan.noita ABC:n mainospylväitä olen kuullut mainittavan pyloniksi.
???merkki kirjoitti:
ps. näihin ei siis tule mitään ns oikeita vastauksia. Ainakaan minulta. Paitsi tuo yllämainittu kysymys. Kauan opettelin että opin muistamaan tuon sanan.Iltaa lakeurelta!
En oo tuallaasta pyloonia kuullukaan sanottavan. Mistähän sellaasen sais ostaa?? Nyloonin oon kyllä kuullu ja ennen oli sellaasia paitoja. Sellaasia kylymänkalseeta, puolikiiltäviä, jotenkin inhoottavia ihoolle.
Kaikkia niitä tehtihin, rahaanonkeeta ihimisille.
Jos kysellä saa, niin kumpikohan soon häjympää: ajaa sateella sontaa, vai pissata airalta tuppehen??
Tällaasia elämää syvällisempiä asioota joutuu ja joutaa seppä miettimähän ehtoon joutotuntina.
Vaivaa vaan niin kovaa mun mieltäni.
terv. seppä ja pieni palloa pyörittelevä Tiitu kulta.???merkki kirjoitti:
diginatiivi tarkoittaa juuri tuota mitä sanoit. Aika uusi sana, kerran näin jossain. Mistähän tiesit?
ps, Voitko olla varma että näytät samalta kuin näytät peilissä? Joskus toivois että ei :)näin digiaikaan....etsin tiedon sähköisesti, netistä :) En ollut kuuullutkaan sanaa aiemmin.
Tuo muuten onkin mielenkiinotista, näkevätkö kaikki ihmset samoin kuin itse näen. *jää pähkäilemään peili kädessä*- ???merkki
TaikisN kirjoitti:
noita ABC:n mainospylväitä olen kuullut mainittavan pyloniksi.
Niitä kun niin usein nykyään näkee, niin piti tuokin sana opetella. Lienee niitä monen sortin marketeilla kauppakeskuksissakin. Ne korkeat mainosvalotolpat.
- outoa puuhaa
ja sulkevat profiilin heti kohta?
Tämän on tehnyt myös HTZA_ORIG.- paavokin täällä
Josko suosio ei ollut suuri? Pettymyksestä sitten sulki
tai sitten häirikkö meni sivuille?
- s_a
- boxi alkuasukkaassa
- ?
- tekevät, koiramme törmäsi pönttö päässä peräkoukkuun, meinasi pyörtyä
- varpaista höyhenellä
- voin, kun en muistanut mitä olin tekemässä
- on
- en mistään voi sitä tietää
- ei
- en
Minä tykkään löytää vastauksia. Lissee!
. paras vastaus palkitaan maineella ja kunnialla....Kaikki mukaan :)
Kysymys kuuluu :paljonko on liikaa ??- Yxitypy
En tiedä, mutta jos itse esimerkiksi tunnen syöväni liikaa, se on liikaa. Eli mikä itsestä tuntuu liialta :=))
Pöh..väärin tietenkin meni :=)) - handek
Pidemmälle jalkineelle saapas?
Yxitypy kirjoitti:
En tiedä, mutta jos itse esimerkiksi tunnen syöväni liikaa, se on liikaa. Eli mikä itsestä tuntuu liialta :=))
Pöh..väärin tietenkin meni :=))yhtä ainutta oikeaa vastausta, joten ihan oikein tuokin on :)
- Yxitypy
TaikisN kirjoitti:
yhtä ainutta oikeaa vastausta, joten ihan oikein tuokin on :)
se maine ja kunnia viipyy? Mainettahan minulla varmaan jo on vaikka muille jakaa, mutta kunnia vaihteeks ei olis pahitteeksi *odottaa kunniakujaa* :=))
- harhaan johtaja
TaikisN kirjoitti:
en mä vaan tiedä, onko tässä kompa?
olisko faradin miljoonas osa..?
Yxitypy kirjoitti:
se maine ja kunnia viipyy? Mainettahan minulla varmaan jo on vaikka muille jakaa, mutta kunnia vaihteeks ei olis pahitteeksi *odottaa kunniakujaa* :=))
kisa ei oo vielä päättynyt :)) Katotaan tuleeko lisää ehdotuksia vastaukseksi.
Esmes liikaa voi olla kaikki mikä menee yli....liikaa voi olla viimeinen pisara... liikaa voi olla kivi kengässä...- harhaan johtaja
TaikisN kirjoitti:
mikä on liikaa kysymykseen?
Jos kerran vaaditaan.
Kaikki on liikaa..
Jos vaikka olisin sammumis pisteessä,pisarakin alkoholia olisi liikaa.
Jos tankkaan täyteen tankkiin pisarankin,se olisi liikaa ja tankki tulisi yli.
Jos uusi takki maksaa 100e ja minulla on vain 99e rahaa,se on liikaa.
Viimein tajusin että kaikki on liikaa:) harhaan johtaja kirjoitti:
Jos kerran vaaditaan.
Kaikki on liikaa..
Viimein tajusin että kaikki on liikaa:)kertakaikkisen nerokas tuo viimeinen oivalluksesi :)
- Putkivalo
Vastaus on ylimääräinen. Siis se liikaa. Ei vastaus. Tai ehkä sittenkin kummatkin :)
- harhaan johtaja
harhaan johtaja kirjoitti:
Jos kerran vaaditaan.
Kaikki on liikaa..
Viimein tajusin että kaikki on liikaa:)En lukenut tulla ylempänä kirjoitustasi..
Pitänee yrittää keksiä jotain uutta.
Minulle olisi liikaa jos minua haukuttaisiin liian laiskaksi,tai liian lihavaksi,tai liian laihaksi,tai liian luihuksi.
Myöskin olisi liikaa jos joutuisin pakosta liioittelemaan toisen saavutuksia,ja vielä enemmän kuin omiani,se olisi liikaa!
Sanon useita miljoonia kertoja liioittelijalle että,olen jo sata miljoonaa kertaa sanonut että älä liioitele.
Poliisi oli sitä mieltä että minulla oli liikaa nopeutta,ja minä uskon valtion virkamiestä,enkä kysynyt paljonko on liikaa ja kaikesta huolimatta sain kirjallisen ilmoituksen siitä kuinka paljon oli liikaa,eli sain reseptin:)
Nuorena hurjana,liian hurjana,minulla oli kaksi tyttöystävää,toinen heistä oli sitä mieltä että se toinen on liikaa ja kuitenkin molemmat lähtivät,ja tämä saa minut epäröimään mikä voisi olla liikaa.Nyt lopetan että mopo pysyisi kaidalla tiellä.. harhaan johtaja kirjoitti:
En lukenut tulla ylempänä kirjoitustasi..
Pitänee yrittää keksiä jotain uutta.
Minulle olisi liikaa jos minua haukuttaisiin liian laiskaksi,tai liian lihavaksi,tai liian laihaksi,tai liian luihuksi.
Myöskin olisi liikaa jos joutuisin pakosta liioittelemaan toisen saavutuksia,ja vielä enemmän kuin omiani,se olisi liikaa!
Sanon useita miljoonia kertoja liioittelijalle että,olen jo sata miljoonaa kertaa sanonut että älä liioitele.
Poliisi oli sitä mieltä että minulla oli liikaa nopeutta,ja minä uskon valtion virkamiestä,enkä kysynyt paljonko on liikaa ja kaikesta huolimatta sain kirjallisen ilmoituksen siitä kuinka paljon oli liikaa,eli sain reseptin:)
Nuorena hurjana,liian hurjana,minulla oli kaksi tyttöystävää,toinen heistä oli sitä mieltä että se toinen on liikaa ja kuitenkin molemmat lähtivät,ja tämä saa minut epäröimään mikä voisi olla liikaa.Nyt lopetan että mopo pysyisi kaidalla tiellä..on nyt pelissä, panokset ovat kovat :) Ja totta totisesti skarppasit, et sentään liikaa vaikka mopon eturengas kävi jo ilmassa. Hyvät vastaukset !
Putkivalo kirjoitti:
Vastaus on ylimääräinen. Siis se liikaa. Ei vastaus. Tai ehkä sittenkin kummatkin :)
oletko kenties kaksonen :))
- Putkivalo
TaikisN kirjoitti:
oletko kenties kaksonen :))
No ainakin olen meistä se toinen :))
Menikö nyt taas niin että saan tästä vaan puolet eli maineen?
Olen muuten oikeasti neitsyt :))
- Putkivalo
Mikä tai kuka on diginatiivi?
Diginatiivi on ihminen joka uskoo että nolla on neliskulmainen.
Mikä on pyloni?
Pyloni on lyhenne sanasta pylofonigraviteettimikromagneettiskopitomia ja vielä en ole keksinyt mitä se tarkoittaa.
Ei, ne suunnittelee kaiken ruutupaperille.
Mistä enkelit kutiavat?
Siivistä tietty, kuvittele nyt tuo määrä untuvaa... Puhumattakaan enkeleistä jotka ovat allergisia höyhenille. Heillä kutiaa nenä.
Sitä sattuu kaiken aikaa!
On ON! Tämä vastaus esim.
Siitä kun tiedän vastaukset kaikkiin mun kysymyksiin.
Voi! Melkein aina. Esim. pomo. Minä: "olenkohan ollut jo niin ahkera että saisin palkankorotuksen?" Boss: "Tarkoitit varmaan että mukavaa että minulla sattuu edes olemaan töitä, ovi on muuten tuossa." Juu, kyllä, juuri sitä tarkoitin.
Se on hieno harrastus ensin tehdä ja sitten keksiä käypä selitys jälkeenpäin.mistäs sie tänne tupsahdit nokkeline vastauksinesi *nauraa*
Vastaapa tuohon mun klassiseen kysymykseenkin, nyt on tarjolla mainetta ja kunniaa :)- Putkivalo
TaikisN kirjoitti:
mistäs sie tänne tupsahdit nokkeline vastauksinesi *nauraa*
Vastaapa tuohon mun klassiseen kysymykseenkin, nyt on tarjolla mainetta ja kunniaa :)Tulin etsimään netistä elämää, ja täällähän sitä näyttäis olevan :)))
Jee! Mainetta onkin jo *vaatimaton* joten kunniaa lähdetään seuraavaksi tavoittelemaan... TaikisN kirjoitti:
mistäs sie tänne tupsahdit nokkeline vastauksinesi *nauraa*
Vastaapa tuohon mun klassiseen kysymykseenkin, nyt on tarjolla mainetta ja kunniaa :)Oiskos siis diginatiivi IT-alan luonteva ja osaava tekijä,
vai liittyisikö tämä kysymys niihin 'vaikuttavan tilan teemoihin' ...
Kompastuin heti ekaan sanaan, joten luovutan.
:)- Yxitypy
Putkivalo kirjoitti:
Tulin etsimään netistä elämää, ja täällähän sitä näyttäis olevan :)))
Jee! Mainetta onkin jo *vaatimaton* joten kunniaa lähdetään seuraavaksi tavoittelemaan...Vai on sullakin sitä mainetta tarpeeksi. En muuten usko, että yhtä paljon kun mulla :=))
- ???merkki
Sattuipa joku jolla passeli mielenlaatu kysymyksiin. Sinussa on ainesta :) Uskon että osaat vuorostaan myös kysyä. Teepä se.
Tuo enkelijuttu oli ihan yliveto.
Lisäkyssäreitä:
Mikä tulee ensin - idea vai ajatus ideasta?
Voiko ajatuksia olla ilman että kukaan ajattelee niitä?
Jos kuulet ja ymmärrät jonkun toisen ihmisen ajatuksen, kenen ajatus se on tämän jälkeen?
Onko mahdollista vapautua toisten ihmisten vaikutuksesta?
Mistä tiedät mitä haluat?
-----------------
Saapi näihin muutkin vastata. ???merkki kirjoitti:
Sattuipa joku jolla passeli mielenlaatu kysymyksiin. Sinussa on ainesta :) Uskon että osaat vuorostaan myös kysyä. Teepä se.
Lisäkyssäreitä:
Jos kuulet ja ymmärrät jonkun toisen ihmisen ajatuksen, kenen ajatus se on tämän jälkeen?
-----------------
Saapi näihin muutkin vastata.Mikä tulee ensin - idea vai ajatus ideasta?
*** mikä on idean ja ajatuksen siitä ero?
*** kysy Platonilta.
*** jos väitän ajatusta omakseni, se toinen sanoo että olen ymmärtänyt hänen ajatuksensa väärin.
*** huolellista korvien pesua voisi kokeilla, en tiedä, auttaako.
*** kyllä joku sen tulee minulle kuitenkin sanomaan, halusin tai en.- Putkivalo
Yxitypy kirjoitti:
Vai on sullakin sitä mainetta tarpeeksi. En muuten usko, että yhtä paljon kun mulla :=))
Muistan sut kyllä vuosien takaa, kuinka paljon olet laittanut päät pöyr-eiku pyörälle :))) Sulla on sitä plussa-mainetta!
- Yxitypy
Putkivalo kirjoitti:
Muistan sut kyllä vuosien takaa, kuinka paljon olet laittanut päät pöyr-eiku pyörälle :))) Sulla on sitä plussa-mainetta!
*nauraa ääneen*
Missähän sä sitä plussaa oot nähnyt. Minä olen kyllä enimmäkseen jostain kumman syystä ollut se negatiivisen maineen kerääjä palstoilla :=)) - Putkivalo
???merkki kirjoitti:
Lisäkyssäreitä:
-----------------
Saapi näihin muutkin vastata.kyssäri-ainesta?
Kiitos :) kai sielu tunnistaa kaltaisensa :))
Nää oli astetta syvällisemmät, apua.
Olen sen verran luonnonlapsi että mulle tulee ensin idea ja sitten vasta *oih!* mullahan oli idea!
Ei. Siis tuossahan meidän ympärillähän ne leijailee kuin lumihiutaleita. Sen tietää siitä kun joskus saat ajatuksen, ilmaiset sen ja joku oitis väittää sen omakseen. Silloin nappasit sellaisen leijailevan. Mutta joku sen sinne kiertoon laittoi.
Se on tietty sen toisen leijaus.
Noup! Ihminen on kuin marionetti-nukke, aina joku nykii narua johonkin suuntaan. Tämä johtuu siitä että kun ihminen putosi puusta, hän pelkäsi että pudotus olisi liian pitkä ja roikotti itseään naruista alas. Siinä ne on edelleen. Tätä pidemmälle kehitys ei ole päässyt.
Siitä kun oivallan etten voi saada sitä. Sen jälkeen olen aivan saletti. Sen mä haluan. - Putkivalo
Yxitypy kirjoitti:
*nauraa ääneen*
Missähän sä sitä plussaa oot nähnyt. Minä olen kyllä enimmäkseen jostain kumman syystä ollut se negatiivisen maineen kerääjä palstoilla :=))Me jotka ollaan annettu sulle plussia ollaan oltu ihan hiljaa kateudesta :)))
- Yxitypy
Putkivalo kirjoitti:
Me jotka ollaan annettu sulle plussia ollaan oltu ihan hiljaa kateudesta :)))
onkin sitte eri asia. Enhän minä ole tiennyt että joku mulle kateellinen olis koskaan ollut :=)))
Voi vitsi kun meni päähän, kun otin niskakipuun Sirdaludin. Jos oot sitä joskus joutunut ottamaan, tiedät miten se vaikuttaa. Pakko mennä nyt sänkyyn. Öitä :=)) Putkivalo kirjoitti:
kyssäri-ainesta?
Kiitos :) kai sielu tunnistaa kaltaisensa :))
Nää oli astetta syvällisemmät, apua.
Olen sen verran luonnonlapsi että mulle tulee ensin idea ja sitten vasta *oih!* mullahan oli idea!
Ei. Siis tuossahan meidän ympärillähän ne leijailee kuin lumihiutaleita. Sen tietää siitä kun joskus saat ajatuksen, ilmaiset sen ja joku oitis väittää sen omakseen. Silloin nappasit sellaisen leijailevan. Mutta joku sen sinne kiertoon laittoi.
Se on tietty sen toisen leijaus.
Noup! Ihminen on kuin marionetti-nukke, aina joku nykii narua johonkin suuntaan. Tämä johtuu siitä että kun ihminen putosi puusta, hän pelkäsi että pudotus olisi liian pitkä ja roikotti itseään naruista alas. Siinä ne on edelleen. Tätä pidemmälle kehitys ei ole päässyt.
Siitä kun oivallan etten voi saada sitä. Sen jälkeen olen aivan saletti. Sen mä haluan.on kait nykyaikainen "joustava" tapa yrittää tehdä uusiksi ne marionettinarut:D
- Putkivalo
tintti.kotivintti kirjoitti:
on kait nykyaikainen "joustava" tapa yrittää tehdä uusiksi ne marionettinarut:D
Ihan oikein se tintti visertää :)))
Oisko ne benji-hyppääjät niinkuin anarkistejä jotka kuitenkin toivoo ettei nuora katkea. "Kyllä mä yhdelläkin narulla pärjäääääääääää....."
- habajukka
Mikä tai kuka on diginatiivi?> alkuasukas...alkuperäinen
Mikä on pyloni?>se on uusi nailoni
Tekevätkö eläimet asioita vahingossa? Ei, koska ihminen on toises pääs
Mistä enkelit kutiavat? sieltä
Voitko tehdä sattumalta sellaista mitä olit aikonutkin tehdä? en aio..sattumalta
Onko tekoja jotka eivät ole oikein eikä väärin? on ja ei
Mistä tiedät varmasti olevasi sinä? koske en ole sinä vaan minä
Voiko kukaan maailmassa ilmaista ajatuksiasi paremmin kuin sinä? minä
Kun teet jotain tiedätkö aina miksi teet niin? aina Mikä tai kuka on diginatiivi?
- sivistyssana 1
Mikä on pyloni?
-sivistyssana 2
-tekisi mieli kysyä kissalta
Mistä enkelit kutiavat?
-jalkapohjista
-kyllä rutiinit
-tasapainoiset teot
-aina voi itseään nipistää
-kyllä voi, mutta ajatus on oma.
-tietääkseni kyllä- Mihin ..
keskustelu on karannut, sinne minäkin haluan?!
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,- 25
täällä keskustellaan.
- Sanat täällä
25 kirjoitti:
täällä keskustellaan.
ovat yhtä nopeita kuin täit tervassa. Taisat olla uusi tuttavuus?
- Nukkumatti=))
muuta kysymystä mieleeni, kuin mikä on Jaakobin poikien isän nimi?:)))))) Mikähän tuo olisi?
- mutta ..
sanopa, kuinka monta äitiä heillä oli yhteensä! Vai joko kuorsaat?
- Nukkumatti*
mutta .. kirjoitti:
sanopa, kuinka monta äitiä heillä oli yhteensä! Vai joko kuorsaat?
Melkein jo kuorsasin. Kerro sinä.
- Varmistin:-
Toisen oli Hatza ja toisen Hande.
- Nukkumatti=))
Varmistin:- kirjoitti:
Toisen oli Hatza ja toisen Hande.
sinä sen niin tarkkaan tiesit? Vai olisitko ite ehkä ollunna.=;)
- minne entää.
Nukkumatti* kirjoitti:
Melkein jo kuorsasin. Kerro sinä.
Siis, siis, ajattelin pitää sinut pinhuusissa, mutta hellyn, ja kerron.
Vaimoja oli 4 ( =4 ).
----------- - Nukkumatti=)
minne entää. kirjoitti:
Siis, siis, ajattelin pitää sinut pinhuusissa, mutta hellyn, ja kerron.
Vaimoja oli 4 ( =4 ).
-----------Miten sinä niin monta äitiä sait????
- minen ..
Nukkumatti=) kirjoitti:
Miten sinä niin monta äitiä sait????
mittään tiijä.
Jaakobilla oli netin mukaan neljä vaimoa. - Nukkumatti=))
minen .. kirjoitti:
mittään tiijä.
Jaakobilla oli netin mukaan neljä vaimoa.Hyvä kun sanoit. Olisi pitänyt lukea nettiä tarkemmin.;))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292083
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1051906Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?841679Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy661559Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M331212- 851202
Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm561152- 1101103
Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s471076Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet441023